Peugeot 3008 opinie

Data: 2011-06-15 13:18:56
Autor: AL
Peugeot 3008 opinie
W dniu 2011-06-14 16:23, Wojtek pisze:
Witam,

Zbliza sie czas wymiany samochodu. Wpdal mi w oko Peugeot 3008. Nigdy
wczesniej nie mialem francuskiego samochodu a pamietam, ze kiedys
krazyly opinie o kiepskiej ich jakosci. Jak to wyglada dzisiaj? Czy to
tylko przedawnione stereotypy czy fakty? Jakos nie wydaje mi sie, zeby
bylo mozliwe aby firma jakos znaczaco odbiegala jakoscia od innych marek
ale w uszach pobrzmiewaja mi w/w opinie.
Jakie jest wWasze zdanie o Peugeotach (a zwlaszcza o 3008)

moze w czyms pomoze:
http://www.francuskie.pl/testy/5126
http://www.francuskie.pl/wiadomosci/6598

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-06-15 21:23:38
Autor: Marcin Jan
Peugeot 3008 opinie
W dniu 11-06-15 13:18, AL pisze:
[...]

najlepsze jest na ko艅cu "testu:
Szczeg贸lne podzi臋kowania sk艂adamy naszym sponsorom:
- Firmie Peugeot Polska, kt贸ra udost臋pni艂a do testu samochody Peugeot 3008 oraz Peugeot 807;
ehh

Data: 2011-06-15 23:37:55
Autor: AL
Peugeot 3008 opinie
W dniu 2011-06-15 21:23, Marcin Jan pisze:
W dniu 11-06-15 13:18, AL pisze:
[...]

ale ja nie mowie, ze ma sie na tym wylacznie opierac - tym bardziej, ze:
1. to na francuskie.pl
2. sponsorem wycieczki jest wlasnie peugeot

Wystarczy przeczytac i odcedzic co tam pisza o tym aucie (szukac nutki narzekania), poszukac ew. innych artykulow nt tego auta i poczytac - lacznie z komentarzami.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-06-16 06:48:13
Autor: Massai
Peugeot 3008 opinie
Marcin Jan wrote:

W dniu 11-06-15 13:18, AL pisze:
> [...]
Szczeg贸lne podzi臋kowania sk艂adamy naszym sponsorom:
- Firmie Peugeot Polska, kt贸ra udost臋pni艂a do testu samochody

My艣lisz 偶e jakikolwiek test nowego samochodu robiony jest tak 偶e
redakcja kupuje auto i testuje?

WSZYSTKIE samochody do test贸w s膮 udost臋pniane przez producenta.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-16 21:21:43