Peugeot 206 -Słabe światła mijania

Data: 2009-12-09 21:23:22
Autor: aroslaw
Peugeot 206 -Słabe światła mijania
Witam

Posiadam Peugeota 206 2.0 HDI z rocznika 2001 i praktycznie od samego zakupu (jestem drugim właścicielem) irytuje mnie problem bardzo słabych świateł mijania.
Lampy przedkie które autko ma,są dość starego typu tzw "drapane klosze" z żarówkami H4, i swiatło zamiast oświetlać drogę leci gdzieś w powietrze.Jazda autkiem w nocy jest masakryczna.

Czy nowe lampy z gładkimi kloszami i nowymi żarówkami H7 będą pasowały do tego modelu ?
Jak wyglądać będzie sprawa z elektryczną regulacją lamp ?

Panowie pomocy

Data: 2009-12-09 23:29:14
Autor: 085
Użytkownik "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfp0vr$cu3$1news.onet.pl...
[...]

Eeeee, nie tu jest przyczyna. Normalnie te lampy swieca... normalnie :)

Bez obrazy, ale widze ze nie masz wiekszego pojecia o elektryce - wniosek - auto do elektryka.

A może to tylko brudne styki, brudne lampy/odbłyśniki i słaba masa ?

p, zul

Data: 2009-12-10 08:58:51
Autor: Jacekj
085 napisał(a):
[...]

Albo lampy to nie oryginały tylko jakieś tanie zamienniki.(Mam tak w Vectrze - jedna lampa oryiginał, druga zamiennik - różnica kolosalna)

JacekJ

JJ

Data: 2009-12-10 11:54:32
Autor: aroslaw
[...]

Może i masz racje że te lampy są tanimi zamiennikami.

Data: 2009-12-10 11:53:27
Autor: aroslaw
[...]

Jeśli byłby problem z elektryką to żarówki miałby by przerwy w dostawie prądu.
Masa jest jak najbardziej w porządku.

Data: 2009-12-10 11:52:25
Autor: Bydlę
On 2009-12-09 21:23:22 +0100, "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> said:

swiatło zamiast oświetlać drogę leci gdzieś w powietrze.

A na przeglądzie w rubryce "ustawienie świateł" wpisują: idealnie?

(jechałem niedawno samochodem z genialnie oświetlającymi drogę światłami. jechałem sobie tak radośnie, dopóki nie włączyłem CB-radia i nie usłyszałem potoku ciepłych słów pod moim adresem (a dokładnie pod adresem tych - oślepiających wszystkich - świateł. po wizycie w stacji kontroli i ustawieniu ich prawidłowo, usłyszałem ciepłe słowa od właściciela, że mu światła drogi nie oświetlają po tym, jak mu oddałem auto, tylko gdzieś świecą byle jak...)

--
Bydlę

Data: 2009-12-10 15:36:38
Autor: aroslaw
[...]

Ustawienia świateł nic nie dają.Pan diagnosta na przeglądzie posprawdzał a regulacja jest ustawiona na pozycję 0.

Ewentualnie spróbuje zainswetować w lepsze żarówki.

Data: 2009-12-10 17:23:30
Autor: Bydlę
On 2009-12-10 15:36:38 +0100, "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> said:

Ustawienia świateł nic nie dają.Pan diagnosta na przeglądzie posprawdzał a regulacja jest ustawiona na pozycję 0.

Ewentualnie spróbuje zainswetować w lepsze żarówki.

To w takim razie ja rozważyłbym nowe wkłady reflektorów (odbłyśniki).

(choć kiedyś kolega kupił żarówki na stacji, bo mu jedno oczko nie świeciło, założył i radośnie pojechał w trasę. dowiedział się co dokładnie kupił, gdy chciał wracać, a była już noc, gdy wsiadł do samochodu - otóż kupił żarówki na 24 wolty. nawet się jarzyły ciekawym kolorem... ;-))

--
Bydlę

Data: 2009-12-21 18:33:52
Autor: Virus_7
aroslaw pisze:
Czy nowe lampy z gładkimi kloszami i nowymi żarówkami H7 będą pasowały do tego modelu?

Pasują, tylko nie pamiętam jak było z wtyczkami (czy nie trzeba było przerabiać). Zostaje problem świateł drogowych, przy których gasną światła mijania (dla żarówki H4). Rozwiązaniem problemu jest odpowiednie wstawienie przekaźnika lub zrobienie zworki w przełączniku przy kierownicy. Jeśli zdecydujesz się na drugie rozwiązanie, to mam gdzieś zdjęcie, co trzeba zlutować (ściągnięte ze strony www.206club.net.pl).

Jak wyglądać będzie sprawa z elektryczną regulacją lamp ?

Nie ma problemu. Działa tak samo.

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   mailto://rot13.ivehf_7@b2.cy/