Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć

Data: 2010-03-29 13:45:30
Autor: WW
Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
Przemek pisze:
Witam
Mam problem, z zamkniętym na głucho samochodem, byłem zmuszony
wyjechać na 6 miesięcy z kraju. Został sobie na ten czas samochód pod
chmurką P 406 kombi. Po powrocie chciałem go uruchomić, niestety nie
jestem w stanie się do niego dostać. Posiada centralny zamek, brak
prądu w aku nie pozwala na jego uruchomienie. Dzwoniłem do ASO
Peugeota, jakoby zamek od tylnej klapy można otworzyć mechanicznie.
Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.
Pozdrawiam

Miałem kiedyś podobny przypadek. Od tego czasu w każdym samochodzie montuje dość gruby przewód od plusa aku i chowam w jakimś miejscu w nadwoziu - końcówka zaizolowana. Obecnie przy haku za zdejmowana częścią atrapy. W razie czego podpinam tam obcy aku i mam prąd na zamkach.,
  Już raz się przydało :-)

Wiem, że to teraz nie pomoże, ale na przyszłość jak znalazł.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć