Data: 2009-11-22 12:19:14 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Peugeot 206 gaśnie i ogólnie świruje | |
Użytkownik "Adam Franik" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:p5nt6xhji2t1$.s3zlh1e9ydla.dlg40tude.net... Witam. Miałem to samo P306 1.4 - uszkodzony był aparat (cewka ?) zaponowy. Problemy z "elektryką" to pewnie skorodowany przewód od masy. - Właczenie kierunku powoduje przygaśnięcie tylnej pozycji (coś z masą? ale Najbardziej wkurzjący jest ten brak mocy i dławienie przy naciskaniu gazu w W moim pugu przyczyna problemu z mocą/dławieniem była zawasze jedna - najpierw kable WN padały (średnio co 30 - 40 kkm), a gdy to dłużej olewałem konczyło się uszkodzeniem cewki (aparatu ?) zapłonowej (260 PLN w ASO) Później - przy przebiegu ok 270 kkm przyczyną mulenia był zgniły katalizator. Taraz ma 360 kkm i dalej jeździ u innego drivera. Generalnie P306 z tym silnkiem (1.4 75km) było nie zajechania. Jedyna naprawa silnika to wymiana uszczelniaczy zaworów przy 180 kkm. Taraz juz nie ma takich samochodów. Pzdr TG |
|
Data: 2009-11-22 12:54:58 | |
Autor: Adam Franik | |
Peugeot 206 gaśnie i ogólnie świruje | |
Dnia Sun, 22 Nov 2009 12:19:14 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Miałem to samo P306 1.4 - uszkodzony był aparat (cewka ?) zaponowy. Odkeciłem go wczoraj od silnika i budy, przeczysciłem i przykreciłem ponownie. W moim pugu przyczyna problemu z mocą/dławieniem była zawasze jedna - najpierw kable WN padały (średnio co 30 - 40 kkm), a gdy to dłużej olewałem konczyło się uszkodzeniem cewki (aparatu ?) zapłonowej (260 PLN w ASO) W tym silniku nie ma kabli. Jest cewka zakładana bezpośrednio na świece. Skoro wszyscy mowią , ze cewka to chyba pójdę tym tropem. Generalnie P306 z tym silnkiem (1.4 75km) było nie zajechania. Jedyna naprawa silnika to wymiana uszczelniaczy zaworów przy 180 kkm. No bez przesady :) Uszczelniacze to ja w Astrze wymieniałem przy 260kkm i to niejako przy okazji robienia uszczelki pod głowicą. -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] GG#4423822 Oleje MOTUL w atracyjnych cenach |
|