Peugeot 407 Coupe - kilka pyta艅

Data: 2010-07-01 09:14:43
Autor: red
Peugeot 407 Coupe - kilka pyta艅
Witam,
zastanawiam si臋 nad Peugeotem 407 w wersji Coupe i w sumie interesuj膮 mnie tylko 2 silniki: benzyna 3.0 V6 i diesel 2.7 r贸wnie偶 V6. Pomijam tutaj kwesti臋 kultury pracy, osi膮gi s膮 dosy膰 zbli偶one, jednak czy ten pe偶otowski diesel cierpi na jakie艣 typowe usterki?

Druga rzecz dotyczy skrzyni bieg贸w - wi臋kszo艣膰 V6 jakie s膮 w og艂oszeniach to automaty - czy s膮 z nim jakie艣 problemy? Nawet nie wiem co to za skrzynia jest.

Ostatnia rzecz - p贸ki co mia艂em okazj臋 je藕dzi膰 tylko 407 w wersji sedan i wydawa艂 mi si臋 dosy膰聽mi臋kki - czy je藕dzi艂 kto艣聽ju偶聽mo偶e coupe? Czy jest twardy, jak膮 to ma w og贸le trakcj臋? Obecnie te偶 je偶dz臋 do艣膰 "sztywnym" coupe i nie chcia艂bym zmienia膰聽swoich nawyk贸w w zakr臋tach :)

Pozdr.

Peugeot 407 Coupe - kilka pyta艅