Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Peugeot 206 gaśnie i ogólnie świruje

Peugeot 206 gaśnie i ogólnie świruje

Data: 2009-11-22 12:19:14
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Peugeot 206 gaśnie i ogólnie świruje

Użytkownik "Adam Franik" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:p5nt6xhji2t1$.s3zlh1e9ydla.dlg40tude.net...
Witam.
- Po odpaleniu natychmiast gaśnie (trzeba przy odpaleniu trzymać gaz jak w
ursusie c-260)
- Gdy już jakimś cudem nie zgaśnie to muśniecie pedału gazu powoduje, że
obroty podskoczą i po chwili gaśnie.
- Kompletny brak mocy przy ruszaniu, muli, krztusi sie i dławi

Miałem to samo P306 1.4 - uszkodzony był aparat (cewka ?) zaponowy.
Problemy z "elektryką" to pewnie skorodowany przewód od masy.


- Właczenie kierunku powoduje przygaśnięcie tylnej pozycji (coś z masą? ale
gdzie?)
-Wczoraj już nie odpalił w ogole. Próba odpalenia kończy się strzałem
(głośne "PYK") z okolic łaczenia skrzyni z silnikiem (rozrusznik?) Odpalony
na pych jeździ ale dalej problemy z mocą.

Najbardziej wkurzjący jest ten brak mocy i dławienie przy naciskaniu gazu w
dolnym zakresie obrotów.


W moim pugu przyczyna problemu z mocą/dławieniem była zawasze jedna - najpierw kable WN padały (średnio co 30 - 40 kkm), a gdy to dłużej olewałem konczyło się uszkodzeniem cewki (aparatu ?) zapłonowej (260 PLN w ASO)
Później - przy przebiegu ok 270 kkm przyczyną mulenia był zgniły katalizator.
Taraz ma 360 kkm i dalej jeździ u innego drivera.
Generalnie P306 z tym silnkiem (1.4 75km) było nie zajechania. Jedyna naprawa silnika to wymiana uszczelniaczy zaworów przy 180 kkm. Taraz juz nie ma takich samochodów.


Pzdr
TG

Data: 2009-11-22 12:54:58
Autor: Adam Franik
Peugeot 206 gaśnie i ogólnie świruje
Dnia Sun, 22 Nov 2009 12:19:14 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Miałem to samo P306 1.4 - uszkodzony był aparat (cewka ?) zaponowy.
Problemy z "elektryką" to pewnie skorodowany przewód od masy.

Odkeciłem go wczoraj od silnika i budy, przeczysciłem i przykreciłem
ponownie.

W moim pugu przyczyna problemu z mocą/dławieniem była zawasze jedna - najpierw kable WN padały (średnio co 30 - 40 kkm), a gdy to dłużej olewałem konczyło się uszkodzeniem cewki (aparatu ?) zapłonowej (260 PLN w ASO)

W tym silniku nie ma kabli. Jest cewka zakładana bezpośrednio na świece.
Skoro wszyscy mowią , ze cewka to chyba pójdę tym tropem.


Generalnie P306 z tym silnkiem (1.4 75km) było nie zajechania. Jedyna naprawa silnika to wymiana uszczelniaczy zaworów przy 180 kkm.

No bez przesady :) Uszczelniacze to ja w Astrze wymieniałem przy 260kkm i
to niejako przy okazji robienia uszczelki pod głowicą. --
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]
GG#4423822
Oleje MOTUL w atracyjnych cenach

Peugeot 206 gaśnie i ogólnie świruje

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona