Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h

Data: 2011-11-22 22:01:57
Autor: Wmak
Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h
s2k <s2k@donikad.pl> napisał(a): Istotne pytanie:
Temperatura rośnie ponad normę w czasie jazdy >120km/h czy zaczyna kipieć dopiero po zatrzymaniu auta z takiej prędkości?

Data: 2011-11-23 09:46:07
Autor: s2k
W dniu 2011-11-22 23:01,  Wmak pisze:
s2k<s2k@donikad.pl>  napisał(a):

Istotne pytanie:
Temperatura rośnie ponad normę w czasie jazdy>120km/h czy zaczyna kipieć
dopiero po zatrzymaniu auta z takiej prędkości?

Zaczyna rosnąć ponad normę.Po zmniejszeniu prędkości spada w dół, po zatrzymaniu ale bez wyłączania silnika spada do normy

Data: 2011-11-23 11:53:44
Autor: Przemysław Czaja
Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h

Użytkownik "s2k"

Zaczyna rosnąć ponad normę.Po zmniejszeniu prędkości spada w dół, po zatrzymaniu ale bez wyłączania silnika spada do normy

Czyli raczej nie brak ciśnienia - bo w tym przypadku gotuje się zawsze, nawet na jałowym biegu

Data: 2011-11-23 12:18:07
Autor: Ukaniu

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jaijeg$o66$1mx1.internetia.pl...
Czyli raczej nie brak ciśnienia - bo w tym przypadku gotuje się zawsze, nawet na jałowym biegu

Na jałowym biegu nie am takiego oddawania ciepła w oklicach zaworów wydechowych i komów spalania, nie ma generowania mocy - nie ma strat.
Trzeba zobaczyć czy węże twardnieją albo czy nie zwiększa się poziom płynu chłodniczego za bardzo

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2011-11-24 00:57:05
Autor: Czarek Daniluk
On Nov 23, 9:46 am, s2k <s...@donikad.pl> wrote:
> [...]

Zaczyna rosnąć ponad normę.Po zmniejszeniu prędkości spada w dół, po
zatrzymaniu ale bez wyłączania silnika spada do normy

W Corolli kiedyś tak się działo jak było za mało cieczy w zbiorniczku
wyrównawczym ;)
Powyżej 160 na liczniku zaczynała podchodzić pod czerwone pole, po
zdjęciu nogi z gazu schodziła do połowy skali ;)

Pozdrawiam !

Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h