Data: 2010-12-26 19:53:59 | |
Autor: Marcin | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Witam
Tak sobie myślę czy kupić takie autko ?? 307 dość bogato wyposażona SW panorama, navi itp oczywiście 1.6 HDI - przebieg raczej oryginalny 150 kkm, rocznik 2007. Stan bdb, po numerze vin widzialem że auto miało kilka napraw typu wymiana turbiny, stuki w zawieszeniu, jakaś tam wymiana paska rozrządu w związku z nieszczelnością i przedostaniem się oleju. Oczywiście auto wyposażone w FAP :-(, a może 308 ??? w sumie 6 kpln droższy, rocznik 2008 wyposażenie to samo. Jak myślicie ??? może inne sugestie w sumie nie mam ciśnienia ale szukam czegoś fajnego, tak naprawde szukałem Vectry kombi, może Focus TDCI ??? Nie mogę się zdecydować. |
|
Data: 2010-12-26 19:06:52 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:53:59 +0100, Marcin napisał(a):
wymiana paska rozrz±du w zwi±zku z nieszczelno¶ci± i przedostaniem się oleju. Oczywi¶cie auto wyposażone w FAP :-(, a może 308 ??? w sumie 6 A o co Ci chodzi z tym FAP? (obiegowe bajki do straszenia idiotów sobie daruj...) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-26 20:12:50 | |
Autor: Marcin | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:06, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:53:59 +0100, Marcin napisał(a): No wiesz, jeżdżę głównie po mie¶cie często w korkach, po 6 km do pracy w jedn± stronę i wła¶nie o to mi chodzi. pozatym na jakim¶ tam m±drym forum przeczytałem że fap wytrzymuje koło 160 kkm wła¶nie w tych HDI :-) takie to legendy. |
|
Data: 2010-12-26 19:18:03 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:12:50 +0100, Marcin napisał(a):
No wiesz, jeżdżę głównie po mie¶cie często w korkach, po 6 km do pracy w jedn± stronę i wła¶nie o to mi chodzi. pozatym na jakim¶ tam m±drym forum przeczytałem że fap wytrzymuje koło 160 kkm wła¶nie w tych HDI :-) takie to legendy. Prosiłem... Jak masz w±tpliwo¶ci, zapytaj jak±¶ starsz± gospodynię po jakim czasie zużywa się jej ulubione sitko. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-26 20:21:23 | |
Autor: Marcin | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:18, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:12:50 +0100, Marcin napisał(a):Dobre !!!! :-) |
|
Data: 2010-12-26 20:23:16 | |
Autor: AL | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Marcin pisze:
W dniu 2010-12-26 20:06, Waldek Godel pisze: to raczej nie jest eksploatacja dobra na diesla - zwlaszcza zima -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2010-12-26 20:23:58 | |
Autor: MM | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia 26-12-2010 o 20:12:50 Marcin <erwp@o2.pl> napisał(a):
No wiesz, jeżdżę głównie po mie¶cie często w korkach, po 6 km do pracy w jedn± stronę i wła¶nie o to mi chodzi. Silnik się nie zagrzeje przy 6km, kup z silnikiem benzynowym. |
|
Data: 2010-12-26 20:33:03 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:12, Marcin pisze:
Jak jeĽdzisz głównie po mie¶cie po 6km to kup sobie jakie¶ CC ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2010-12-26 20:35:55 | |
Autor: Marcin | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:33, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2010-12-26 20:12, Marcin pisze:Nie no bez przesady ;-) lubię "komfort" i lubię diesle :-) |
|
Data: 2010-12-26 21:05:21 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:35, Marcin pisze:
Nie no bez przesady ;-) lubię "komfort" i lubię diesle :-) Bez przesady, to katowanie diesla na tak krótkim odcinku :) Sam mam TDI, ale dojrzewam do tego żeby kupić jakiego¶ cieniasa do jeżdżenia 6,5km do pracy, a nie tłuczenie łomota ;) pomimo webasta trzeba przejechać jakie¶ 3km nim temperatura wejdzie na jaki¶ rozs±dny poziom. Pozdrawiam ! |
|
Data: 2010-12-26 21:13:56 | |
Autor: Iksinski | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomo¶ci news:if8760$82c$1news.onet.pl... Bez przesady, to katowanie diesla na tak krótkim odcinku :) He, he, he... Cienias na dojazdy 6km do pracy. Tedeji do weekendowych wyjazdów. Terenowy do wyjazdów na ryby. Sportowy do zabawy. Siaka¶ nyska czy inny lublin do przewożenia mebli dwa razy w roku... Jak to się ludziom w d...ch przewraca ;-) W jednych butach będ± cały rok chodzić, ale samochód chc± mieć na każd± okazję ;-) Pozdrawiam X |
|
Data: 2010-12-26 21:10:02 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:35, Marcin pisze:
W dniu 2010-12-26 20:33, Czarek Daniluk pisze: Nie słuchaj ich. Wbrew pozorom małe francuskie diesle grzeją się dość szybko. Mam na myśli 1.6HDi i 1.5dci. Ja też jeżdżę na krótkich dystansach, tyle, że po centrum Wrocka, więc przeliczając na motogodziny, trochę się ich zbiera. Jak nie planuję jakiejś trasy w najbliższym czasie, to się dla relaksu przejadę obwodnicą śródmiejską raz na tydzień, coby silnik dobrze zagrzać i przedmuchać. I wystarczy. Do tego zmiana oleju co rok (czyli u mnie co 6, 8, góra 10kkm), tak samo filtry. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-12-26 21:34:07 | |
Autor: Marcin | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 21:10, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2010-12-26 20:35, Marcin pisze:nie no 6 km to tak na codzień, wiadomo że coś wyskoczy i trzeba jechać dalej raz na jakiś czas, pozatym często jade gdzieś w trasę po 100 km, jeśli mozna to nazwać trasą. Ostatnio w moim VW 4 TDI po tych krótkich odcinkach dość nowy aku odmówił posłuszeństwa przy -11 więc jestem przeczulony. |
|
Data: 2010-12-27 00:30:49 | |
Autor: Lewis | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:12, Marcin pisze:
No wiesz, jeżdżę głównie po mieście często w korkach, po 6 km do pracy w Rozumiem że można coś lubić ale dlaczego robić to na siłę i wbrew logice? Jakaś durna moda na diesle do miasta i przebiegi 15km dziennie... Jeszcze może parkowanie pod chmurką? 307 sama w sobie jest bardzo sympatyczna ale wyboru diesla to nijak nie rozumiem. Komfort owszem, nie każdy chciałby kulać do pracy CC albo UNO, ale 307/308 wychodziły też z silnikami benzynowymi i nad tymi bym się zastanawiał, do takich zastosowań jak opisujesz. Diesle droższe w zakupie, droższe w serwisowaniu, ciężej znoszą użytkowanie w opisanych warunkach... ale skoro posiadanie diesla ma przynieść Ci wewnętrzny spokój, poczucie spełnienia i samozadowolenie to ja nic nie mówiłem... -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-12-26 23:58:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 00:30:49 +0100, Lewis napisał(a):
Diesle droższe w zakupie, .... i sprzedaży... droższe w serwisowaniu, to jest trzeci rodzaj prawdy ciężej znosz± użytkowanie w opisanych warunkach... tak samo jak benzynowy silnik o podobnej pojemno¶ci, choć będzie nieco wolniej się nagrzewał -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 11:08:38 | |
Autor: AL | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 00:30:49 +0100, Lewis napisał(a):niwiele drozsze - dodatkowo kupujacy ma obekcje jak licznik po 10 latach wskazuje 70kkm tylko ale prawdy - ma jednak wiecej potencjalnych elementow - to, ze nie zawsze one padaja, nie znaczy, ze nie padaja tu silnik benzynowy bedzie sie raczej szybciej nagrzewal (tzn. w kabinie bedzie duzo szybciej cieplej)ciężej znosz± użytkowanie w opisanych warunkach... (grzalka w dieslu sie przydaje, lecz nie nagrzeje ona tak srodka jak w przypadku silnika benzynowego) Podsumowujac: diesel do miasta nie ma sensu (na paliwie specjalnie nie zaoszczedzisz jezdzac po 10km w jedna strone) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2010-12-27 10:23:40 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 11:08:38 +0100, AL napisał(a):
ale prawdy - ma jednak wiecej potencjalnych elementow takie jak ¶wiece, kable WN, cewki WN, itp... :-P Podsumowujac: zaoszczędzisz tak samo a nawet więcej - niedogrzany diesel będzie palił 7, a niedogrzany benzyniak 10-11, chyba, że zrobisz "tradycyjne" porównanie diesla 2.0 z benzyn± 1.2 czy jako¶ w ten deseń. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 17:48:30 | |
Autor: AL | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 11:08:38 +0100, AL napisał(a):nie pamietam kiedy wymienialem kable WN (chyba ostatni raz to bylo w samarze z 16 lat temu). W obecnym nie mam kabli WN (benzyna). Jesli pojdzie cewka (u mnie w ilosci 2szt) to ich wymiana jest to 1/3 ceny turbiny - ile slyszy sie, ze poszlo cewek, a ile turbin lub kol dwumasowych? w nowoczesnym Dieslu masz jeszcze obsluge filtra FAP - plynu eloys (dla HDi) nie kupisz za 3 grosze a co 80-100kkm musisz go te 5 litrow (?) dolac (dodatkowym ryzykiem jest sam filtr czastek stalych, ale zalozmy, ze nie bedzie z nim problemow i prawopodobienstwo jego uszkodzeniu rowna sie prawdopodobienstwa uszkodzenia cewki.) mondeo diesel 2.0 - miasto 8km (dojazd dom-biuro-dom) pali 9l/100km (zima) w trasie zazwyczaj 6 -6.5l/10kmPodsumowujac: C4 benzyna(1.6 16v) - dojazd na trasie 8km jak wyzej - pali 8l/100km (zima) - tw rasie 7-9l/100km (zalezy od uzyszkodnika) W mondeo po 8km nadal zimno, w C4 umiarkowanie cieplo (czuc, ze cos grzeje) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2010-12-27 17:24:40 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:48:30 +0100, AL napisał(a):
nie pamietam kiedy wymienialem kable WN (chyba ostatni raz to bylo w samarze z 16 lat temu). W obecnym nie mam kabli WN (benzyna). Jak tak sobie przypomnę forum, to jaka¶ jedna turbina na dziesięć cewek. To ja już wolę diesla. w nowoczesnym Dieslu masz jeszcze obsluge filtra FAP - plynu eloys (dla HDi) nie kupisz za 3 grosze a co 80-100kkm musisz go te 5 litrow (?) dolac (dodatkowym ryzykiem jest sam filtr czastek stalych, ale zalozmy, ze nie bedzie z nim problemow i prawopodobienstwo jego uszkodzeniu rowna sie prawdopodobienstwa uszkodzenia cewki.) O... a jakie problemy mog± być z filtrem FAP? (nieustannie proszę o darowanie sobie strasznych bajek do straszenia wioskowych głupków) Porcja eolysa (jeżeli w ogóle dany silnik go używa) kosztuje już mniej niż 500 zł, na te 80 tysięcy da się przeboleć. Zwłaszcza, że eolys zmniejsza szansę na konieczno¶ć czyszczenia filtra FAP. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 23:09:45 | |
Autor: AL | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:48:30 +0100, AL napisał(a):moze jakis przyklad? - poza 3.0 V6 (w C5) nie slyszalem o padajacych cewkach wpisz w wyszukiwarke "anti polution fault" i zobacz ile samych pytan bylo z tym zwiazanych (czy to tez legenda?).w nowoczesnym Dieslu masz jeszcze obsluge filtra FAP - plynu eloys (dla HDi) nie kupisz za 3 grosze a co 80-100kkm musisz go te 5 litrow (?) dolac (dodatkowym ryzykiem jest sam filtr czastek stalych, ale zalozmy, ze nie bedzie z nim problemow i prawopodobienstwo jego uszkodzeniu rowna sie prawdopodobienstwa uszkodzenia cewki.) Nie twierdze, ze dotyczy to kazdego z aut z HDi - moze to jest tylko 1%, moze mniej, ale troche tych pytan jednak jest w w/w temacie - i to nie bezpodstawnych, gdyz pytania pojawiaja sie zazwyczaj po komunikacie/bledzie komputera (rowniez na tej grupie, ale wystarczy przejrzec fora peugeota, citroena). Nie zawsze pomaga 'przedmuchanie' filtra szybsza jazda na autostradzie. Zreszta sam producent zaleca, by w warunkach eksploatacji uwzglednic ten fakt, ze aby spalic wszelkie czastki na filtrze (po to wszak jest tez eloys) filtr musi osiagnac odpowiednia temperature - czyli trzeba auto troche 'przepedzic' - jak tego nie zrobisz = masz problem (lub mozesz go miec). Jezdzac codziennie tylko w korkach jest to najgorszy scenariusz dla tego silnika. Dlatego diesel na trasy - jak najbardziej, do miasta - srednio, tylko do miasta i do tego miasta zakorkowanego - nie. -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2010-12-27 22:22:05 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 23:09:45 +0100, AL napisał(a):
moze jakis przyklad? przegugluj sobie, będzie na tony. Może zacznij od szukania wszystkich zaleceń, żeby nie kupować cewek Sagema, tylko od razu Valeo, czy nawet wymieniać itp... wpisz w wyszukiwarke "anti polution fault" i zobacz ile samych pytan bylo z tym zwiazanych (czy to tez legenda?). Nie, to userzy, których to i owo przerasta. Zwłaszcza, że nie znaczy to tylko problemów z FAP, a nawet rzadko znaczy. czastki na filtrze (po to wszak jest tez eloys) filtr musi osiagnac odpowiednia temperature - czyli trzeba auto troche 'przepedzic' - jak tego nie zrobisz = masz problem (lub mozesz go miec). eolys ułatwia sprawę, czyli s± mniejsze szanse na problemy niż w aucie nie używaj±cym Jezdzac codziennie tylko w korkach jest to najgorszy scenariusz dla tego silnika. prawda, ale jako¶ miliony innych uzytkowników stoi w korkach wielkich miast, w tym Paryża, Madrytu czy Barcelony i nic się nie dzieje. A zwłaszcza w tych dwóch ostatnich uwielbiaj± diesle. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-28 23:46:08 | |
Autor: Tomasz Finke | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-27 23:22, Waldek Godel pisze:
prawda, ale jako¶ miliony innych uzytkowników stoi w korkach wielkich Ale w tych dwóch ostatnich miastach ¶rednie temperatury w styczniu s± dodatnie. St±d wniosek, że diesel najlepiej nadaje się do miasta bez mrozów ;-) T. |
|
Data: 2010-12-27 19:58:04 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia 2010-12-27 11:23, *Waldek Godel* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
diesel do miasta nie ma sensu (na paliwie specjalnie nie zaoszczedzisz Chyba 1.3 w pandzie :) a niedogrzany benzyniak 10-11, chyba, że zrobisz "tradycyjne" porównanieA diesel 1.9 vs benzyna 1.8? Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-12-28 23:06:42 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-27 11:23, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 11:08:38 +0100, AL napisał(a): Niedogrzany 2,0HDI pali 8,5 - 9l. Wiem, bo mialem. |
|
Data: 2010-12-28 22:12:14 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:06:42 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):
tylko nie pisz dużymi literami, bo mój przeczyta i zechce tyle palić -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-28 23:24:00 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-28 23:12, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:06:42 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a): No popatrz Ty sie. Ciekawe, ze wielu na tej grupie pisalo, ze w miescie HDi tyle pali. Jakos tylko Ty nie masz problemow z samochodem ktory w ogolnej opinii jest modelem problematycznym. Ile masz tych HDI? Cala flote, ze sie wypowiadasz jak ekspert? |
|
Data: 2010-12-28 23:07:39 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:24:00 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):
No popatrz Ty sie. Ciekawe, ze wielu na tej grupie pisalo, ze w miescie HDi tyle pali. Jakos tylko Ty nie masz problemow z samochodem ktory w ogolnej opinii jest modelem problematycznym. Ile masz tych HDI? Cala flote, ze sie wypowiadasz jak ekspert? W tym momencie trzeci i czwarty. Oczywi¶cie licz±c wył±cznie HDi a nie diesle. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-29 00:11:07 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-29 00:07, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:24:00 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a): Normalnie ilosc ktora pozwala rzucac na lewo i na prawo haslami typu "bzdury" gdy ktos pisze o problemach z tymi silnikami. |
|
Data: 2010-12-29 10:53:20 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:11:07 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):
Normalnie ilosc ktora pozwala rzucac na lewo i na prawo haslami typu "bzdury" gdy ktos pisze o problemach z tymi silnikami. Normalne zachowanie kogo¶ kto usiłuje udowodnić z góry założon± tezę i posuwa się do manipulacji rozci±gaj±c odpowiedĽ na pytanie "ile mam" na sytuację "ile znam" -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-29 21:53:00 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-29 11:53, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:11:07 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a): Mialem dwa HDI, mialem z nimi problemy, czy to oznacza, ze wszyscy je beda mieli? |
|
Data: 2010-12-29 21:17:16 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Wed, 29 Dec 2010 21:53:00 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):
Mialem dwa HDI, mialem z nimi problemy, czy to oznacza, ze wszyscy je beda mieli? Nie, to znaczy raczej, że jeste¶ techniczna łajza i jakby¶ dostał dwie kulki łozyskowe, to najprawdopodobniej jedn± by¶ zepsuł, a drug± zgubił. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-29 22:05:56 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-28 23:12, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:06:42 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a): Grzegorz ma rację, o ile pisze o cyklu czysto miejskim. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-12-30 00:30:54 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia 2010-12-29 22:05, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Mi siÄ™ wydaje, ĹĽe nawet zaniĹĽa :)Niedogrzany 2,0HDI pali 8,5 - 9l. Wiem, bo mialem. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-12-30 11:44:21 | |
Autor: Seba | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Thu, 30 Dec 2010 00:30:54 +0100, Mirek Ptak napisał(a):
Mi się wydaje, że nawet zaniża :)Grzegorz ma rację, o ile pisze o cyklu czysto miejskim.Niedogrzany 2,0HDI pali 8,5 - 9l. Wiem, bo mialem.tylko nie pisz dużymi literami, bo mój przeczyta i zechce tyle palić Co¶ Panowie wymy¶lacie! Tyle to pal± 3.0d zamontowane w biemdablju, poganiane w warunkach wielkomiejskich. Grupę czytacie od wczoraj, czy jak? ;-) -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2010-12-30 12:01:54 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia (Thu, 30 Dec 2010 11:44:21 +0100) ktos podajacy sie za Seba
wyklawiaturowal co nastepuje: Mi się wydaje, że nawet zaniża :)Grzegorz ma rację, o ile pisze o cyklu czysto miejskim.Niedogrzany 2,0HDI pali 8,5 - 9l. Wiem, bo mialem.tylko nie pisz dużymi literami, bo mój przeczyta i zechce tyle palić Moj 2.0HDI z AT pali po miescie 11 na krotkich odcinach teraz. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Citroen C5 2.0HDI `02 |
|
Data: 2010-12-31 00:43:16 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia 2010-12-30 13:01, *Piotr Klimek* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
To jest zepsuty! tak jak mój ;) - znaczy bardziej, bo mój pali 10 :)Mi się wydaje, że nawet zaniża :)Grzegorz ma rację, o ile pisze o cyklu czysto miejskim.Niedogrzany 2,0HDI pali 8,5 - 9l. Wiem, bo mialem.tylko nie pisz dużymi literami, bo mój przeczyta i zechce tyle palić Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-12-30 10:42:16 | |
Autor: The_EaGle | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-27 11:23, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 11:08:38 +0100, AL napisał(a): Na trasie 6km diesel nie nagrzeje się nigdy w zimę. Dodatkowo z FAP będzie palił więcej niż te 7l. Może się tak zdarzyć że FAP się będzie odtykał z tydzień podczas takich dojazdów i będzie 10l na 100km. No to policzmy nawet wg Twoich wytycznych: PB: 6km x 2 x5 x4 = 20 dni => 240km czyli 24 l PB => 116zł ON: 240km => 17l ON => 78zł Różnica 38zł miesięcznie... Diesla będzie w takim układzie tankował co kwartał... Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2010-12-30 10:32:35 | |
Autor: The_EaGle | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:12, Marcin pisze:
No wiesz, jeżdżę głównie po mie¶cie często w korkach, po 6 km do pracy w Jedyn± nie legend± jest że diesel słabo nadaje się na takie dojazdy jak twoje. WyobraĽ sobie że będziesz tak jeĽdził przez miesi±c i kiedy ten silnik się rozgrzeje? Po co ci w ogóle diesel? Przecież w tej cenie kupisz młodsz± mniej zajeżdżone autko benzynowe. Natomiast trasy to akurat najmniejszy problem bo zarówno diesel jak i silnik benzynowy tam maj± najmniejsze różnice w spalaniu. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2010-12-26 20:16:36 | |
Autor: P.B. | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:53:59 +0100, Marcin napisał(a):
Jak my¶licie ??? może inne sugestie w sumie nie mam ci¶nienia ale szukam czego¶ fajnego, tak naprawde szukałem Vectry kombi, może Focus TDCI ??? Nie mogę się zdecydować. Bierz Focusa 1,6 TDCI! To sprawdzony i bardzo trwały silnik, nie to co ta francuska padaka 1,6HDI. Różni± się, wprawdzie tylko tym, że HDI ma ładn± osłonę, a TDCI cał± druciarnię na wierzchu. Produkowane s± w jednej fabryce dla Forda i PSA, ale wiesz, co niemieckie, to niemieckie, a nie jaki¶ francuski szajs :-) -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-12-26 20:25:23 | |
Autor: Marcin | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:16, P.B. pisze:
Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:53:59 +0100, Marcin napisał(a):ale te 307 ładne s±, no i do¶ć bogate. Tylko silniki s± wspólne ??? wszystko inne jest be ??? |
|
Data: 2010-12-26 20:49:35 | |
Autor: P.B. | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:25:23 +0100, Marcin napisał(a):
ale te 307 ładne s±, no i do¶ć bogate. Tylko silniki s± wspólne ??? wszystko inne jest be ??? Żartowałem z tych co tak niemieckie wychwalaj±. Z pobieżnych oględzin wychodzi, że 1.6HDI i 1.6 TDCI to te same silniki. W Fordzie jest cDPF, nie ma FAP, nie ma konieczno¶ci dolewania niczego co ma współpracować z cDPF. Sam silnik jest do bólu nudny, poprawny i do 150 tys. kilometrów jedyna usterka to pękaj±ca rura IC. 90 koni szału nie robi, ale da się jeĽdzić. Jedyna wada tego silnika w Fordzie to niemal brak ogrzewania: grzeje się niemiłosiernie długo, momentalnie stygnie. Termostat OK, bo drugi u nas w firmie ma tak samo, a na trasie spokojnie osi±ga temperaturę nominaln±. Co ciekawe 1.6 HDI w Berlingo błyskawicznie się nagrzewa i grzeje kabinę jak szalony. Może Francuzi dokładaj± jaki¶ podgrzewacz - mimo, że ten u nas w firmie to totalny biały golas z klim± jako jedynym wyposażeniem dodatkowym. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-12-26 21:04:59 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:49, P.B. pisze:
Żartowałem z tych co tak niemieckie wychwalaj±. Z pobieżnych oględzin To juz obecne francuskie diesle dobijaja bez awarii do 150kkm? Imponujace :) Bo jeszcze niedawno jakis zapaleniec francuskiej motoryzacji krytykowal moje auto, ze po 230kkm musialem zmienic sprzeglo i to byla dla niego 'powazna awaria'. Szkoda, ze zapomnial powiedziec, ze jego auto nie dojezdzilo nawet do 150kkm, bo sprzedal je z powodu dogorywania turbiny, sprzegla i czegos tam jeszcze, jednak twardo szedl w zaparte, ze 'ten mu sie znudzil i by chcial inny!'. Ach, jak dobrze, ze wielbiciele francuskiej motoryzacji drzazge w oku niemca znajda a w swoim drzewa nie widza ;) -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-12-26 22:16:42 | |
Autor: Lukasz | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 20:49, P.B. pisze:
Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:25:23 +0100, Marcin napisał(a): A nie jest to przypadkiem tak, ze te 90 konne 1.6TDCI nie maja zadnego filtra czastek stalych. Dopiero te 105(?)1.6TDCI maja takowy w ktorym trzeba plyn dolewac? |
|
Data: 2010-12-26 22:22:19 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 22:16, Lukasz pisze:
W dniu 2010-12-26 20:49, P.B. pisze: Nie wiem co Ford wymodził. Ale 1.6HDi w wersji 90KM nie ma filtra FAP (przy okazji - nie ma też dwumasowego koła zamachowego). Dopiero wersje mocniejsze (110KM - 156KM) mają FAP. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-12-27 06:31:23 | |
Autor: Lukasz | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-26 22:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2010-12-26 22:16, Lukasz pisze:Jedno sprostowanie. 1.8TDCI nie ma, ale to stara jednostka, chociaz w 2007 jeszcze uzywana. Nie wiem jak bylo pozniej. Co do 2.0TDCI (przynajmniej w Focusie) to jakis czas temu sytuacja byla taka, jak z 1.6TDCI. Jedne 2.0 FAP mialy, a te slabsze 2.0 nie. Nie wiem jak jest teraz. |
|
Data: 2010-12-27 19:34:01 | |
Autor: nalesnik | |
1.6 TDCI - temperatura | |
P.B. wrote:
Jedyna wada tego silnika w Fordzie to niemal brak ogrzewania: grzeje się O kolega w temacie;) Powiedz proszę, poznam czy termostat jest OK po wężykach od zbiornika z płynem chłodz±cym? http://imgur.com/zgV86.jpg Jak wskazówka termometru zaczyna odklejać się od zera, to ciepły jest tylko ten zaznaczony, potem jak już raczy się rozbujać - ciepłe s± obydwa. Wystarczy, że tylko podkręcę nawiew z 1 na 2 i silnik znowu stygnie w oczach;) -- pozdr nalesnik |
|
Data: 2010-12-27 19:56:39 | |
Autor: P.B. | |
1.6 TDCI - temperatura | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 19:34:01 +0100, nalesnik napisał(a):
O kolega w temacie;) Wężyków nie obmacywałem, ale w miejskich korkach silnik przy -5 nigdy nie osi±ga temperatury pracy. Rozgrzany jazd± na trasie szybko j± traci. Ogrzewanie w FF 1,6 TDCI to porażka. Benzynowy też nie grzeje za szczególnie, ale i tak jest duuużo cieplej. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-12-27 09:38:16 | |
Autor: MiKhau | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b7m05hymn2qn$.df25onn5oqea.dlg40tude.net... Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:53:59 +0100, Marcin napisał(a): NIEPRAWDA!! TDCi też ma ładna, plastikow± osłonę! Produkowane s± w jednej fabryce (...) i Volvo i Mazda :) ale wiesz, co niemieckie, to niemieckie, a nie jaki¶ francuski szajs :-) Racja:) A poważniej - silnik szeroko stosowany i doceniany. Mity o FAP/DPF, dwumasie, turbinie itp. uważam za pecha innych użyszkodników. Ujeżdzam Focusa z w.w. silnikiem i zjadł mi parę groszy po 175-180 tys - amortyzatory, napęd wieloklinowy (koło, napinacz, pasek), napęd rozrz±du (niby robi sie po 200-240 tys zależnie od producenta auta), łańcuszek "drugiego wałka". Silnik zrobił sie cichutki:) i jeĽdzimy dalej. Pozatym płyny, filtry i - chodzi jak zegarek, -25 zeszłej a -13 obecnej zimy nie robiło na nim żadnego wrażenia. Silniczek - marzenie. Powodzenia MK |
|
Data: 2010-12-27 09:59:39 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 09:38:16 +0100, MiKhau napisał(a):
Produkowane s± w jednej fabryce to jest trzeci rodzaj prawdy - w dwóch dla Forda i PSA, Landrovera, Fiata i Jaguara. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 12:50:47 | |
Autor: MiKhau | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Produkowane s± w jednej fabryce yyy...hmm... o ile 1,6 jest w mazdzie 3, Citroenach Peugotach i Focusach, 2,0 takze w Volvo to o reszcie nie słyszałem... zwłaszcza Fiat w HDi? \ pozdro MH
|
|
Data: 2010-12-27 15:58:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 12:50:47 +0100, MiKhau napisał(a):
yyy...hmm... 2.7 i 3.0 s± w wozach wyższej klasy. 2.0 HDi 109 KM jest w eurovanie, czyli Fiat Ulysse i Lancii. Oznaczony jako 2.0 JTDS silniki HDi/TDCI s± robione wspólnie przez PSA i Forda, 1.6 i 2.0 w fabryce PSA we Francji, 2.7 i 3.0 w fabryce Forda w UK. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-29 09:32:34 | |
Autor: Marcin Jan | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 10-12-27 16:58, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 12:50:47 +0100, MiKhau napisał(a): a mam pytanie czy wspólne s± tylko bloki czy również osprzęt silnika? Pytam bo zwykle to osprzęt silnika pada a nie sam silnik jako taki. Pozdr. marcin |
|
Data: 2010-12-29 10:57:02 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Wed, 29 Dec 2010 09:32:34 +0100, Marcin Jan napisał(a):
a mam pytanie czy wspólne s± tylko bloki czy również osprzęt silnika? Pytam bo zwykle to osprzęt silnika pada a nie sam silnik jako taki. tego ci dokładnie nie powiem. Osprzęt generalnie JEST taki sam - zwłaszcza, że większo¶ć osprzetu nie jes robiona przez PSA/Forda tylko kupowana od producentów osprzętu - Bosch, Siemens i co tam jeszcze. Głównie wtrysk. W zasadzie ciężko co¶ więcej nazwać osprzętem - rzeczy typu rozrusznik czy alternator ma zwi±zek z pojęciem "osprzęt" już luĽniejsze, zwłaszcza, że sam Citroen do jednego modelu z jednym silnikiem w jednym roku potrafił montować trzy różne alternatory i dwa różne rozruszniki. Ale np. paski rozrz±du s± takie same. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 16:28:07 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-27 12:50, MiKhau pisze:
Produkowane są w jednej fabryce Tu Waldkowi coś się pomerdało. Fiat ma swoje, znane i udane JTD. Za to silnik DV6 - czyli to o czym rozmawiamy (1.6HDi/TDCi) jest stosowany też przez BMW. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-12-27 15:59:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 16:28:07 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Tu Waldkowi co¶ się pomerdało. Fiat ma swoje, znane i udane JTD. Widziałe¶, żeby Fiat produkował JTD 2.0 ??? http://www.autocentrum.pl/fiat/ulysse/ii/silnik-diesla-2.0-jtd-136km -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 17:31:48 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-27 16:59, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 16:28:07 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Umówmy się, że to nie do końca jest Fiat - tylko w 1 części na kilka (cztery? pięć?), co? :> -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-12-27 17:25:28 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:31:48 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Umówmy się, że to nie do końca jest Fiat - tylko w 1 czę¶ci na kilka (cztery? pięć?), co? :> Niby tak. Ale wci±ż ma logo Fiat i można go kupić tylko w salonie Fiata :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-28 10:05:17 | |
Autor: MiKhau | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Widziałe¶, żeby Fiat produkował JTD 2.0 ??? No taaaaa, także jeżdżę Scudo 2.0jtd ale przez my¶l mi nie przeszło nazwać go Fiatem :-D Jak i małego (nemo?) citroena - citroenem haha ! Zwyczajowo pug i fijat (wedle wytwórcy a nie brandu). a ponizej wyja¶niła sie reszta. Co do DPF nie miałem żadnych problemów i poza mechanicznymi zniszczeniami "sitka" można sobie wyobrazić problem z zawaleniem olejem i zatkaniem por przez wzmiankowane zwi±zki ceru - ale s± one rozpuszczalne w wodzie wiec poza wypalaniem mozna próbować mycia. Zwłaszcza np. w myjce ultradĽwiekowej. Ci±gle pod warunkiem mechanicznej cało¶ci ceramiki. Ostatecznie usunięcie i przeprogramowanie. Pozdrawiam MH |
|
Data: 2010-12-28 13:48:32 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Tue, 28 Dec 2010 10:05:17 +0100, MiKhau napisał(a):
Co do DPF nie miałem żadnych problemów i poza mechanicznymi zniszczeniami "sitka" można sobie wyobrazić problem z zawaleniem olejem i zatkaniem por przez wzmiankowane zwi±zki ceru - ale s± one rozpuszczalne w wodzie wiec poza wypalaniem mozna próbować mycia. Zwłaszcza np. w myjce ultradĽwiekowej. Zwi±zki ceru nie zatykaj±, wręcz przeciwnie - podnosz± temperaturę spalin ułatwiaj±c wypalenie sadzy. Wymyć można normalnie karcherem, jak kto¶ się boi sam, to już co drugi tłumikarz to oferuje pod jakże bombastyczn± nazw± "regeneracja FAP/DPF" -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 16:02:38 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 16:28:07 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Tu Waldkowi co¶ się pomerdało. Fiat ma swoje, znane i udane JTD. A pomerdało się tobie - BMW stosuje silnik 1.6 ale benzynowy, oznaczony przez PSA jako 1.6 THP, jest on robiony wspólnie przez PSA i BMW, buma montuje go głównie serii 1 i Mini. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-27 17:30:55 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
W dniu 2010-12-27 17:02, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 27 Dec 2010 16:28:07 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Ej, ale tu dyskusja zeszła na DV6 i tego się trzymajmy. Myślisz, że Mini One D i Cooper D czym są napędzane? Właśnie DV6. 1.6THP to inna bajka. W Pugu RCZ jego dwustukonna wersja jest niesamowita - wiem, bo jeździłem. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-12-27 17:26:31 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:30:55 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Ej, ale tu dyskusja zeszła na DV6 i tego się trzymajmy. akurat tego nie znałem, dobrze wiedzieć. 1.6THP to inna bajka. W Pugu RCZ jego dwustukonna wersja jest niesamowita - wiem, bo jeĽdziłem. Szkoda, że nie ma 3.0 HDi ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-12-29 12:06:32 | |
Autor: Waldek Godel | |
Peugeot 307, 308 bać się ??? | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:30:55 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Ej, ale tu dyskusja zeszła na DV6 i tego się trzymajmy. Aż z ciekawo¶ci sprawdziłem - Mini II ma DV6, ale dopiero dwójka, od 2007 roku. Wcze¶niej był silnik 1.6 Toyoty. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam musz± oddać samolot. Wła¶nie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz±tku.. lotnictwa. Ekstradycja. |