Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h

Data: 2011-11-23 18:40:25
Autor:
Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h
Witam serdecznie.

Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h. Poniżej temperatura 90 stopni, co może być przyczyną?
Pompa nie wyrabia. Ewentualnie za słaby przepływ czynnika z innych powodów.
Załamanie, zatkanie przewodu?
Gdyby termostat nie otwierał to nagrzewałoby się przy znacznie mniejszych
prędkościach.
Wiatrak też nie, bo przy tej prędkości nie ma już znaczenia.
Przy braku ciśnienia też znacznie wcześniej, już przy średnich obrotach i
prędkościach powinno się gotować.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

--

Peugeot 306 gotuje mi się powyżej 120 km/h