Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso

Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso

Data: 2010-07-04 20:54:04
Autor: gizmacz@dkfdf.pl
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Witam,
czy ktoś orientuje się, jak się te samochody mają do siebie? Obydwa 2.0 HDI, skrzynia manualna 6.
Czy to dokładne odpowiedniki pod względem np. skrzyni biegów, zawieszenia? P5008 sprzedawca zachwala jako nowszego konstrukcyjnie od C4 (silnik 2.0 HDI rzeczywiście ma kilkanaście KM mocniejszy, ale czy to kwestia nowszej konstrukcji?)

C4 jakby bardziej naładowany gadżetami (wibrujące siedzenie i takie tam duperele), za P5008 przemawia ten trochę mocniejeszy silnik.
Cenowo zbliżone.

No i pytanie co wybrać?
A może VW Touran? Albo inny Ford czy Opel? Dramat jakiś, jak te wszystkie wynalazki ze sobą porównać, żeby nie pluć sobie później w brodę?

g.

Data: 2010-07-04 20:14:27
Autor: Waldek Godel
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Dnia Sun, 04 Jul 2010 20:54:04 +0200, gizmacz@dkfdf.pl napisał(a):

C4 jakby bardziej naładowany gadżetami (wibrujące siedzenie i takie tam duperele), za P5008 przemawia ten trochę mocniejeszy silnik.
Cenowo zbliżone.

5008 jest trochę mniejszy i niższy, to większe kombi a nie van

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-04 21:26:49
Autor: gizmacz@dkfdf.pl
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 04 Jul 2010 20:54:04 +0200, gizmacz@dkfdf.pl napisał(a):

5008 jest trochę mniejszy i niższy, to większe kombi a nie van

Jest wyższy o 2cm i dłuższy o 7cm, rozstaw ten sam.
Tak czy inaczej, wszędzie piszą o nich jako porównywalnych autach.

g.

Data: 2010-07-05 11:25:48
Autor: CeSaR
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Jest wyższy o 2cm i dłuższy o 7cm, rozstaw ten sam.
Tak czy inaczej, wszędzie piszą o nich jako porównywalnych autach.

Może w wymiarach jakoś mierzonych faktycznie te centymetry różnicy są natomiast wrażenie jest dokładnie takie, jak napisał Waldek - 5008 to kombi a C4 to van. 5008 odpadła po pierwszej jeździe - po prostu niczym nie zainteresowała. C4 GP jest OK. Zależy jeszcze oczywiście czego kto szuka.
Co do dodatków i nawigacji, o której pisał ktoś w tym wątku - mam C4GP w wersji wyposażenia MyWay i powiem, że jest OK.  W zasadzie na dzień dobry jest wszystko, czego potrzeba. Nawigacja działa zupełnie przyzwoicie, ma trochę dziwne zdolności do wyszukiwania POI (nie znajduje tego, co ma albo może ja nie umiem szukać ;-))) ), BT działa OK, mp3 też działa normalnie, USB faktycznie nie ma więc jeśli to akurat jest dla kogoś ważne no to jest kłopot.
Wyświetlacz ma 5 albo 6 kolorów do wyboru. Przydała by się możliwość konfiguracji przez użytkowniaka takich funkcji jak automatyczne składanie lusterek, automatyka hamulca "ręcznego" czy automatyka świateł. Jest chyba tylko możliwość włączania/wyłączania automatyki tylnej wycieraczki.
Generalnie fajny, poręczny i ładny samochód.

C

Data: 2010-07-05 10:43:55
Autor: Waldek Godel
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Dnia Mon, 5 Jul 2010 11:25:48 +0200, CeSaR napisał(a):

Wyświetlacz ma 5 albo 6 kolorów do wyboru. Przydała by się możliwość konfiguracji przez użytkowniaka takich funkcji jak automatyczne składanie lusterek, automatyka hamulca "ręcznego" czy automatyka świateł. Jest chyba tylko możliwość włączania/wyłączania automatyki tylnej wycieraczki.
Generalnie fajny, poręczny i ładny samochód.

Nie wiem co masz na myśli pod "konfiguracja" ale powinno się dać
włączać/wyłączać składanie lusterek i automatykę świateł w typowy dla
Citroena sposób.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-05 12:10:19
Autor: CeSaR
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Nie wiem co masz na myśli pod "konfiguracja" ale powinno się dać
włączać/wyłączać składanie lusterek i automatykę świateł w typowy dla
Citroena sposób.

Wycieraczkę (tryb wsteczny) uruchamia się w menu. Autoblokadę drzwi uruchamia się guzikiem przez dłuższe przytrzymanie. Automatyczny ręczny aktywuje się podobno tylko w serwisie.
W menu jeśli chodzi o światła ustawia się tylko czas działania opcji  follow me home (?) czy jak się to cudo nazywa.
Jak włączać i wyłączać składanie lusterek przy zamykaniu drzwi - nie mam pojęcia.

C

Data: 2010-07-05 11:28:12
Autor: Waldek Godel
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Dnia Mon, 5 Jul 2010 12:10:19 +0200, CeSaR napisał(a):

Jak włączać i wyłączać składanie lusterek przy zamykaniu drzwi - nie mam pojęcia.

Automatyczne światła przytrzymaniem guzika na końcu lewej manetki po
przełączeniu kluczyka w pozycję 1 (najbliższa od całowitego wyłączenia)
Automatyczne składanie lusterek to już róznie - jak jest guzik od
składania, to przytrzymanie tego guzika, jak składają się przekręceniem
manetki od ustawiania, to czasem działa przytrzymanie manetki w dół w
centralnej pozycji.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-09 08:11:33
Autor: MichG
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
W dniu 2010-07-05 12:28, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 5 Jul 2010 12:10:19 +0200, CeSaR napisał(a):

Jak włączać i wyłączać składanie lusterek przy zamykaniu drzwi - nie mam
pojęcia.

Automatyczne światła przytrzymaniem guzika na końcu lewej manetki po
przełączeniu kluczyka w pozycję 1 (najbliższa od całowitego wyłączenia)
Automatyczne składanie lusterek to już róznie - jak jest guzik od
składania, to przytrzymanie tego guzika, jak składają się przekręceniem
manetki od ustawiania, to czasem działa przytrzymanie manetki w dół w
centralnej pozycji.

W C4GP nie da się samemu wł/wy składania lusterek. Tylko z komputera. Taki pomysł na życie ;-).

--
Pozdrawiam, Michał

Data: 2010-07-09 09:01:52
Autor: Waldek Godel
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Dnia Fri, 09 Jul 2010 08:11:33 +0200, MichG napisał(a):

W C4GP nie da się samemu wł/wy składania lusterek. Tylko z komputera. Taki pomysł na życie ;-).

No cóż... to już nie jest taki wielki ból, coraz więcej warsztatów ma
Lexię, a nawet sporo prywatnych osób. Sam kilkanaście sprzedałem :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-05 12:11:54
Autor: Arek
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
CeSaR wrote:

Co do dodatków i nawigacji, o której pisał ktoś w tym wątku - mam
C4GP w
wersji wyposażenia MyWay i powiem, że jest OK.  W zasadzie na dzień dobry
jest wszystko, czego potrzeba. Nawigacja działa zupełnie przyzwoicie, ma
trochę dziwne zdolności do wyszukiwania POI (nie znajduje tego, co ma albo
może ja nie umiem szukać ;-))) ),

Jak ktoś używał np. automapy/iGo/tomtoma to po nich MyWay to kupa złomu. Choćby prosta rzecz - mało która ulica jest opisana nazwą. Może się da jakoś zwiększyć ilość wyświetlanych nazw ulic - nie wiem. Brak trybu 3D. Jak masz 3D to nie masz MyWay tylko RTx. Nie wiem też jak przewijać mapę na boki ręcznie. Np. chcę zobaczyć co będzie kawał dalej bez zmiany skali. Cena aktualizacji map drobne 230 EURO (!). Aktualizacja jest raz na rok. Info o fotoradarach płatne dodatkowo. Używać się da ale do wcześniej wymienionych to bardzo daleka i kosztowna droga (a właściwie brak drogi bo raczej softu nie ulepszą dla już wyprodukowanych MyWay).


BT działa OK, mp3 też działa normalnie,
USB faktycznie nie ma więc jeśli to akurat jest dla kogoś ważne no to jest
kłopot.

Wyświetlacz ma 5 albo 6 kolorów do wyboru.

Nie "ma" tylko "miał", zmiana specyfikacji. Mówimy o nowym aucie z salonu.

Przydała by się możliwość
konfiguracji przez użytkowniaka takich funkcji jak automatyczne składanie
lusterek,

automatyka hamulca "ręcznego"

To było ale wywalili z menu - zmiana specyfikacji.

czy automatyka świateł.

Bodaj tylko z Lexii czyli witaj np. ASO.

Jest chyba
tylko możliwość włączania/wyłączania automatyki tylnej wycieraczki.
Generalnie fajny, poręczny i ładny samochód.

Popieram. Tylko, że aktualne wersje mają ciut gorsze wyposażenie niż te sprzed 2 lat.

C

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-07-05 12:59:34
Autor: CeSaR
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Jak ktoś używał np. automapy/iGo/tomtoma to po nich MyWay to kupa złomu.

Mam tomtoma na palmtopie, ovi na Nokii i to cudo citroena. Jak dla mnie funkcjonalność jest zupełnie do zaakceptowania. Działa szybko, w miarę logicznie, ulice (nazwy) faktycznie pokazuje tylko na pasku na dole. Na takim ekranie można by było pokazać więcej.

Nie wiem też jak przewijać mapę na boki
ręcznie. Np. chcę zobaczyć co będzie kawał dalej bez zmiany skali.

Da się. Przytrzymujesz przez chwilę ten okrągły guzik, pokazuje się menu gdzie ostatnią pozycją jest chyba właśnie przewijanie mapy i później jedziesz strzałkami w dowolnym kierunku.

Cena
aktualizacji map drobne 230 EURO (!).

To jest dramat. Ale obawiam się że wszędzie tak jest. W USA Honda winszowała sobie za mapy ok 150USD co jak na tamte warunki było ceną  z kosmosu.
Dzięki temu rośnie atrakcyjność Internetu...

Aktualizacja jest raz na rok. Info o
fotoradarach płatne dodatkowo. Używać się da ale do wcześniej wymienionych
to bardzo daleka i kosztowna droga (a właściwie brak drogi bo raczej softu
nie ulepszą dla już wyprodukowanych MyWay).

Z tego co czytałem na forach to soft uaktualniają więc nie jest jakoś specjalnie źle.

Nie "ma" tylko "miał", zmiana specyfikacji. Mówimy o nowym aucie z salonu.

Mówisz o centralnym wyświetlaczu z mapą radiem itd? Czy o tych bocznych z prędkością i obrotomierzem? Bo jeśli o centralnym to jak najbardziej ma możliwość zmiany koloru. Auto nowe, z salonu. Rok 2010.

Popieram. Tylko, że aktualne wersje mają ciut gorsze wyposażenie niż te
sprzed 2 lat.

To co mogliby na dzień dobry poprawić to materiały tapicerki na drzwiach i podłokietnikach w fotelach. Trochę kiepskie są.

pzdr

C

Data: 2010-07-04 21:20:06
Autor: Arek
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
gizmacz@dkfdf.pl wrote:

Witam,
czy ktoś orientuje się, jak się te samochody mają do siebie? Obydwa 2.0
HDI, skrzynia manualna 6.
Czy to dokładne odpowiedniki pod względem np. skrzyni biegów,
zawieszenia? P5008 sprzedawca zachwala jako nowszego konstrukcyjnie

Na tej zasadzie to może poczekaj na wrzesień 2010, będzie C4 Picasso po (drobnym, z zewnątrz chyba tylko maska + światła - brak konkretów jeszcze) liftingu - toż to nowsze niż P5008 nawet ;) Na razie zbyt wiele o 5008 nie ma - po prostu za nowe auto.

od
C4 (silnik 2.0 HDI rzeczywiście ma kilkanaście KM mocniejszy, ale czy to
kwestia nowszej konstrukcji?)

Akurat są też C4 Picasso z silnikiem 2.0 HDi 150KM z skrzynią manualną ale nie w Polsce. Nasz Citroen Polska jest zacofany w temacie. Zerknij na citroen.de - tam taki silnik masz bez problemu.

Pomyśl też o MCP jak lubisz wygodę - 5008 diesel chyba z zautomatyzowaną skrzynią nie istnieje.

C4 jakby bardziej naładowany gadżetami (wibrujące siedzenie i takie tam
duperele),

To było parę lat temu. Teraz w C4 Picasso w PL nie masz systemu AFIL (to właśnie wibrujące siedzenie przy przejechaniu linii ciągłych). Podgrzewanie foteli masz tylko jak weźmiesz tapicerkę skórzaną. Zamiast sensownej nawigacji RT4 (była parę lat temu w C4GP)/RT5 masz totalnego badziewia zwanego MyWay. PSA nie potrafi w MyWay zrobić działającego portu USB (cobyś pendrive z mp3 mógł wsadzić) więc jak masz MyWay to nie masz USB (da się zrobić półśrodek - USB udające zmieniarkę CD). Kameralne podświetlenie wnętrza już nie w standardzie tylko wraz z panoramicznym dachem. Nawet listwy ochronne na progi z tyłu zniknęły (są tylko z przodu). Wcześniej wyświetlacz mógł mieć 5 kolorów (w sensie ustawiałeś sobie jaki chciałeś) - teraz po kastracji tylko jeden kolor (biały). Pokastrowali jeszcze parę innych detali - googlnij.

Słowem: oglądając Citroeny to zapomnij o materiałach reklamowych czy info z sieci starszym niż 3 mce - bo już jest nieaktualne i tylko wprowadza w błąd. Dealerzy też zieloni w temacie. citroen.pl również zielony (konfigurator potrafi podawać niezłe bzdury w wyposażeniu).

za P5008 przemawia ten trochę mocniejeszy silnik.
Cenowo zbliżone.

No i pytanie co wybrać?
A może VW Touran? Albo inny Ford czy Opel? Dramat jakiś, jak te
wszystkie wynalazki ze sobą porównać, żeby nie pluć sobie później w brodę?

Zafira to chyba nie dorównuje żadnemu z pozostałych aut. Ford S-max to z kolei zdaje się cena ciut wyższa przy podobnym wyposażeniu.

Poczytaj też http://francuskie.pl - znajdziesz tam artykuły o C4GP jak i 5008.

Wg ADAC C4P/GP jest najmniej zawodnym autem. Wg czegoś tam innego do C4P/GP Exclusive najtrudniej się włamać. W kategorii minivanów oczywiście.

Wg tego co czytałem obsługa posprzedażowa Citroena to totalna klapa i mało kto jest zadowolony, a z kolei Peugeot się stara... mimo, że i jedno i drugie to PSA.

PODSUMOWUJĄC:
Bierz każde na testowe jazdy, potem to co Ci się podoba i tyle.

g.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-07-04 21:38:58
Autor: gizmacz@dkfdf.pl
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Arek pisze:

PODSUMOWUJĄC:
Bierz każde na testowe jazdy, potem to co Ci się podoba i tyle.

Dzięki za rzeczową odpowiedź.
Rzeczywiście na stronie tym AFIL-em się chwalą, w ofercie od dealera już o tym nie piszą, dopytam z ciekawości.
5008 MCP nie ma, ale trochę o tym poczytałem i raczej niewiele dobrego.

Wizualnie bardziej podoba mi się C4, rozsądek podpowiada 5008, a żona chce 407SW, bo najładnieszy. Dramat.

Na jazdy jestem poumawiany (C4 MCP właśnie), ale żebym się od tego zrobił mądrzejszy, to nie sądzę.


g.

Data: 2010-07-04 21:49:46
Autor: Arek
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
gizmacz@dkfdf.pl wrote:

Arek pisze:

PODSUMOWUJĄC:
Bierz każde na testowe jazdy, potem to co Ci się podoba i tyle.

[...]

5008 MCP nie ma, ale trochę o tym poczytałem i raczej niewiele dobrego.

[...]

Na jazdy jestem poumawiany (C4 MCP właśnie), ale żebym się od tego
zrobił mądrzejszy, to nie sądzę.

Z MCP jest tak, że jak jeździłeś manualem to MCP Ci się spodoba, a jak jeździłeś automatem to będziesz psioczył, że MCP niezbyt płynnie przełącza biegi.

Tak samo z opiniami o MCP (na zachodzie zwie się to EGS) - zależy na którego opiniującego z tych 2 grup trafisz.

Osobiście wolę MCP niż manuala, pełnym automatem Citroena nie jeździłem (ale przy pełnym automacie od razu wpada minus - wyższe spalanie).

Przy MCP masz też chłodzony schowek (na lato 1.5L flaszka wody tam umieszczona jak znalazł). W manualu tego brak.

g.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-07-07 07:11:03
Autor: gizmacz@dkfdf.pl
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Arek pisze:

Z MCP jest tak, że jak jeździłeś manualem to MCP Ci się spodoba, a jak jeździłeś automatem to będziesz psioczył, że MCP niezbyt płynnie przełącza biegi.
...

Osobiście wolę MCP niż manuala, pełnym automatem Citroena nie jeździłem (ale przy pełnym automacie od razu wpada minus - wyższe spalanie).


Pojeździłem MCP i wrażenia takie sobie. Automatem w życiu nie jeździłem i nie mam punktu odniesienie.
Mam za to wrażenie dużej mułowatości auta. Pytanie teraz ile udziału w tym wrażeniu ma skrzynia, a ile wyciszenie i rozmiary samochodu.
O trybie manualnym też ciężko coś mądrego powiedzieć po kilkunastu min. jazdy, nie mając wprawy w posługiwaniu się tymi manetkami (sprawiającymi rzeczywiście tandetne wrażenie).

Pytanie: czy przy odpowiedniej wprawie używając trybu manualnego można zbliżyć się dynamiką do tradycyjnej skrzyni (skrzynia to ostatni dylemat do rozstrzygnięcia, całą reszta już wybrana)?

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
g.

Data: 2010-07-04 21:29:16
Autor: Przemek V
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso

Użytkownik "gizmacz@dkfdf.pl" <gizmacz@cfkdfjds.pl> napisał w wiadomości news:i0qlcc$2u3r$1news2.ipartners.pl...

No i pytanie co wybrać?
A może VW Touran? Albo inny Ford czy Opel? Dramat jakiś, jak te wszystkie wynalazki ze sobą porównać, żeby nie pluć sobie później w brodę?

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.

Data: 2010-07-04 21:43:19
Autor: gizmacz@dkfdf.pl
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Przemek V pisze:

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.

Wychodzi sporo drożej, dealerzy PSA jacyś elastyczniejsi są przy zakupach flotowych. A dlaczego akurat S-Maxa (o nim wiem niewiele).

g.

Data: 2010-07-04 21:51:04
Autor: Przemek V
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso

Użytkownik "gizmacz@dkfdf.pl" <gizmacz@cfkdfjds.pl> napisał w wiadomości news:i0qo8n$2vim$2news2.ipartners.pl...
Przemek V pisze:

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.

Wychodzi sporo drożej, dealerzy PSA jacyś elastyczniejsi są przy zakupach flotowych. A dlaczego akurat S-Maxa (o nim wiem niewiele).

Bo jest absolutnie najlepiej prowadzącym się z minivanów i dużo większy od 5008/C4. Jeździ jak normalny samochód a nie van / furgonetka. Co do trwałości nie wiem, żona jeździ od listopada i jak na razie jest bezawaryjny ale to żadna próba. Może są gdzieś jeszcze modele przed faceliftowe wtedy na bank będzie w cenie porównywalnej do 5008/C4 a jest to auto z klasy o jeden wyżej od C4/5008 i do tego najlepsze w tej klasie.

Data: 2010-07-15 00:27:07
Autor: AL
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Przemek V pisze:
Użytkownik "gizmacz@dkfdf.pl" <gizmacz@cfkdfjds.pl> napisał w wiadomości news:i0qo8n$2vim$2news2.ipartners.pl...
Przemek V pisze:

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.
Wychodzi sporo drożej, dealerzy PSA jacyś elastyczniejsi są przy zakupach flotowych. A dlaczego akurat S-Maxa (o nim wiem niewiele).

Bo jest absolutnie najlepiej prowadzącym się z minivanów i dużo większy od 5008/C4. Jeździ jak normalny samochód a nie van / furgonetka. Co do trwałości nie wiem, żona jeździ od listopada i jak na razie jest bezawaryjny ale to żadna próba. Może są gdzieś jeszcze modele przed faceliftowe wtedy na bank będzie w cenie porównywalnej do 5008/C4 a jest to auto z klasy o jeden wyżej od C4/5008 i do tego najlepsze w tej klasie.
nie chce sie klocic, ale w testach miniwanow jakie do tej pory widzialem/czytalem, to C4GP jest wyzej oceniane od S-max.

Znasz jakis test/porownanie, gdzie jest odwrotnie?


--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2010-07-14 23:44:28
Autor: Waldek Godel
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:27:07 +0200, AL napisał(a):

nie chce sie klocic, ale w testach miniwanow jakie do tej pory widzialem/czytalem, to C4GP jest wyzej oceniane od S-max.

Znasz jakis test/porownanie, gdzie jest odwrotnie?

zależy co porównujesz - S-max jest na podwoziu Galaxy, więc jest wyraźnie
większy. Co nie znaczy, że większy zawsze znaczy lepszy.
Włożyli mu wnętrze kombi a nie vana, co też znaczy, że część przestrzeni
się marnuje. Oprócz tego jest więcej problemów w mieście.
Ale jak przypadek 5008 pokazuje, są klienci którzy wolą wnętrze kombi niż
vana, więc s-max też ma swoich nabywców.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-19 20:13:29
Autor: Przemek V
Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:i1ldjr$eep$1inews.gazeta.pl...

nie chce sie klocic, ale w testach miniwanow jakie do tej pory widzialem/czytalem, to C4GP jest wyzej oceniane od S-max.

Znasz jakis test/porownanie, gdzie jest odwrotnie?

Pierwszy z brzegu:

 http://fwd.five.tv/cars/large-mpv/peugeot-5008 cztery gwiazdki

http://fwd.five.tv/cars/large-mpv/ford-s-max pięć gwiazdek ( i to przed faceliftem)

C4 GP jest oparte na... C4 a S-Max na Mondeo. Większy rozstaw osi, długość, szerokość. Inna klasa.

Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona