Peugeot 306 dziwne dzia艂anie sprz臋g艂a

Data: 2011-11-14 16:23:12
Autor: s2k
Peugeot 306 dziwne dzia艂anie sprz臋g艂a
Witam

W 艣wie偶o zakupionym Peugot 306 1,6 benzyna z 1997r dzieje si臋 tak:
1. mo偶na ruszy膰 dynamicznie(ale bez pisku)
2. sprz臋g艂o 艂apie gdy peda艂 jest przy samej g贸rze
3. od drugiego biegu zaczynaj膮c powy偶ej 3500 obrot贸w, wciskaj膮c peda艂 gazu w pod艂og臋, silnik wkr臋ca si臋 na wy偶sze obroty ale samoch贸d nie przy艣piesza, jest jak by sprz臋g艂o si臋 艣lizga艂o
4. zn贸w 2 bieg ale powoli wciskam gaz i samoch贸d przyspiesza, nawet nie najwolniej
5. wrzucam 5 bieg na postoju i strzelam z peda艂u sprz臋g艂a, samoch贸d ga艣nie
6. biegi wchodz膮 bez problemu

Z tego co pami臋tam w Fordzie Fie艣cie gdy ko艅czy艂a si臋 tarcza, sprz臋g艂o 艂apa艂o bardzo nisko, wr臋cz trzeba by艂o co艣 pod 艂ap臋 skrzyni podk艂ada膰 偶eby normalnie mo偶na by艂o wbi膰 bieg.Wsteczny przy zu偶ytej tarczy wchodzi艂 z oporem.

Czy to pora na nowy komplet sprz臋g艂a, czy win膮 jest linka czy mo偶e olej polecia艂 na tarcze czy co si臋 dzieje?!
Do kogo we Wroc艂awiu mo偶na podjecha膰,  偶eby poda艂 koszta i przyczyn bez 艣ci膮gania skrzyni ( bo tak to ja sam potrafi臋)

Data: 2011-11-14 15:28:53
Autor: to
Peugeot 306 dziwne dzia砤nie sprz阦砤
begin s2k
[...]

Ksi膮偶kowy przyk艂ad zu偶ytego sprz臋g艂a.

Data: 2011-11-14 23:14:53
Autor: s2k
W dniu 2011-11-14 16:28, to pisze:
[...]

Ksi膮偶kowo na 5 nie powinien gasn膮膰 odrazu. Wiec ja nie wiem co ty czytasz.

Data: 2011-11-14 22:16:55
Autor: to
Peugeot 306 dziwne dzia砤nie sprz阦砤
begin s2k
Ksi膮偶kowo na 5 nie powinien gasn膮膰 odrazu. Wiec ja nie wiem co ty
czytasz.

To chyba, jak ju偶 sprz臋g艂o jest kompletnie martwe.

Peugeot 306 dziwne dzia艂anie sprz臋g艂a