[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)

Data: 2013-05-16 11:29:26
Autor: Nex@pl
[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)
Witam,

sytuacja jest taka, 偶e pozbywam si臋 auta, niestety nie przenios臋 go do innego kraju UE gdzie mam firm臋, samoch贸d w naprawd臋 bardzo dobrym stanie. Je藕dzi tylko po skandynawii, kilka razy by艂o na przegl膮dzie gwarancyjnym w krraju. Super zestaw audio :)
Gdybym m贸g艂 go wrzuci膰 w firm臋 za granic膮 to w og贸le bym nie sprzedawa艂, no ale c贸偶, 偶ycie. Oczywi艣cie cena do negocjacji.

http://otomoto.pl/show?id=T3678769

W razie pyta艅 ch臋tnie s艂u偶臋,
pozdrawiam

Data: 2013-05-16 13:14:52
Autor: mappl
[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)
W razie pyta艅 ch臋tnie s艂u偶臋,

dlaczego spamujesz na grupie?

Data: 2013-05-16 21:58:55
Autor: Nex@pl
W dniu 2013-05-16 13:14, mappl pisze:
W razie pyta艅 ch臋tnie s艂u偶臋,

dlaczego spamujesz na grupie?

Zauwa偶y艂em taki zwyczaj, wi臋c do艂膮czy艂em ;)

Data: 2013-05-17 07:50:23
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-16 21:58, Nex@pl pisze:
W dniu 2013-05-16 13:14, mappl pisze:
W razie pyta艅 ch臋tnie s艂u偶臋,
dlaczego spamujesz na grupie?
Zauwa偶y艂em taki zwyczaj, wi臋c do艂膮czy艂em ;)

To jest taka prawid艂owo艣膰.

- Znajomi nie kupi膮.
- Z og艂osze艅 handlarze dzwoni膮 i chc膮 zap艂aci膰 tylko za paliwo w baku.
- pms. Mo偶e tu znajd臋 frajera na "super zestaw audio" :)

Ale jak by艣 tylko si臋 troch臋 orientowa艂 to tu w 99% takich spam贸w
wychodzi antyreklama.
I wiem 偶e jak by艣 si臋 nie wygina艂, to tylko b臋dziesz si臋 pogr膮偶a艂.

Co do mojej osoby. Jak przeczytam w og艂oszeniu dostawczaka od kartofli
np. takie co艣 jak "super audio" to takie g贸wno dyskwalifikuje te
og艂oszenie w przedbiegach. Co to jest dla Ciebie super audio?
Bo super audio dla mnie przekroczy艂o by warto艣膰 tego blaszaka i nie by艂o
by w nim miejsca po jego monta偶u na kartofle.
http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/12/car-audio-273698.jpg
Bardziej pasuje super centralny zamek lub super klima. O super elektr.
szybach lub super ABS nie wspomn臋 ;)
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-17 19:47:59
Autor: Nex@pl
[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)
Ok, wzi膮艂em sobie porady do serca ;)

Handlarze raczej nie wezm膮, bo to nie jest klepane auto z dw贸ch i za p贸艂 ceny nie p贸jdzie. Mo偶e niestety, zauwa偶y艂em, 偶e w naszym kraju pewne auto czasem naprawd臋 ci臋偶ko sprzeda膰. Polacy chyba sie przyzwyczaili do bycia robionym w balona.

Data: 2013-05-17 14:17:07
Autor: kogutek444
[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)
W dniu pi眛ek, 17 maja 2013 19:47:59 UTC+2 u縴tkownik Nex@pl napisa:
Ok, wzi背em sobie porady do serca ;)

Handlarze raczej nie wezm, bo to nie jest klepane auto z dw骳h i za p蟪 ceny nie p骿dzie. Mo縠 niestety, zauwa縴砮m, 縠 w naszym kraju pewne auto czasem naprawd ci昕ko sprzeda. Polacy chyba sie przyzwyczaili do bycia robionym w balona.

Mnie to wisi i powiewa czy spamujesz czy nie. A taki ortodoksyjny nie jestem. Ale mog mie swoje zdanie. Taki partner to auto ni w dup ni w oko jak mawiali z 40 lat temu. Ni to osob體ka ni ci昕ar體ka. Za te pieni眃ze co chcesz mo縩a kupi prawdziwego dostawczaka w bardzo dobrym stanie technicznym. Wi阫szy niewiele wi阠ej paliwa spali a mo縩a wi阠ej w niego zapakowa. Kto mo縠 powiedzie 縠 nie musi wi阠ej pakowa. Dzisiaj nie musi a pojutrze b阣zie jecha trzy razy zamiast raz. Poza tym z wi阫szym jest tak 縠 jak si co w 縴ciu wysypie to mo縩a zarobi na kieliszek chleba wo勘c paczki. Z tego co wiem to z takimi wielko禼i partnera do paczek nie bior. Poza tym kwestia trwa硂禼i. Tw骿 jest robiony na podzespo砤ch z samochodu osobowego. U Ciebie wahacz z blachy a u mnie odkuwka inna liga.

Data: 2013-05-16 17:33:02
Autor: t岽
Nex@pl wrote:

[...]

Gdyby dla kogo艣 to pi臋kne autko by艂o za drogie, to chcia艂bym uprzejmie zaproponowa膰 mojego Poloneza Trucka Roya, kt贸ry jest samochodem r贸wnie praktycznym, a znacznie ta艅szym. Kupi艂em go za 1000 z艂, a oddam za 950 z艂 poniewa偶 zainwestowa艂em w niego niema艂o. Do艂o偶y艂em ko艂paki ozdobne, owiewki Heko i chromowane parapety z modelu 1.4 MPi Multi Point Injection GTI HWDP.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-17 11:09:17
Autor: Kapibara
[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)
Dnia 16 May 2013 17:33:02 GMT, t岽 napisa(a):

Nex@pl wrote:

sytuacja jest taka, 縠 pozbywam si auta, niestety nie przenios go do
innego kraju UE gdzie mam firm, samoch骴 w naprawd bardzo dobrym
stanie. Je糳zi tylko po skandynawii, kilka razy by硂 na przegl眃zie
gwarancyjnym w krraju. Super zestaw audio :) Gdybym m骻 go wrzuci w
firm za granic to w og髄e bym nie sprzedawa, no ale c罂, 縴cie.
Oczywi禼ie cena do negocjacji.

http://otomoto.pl/show?id=T3678769

Gdyby dla kogo to pi阫ne autko by硂 za drogie, to chcia砨ym uprzejmie zaproponowa mojego Poloneza Trucka Roya, kt髍y jest samochodem r體nie praktycznym, a znacznie ta駍zym. Kupi砮m go za 1000 z, a oddam za 950 z poniewa zainwestowa砮m w niego niema硂. Do硂縴砮m ko硃aki ozdobne, owiewki Heko i chromowane parapety z modelu 1.4 MPi Multi Point Injection GTI HWDP.

Kolego, a jak zawory? S硑sza砮m, 縠 w Polonezie ma by je s硑cha, a to
znaczy 縠 s! A jak s to dobrze, nie trzeba dokupowa, zawsze to zostanie
te pare z硂tych w kieszeni.

Data: 2013-05-16 18:34:37
Autor: Krzysztof 45
[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)
W dniu 2013-05-16 11:29, Nex@pl pisze:
 Super zestaw audio :)
Wszystko w cieniu tego LOL
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-16 22:04:59
Autor: Nex@pl
W dniu 2013-05-16 18:34, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-05-16 11:29, Nex@pl pisze:
 Super zestaw audio :)
Wszystko w cieniu tego LOL

:))) Taki przykuwacz uwagi :P

Data: 2013-05-16 19:22:26
Autor: Diabe硈on
[...]

W razie pyta ch阾nie s硊筷,
pozdrawiam

Ja bym nie kupi

Data: 2013-05-16 22:06:20
Autor: Nex@pl
[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)
W dniu 2013-05-16 19:22, Diabe硈on pisze:

Ja bym nie kupi

Z jakiego konkretnego powodu?

[spam] Peugeot Partner 2011, przejecie leasingu, moze kogos zainteresuje ;)