Peugeot partner tepee - opony 215/55 R16 jakie ciśnienie

Data: 2013-10-16 08:34:25
Autor: Chris
Peugeot partner tepee - opony 215/55 R16 jakie ciśnienie
Koziołek nabazgrał(a):

Orientuje się ktoś przypadkiem?
Niestety jakoś nie mogę ww. danych znaleźć. 215 55 R16 była na
wyposażeniu  jako opcja, stąd to, co udało mi się namierzyć, dotyczy
mniejszego koła. W instrukcji piszą, że ciśnienia podane są na naklejce
na nadwoziu której  niestety nie mam :(

Google wyłączuyli ?? przykładowa moc:
http://www.oponeo.pl/narzedzia/tabela-cisnien/dla-peugeot/partnerii-tepee/1-6/88

Peugeot partner tepee - opony 215/55 R16 jakie ciśnienie