Pewien młody wierzący nazista posłuchał radia i ...

Data: 2010-01-10 19:49:50
Autor: Grzegorz Z.
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radia i ...
Data: 2010-01-10 10:55:23
Autor: Antenka
On 10 Sty, 19:49, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bil-i-kopal-wolontariuszki-WOS...

--
"Ka dy my l cy cz owiek jest ateist " - E.Hemingway

I to jeszcze jeden powód, dla którego trzeba przerwać to żebractwo
rękami dzieciaków oraz bardzo młodych naiwnych ludzi. Wypełnione
żebraniną puszki są łakomym kąskiem dla miejscowego elementu.

Antenka

Data: 2010-01-10 19:58:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 10:55:23 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Nie umiesz czytać? Przecież nie zabrał pieniędzy!

Data: 2010-01-10 11:00:59
Autor: Antenka
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radi a i ...
On 10 Sty, 19:58, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 10 Jan 2010 10:55:23 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> I to jeszcze jeden pow d, dla kt rego trzeba przerwa to ebractwo
> r kami dzieciak w oraz bardzo m odych naiwnych ludzi. Wype nione
> ebranin puszki s akomym k skiem dla miejscowego elementu.

Nie umiesz czyta ? Przecie nie zabra pieni dzy!

--
"Ka dy my l cy cz owiek jest ateist " - E.Hemingway

Głupek! I co z tego, ale o mały włos mu się udało!

Antenka

Data: 2010-01-10 20:05:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 11:00:59 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Nie głupek tylko nabuzowany toruńskim religiolem bandzior - bił je i kopał
a nie zabierał pieniądze!

Data: 2010-01-10 23:32:18
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lslwytqagtzc$.1r8st802fp85g.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kryzys chlopie kryzys, widzisz do czego Donek doprowadzil, cud juz dzieci atakuja dzieci dla glupich stu zlotych. Bieda......niedlugo bedziemy zrec ryz jak w chinach...ot nieszczesna Polska. Pojebancy wybraly Donka

Data: 2010-01-11 00:29:06
Autor: zeusx
[...]

Czarne spodnie i czerwony kaptur. To anarchista. Oni twierdzą ,ze wszystko jest wspólne i do tego według potrzeb a miał pilną widać potrzebę. Dziewczyny odważne, zdecydowane bronić własności prywatnej. Może nawet z Młodzieży Wszechpolskiej.
zx

Data: 2010-01-10 23:30:46
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:phs275uwst5i$.l65foary6n2g$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- --
ale durniu nei widzisz ze owsiak wykorzystuje male dzieci ktore sa narazone na napady elektoratu PO? PO co? PO to zeby miec 20% na samozatrudnienie? Niezle sie urzadzil jakala. Jakim prawem on wyrecza panstwo z realizacji jego statutowych zadan. To na chuj my placimy podatki?
awe

Data: 2010-01-10 20:04:32
Autor: matador
Pewien młody wierzący nazista posł uchał radia i ...
Grzegorz Z. pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bil-i-kopal-wolontariuszki-WOSP-nie-odebral-puszki,wid,11842524,wiadomosc.html

E-tam od razu radio.
Przeczytał wywiad z paligłupem :

#
Polityka to krew, sperma, gnój i walenie po mordzie, a my tu, fa-wasza, nie ściemniamy, tylko walimy szczerze, jak jest. I w mordę, i z kopa. Czaicie?
#

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/01/10/trzecia-twarz-palikota/
oraz:
http://www.polskatimes.pl/opinie/wywiady/206990,palikot-tusk-wychowuje-teraz-schetyne-a-nowak-dostal,id,t.html

matador.

Data: 2010-01-10 20:05:36
Autor: raff
matador pisze:
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Lewactwo sie wali w ryj. Wierzac ze trend sie zmieni za jakis czas.

R.

Data: 2010-01-10 20:09:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:05:36 +0100, raff napisał(a):

matador pisze:
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ilu dzisiaj "lewaczkom" od jąkały spuściłeś wpierdol? --

Data: 2010-01-10 20:26:25
Autor: raff
[...]

Grzesio, juz ci mowilem, idz malym sie pobaw. Nie podoba sie ? To sie pobaw malym kolegi.

R.

Data: 2010-01-10 20:27:00
Autor: raff

matador pisze:
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Aaa, mowisz o tych od Michnika ? Tym to bym chetnie wpierdolil.

R.

Data: 2010-01-10 21:23:17
Autor: Artur Borubar
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radia i ...
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Aaa, mowisz o tych od Michnika ? Tym to bym chetnie wpierdolil.

Nos w odbyt na 0,5 godziny ;-)

Przemek

--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-10 21:31:47
Autor: Piotr
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radia i ...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 21:23:17 +0100, Artur Borubar napisał(a):

Nos w odbyt na 0,5 godziny ;-)

I co, tobie to w czymś pomaga, Przemku?
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-10 23:33:43
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ofylz6t78wst$.436sdj8390ua$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 21:23:17 +0100, Artur Borubar napisał(a):

Nos w odbyt na 0,5 godziny ;-)

I co, tobie to w czymś pomaga, Przemku?
Piotr
-- -- -- -- -- -- -- -
pomaga pomaga, dobrze mu robi na mUSK
awe

Data: 2010-01-10 21:57:18
Autor: raff
Pewien młody wierzący nazista posł uchał radia i ...
Aaa, mowisz o tych od Michnika ? Tym to bym chetnie wpierdolil.

Nos w odbyt na 0,5 godziny ;-)

To nie koncert zyczen.

R.

Data: 2010-01-10 22:07:07
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hidevh$pkf$1news.onet.pl...
Aaa, mowisz o tych od Michnika ? Tym to bym chetnie wpierdolil.

Nos w odbyt na 0,5 godziny ;-)

To nie koncert zyczen.

Jasne, tylko zakres twoich możliwości.

Przemek

Data: 2010-01-10 22:20:19
Autor: raff
[...]

A co ja mam do tego ? Wsadzaj sobie nos gdzie chcesz. Jak lubisz.

R.

Data: 2010-01-10 20:06:50
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:04:32 +0100, matador napisał(a):

E-tam od razu radio.
Przeczytał wywiad z paligłupem :

Dla różowych racjonalistów z wekslarskiego kantorka liczy się tylko
obsmarowanie gwnem Radia... Fakty nie mają żadnego znaczenia.
Piotr

Data: 2010-01-10 20:10:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:06:50 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Racja. Nie mają.

A rzeczownik "radio" to chyba jeszcze piszemy z małej?

Data: 2010-01-10 11:20:27
Autor: Antenka
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radi a i ...
On 10 Sty, 20:10, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:06:50 +0100, Piotr napisa (a):

> Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:04:32 +0100, matador napisa (a):

> Dla r owych racjonalist w z wekslarskiego kantorka liczy si tylko
> obsmarowanie gwnem Radia... Fakty nie maj adnego znaczenia.

Racja. Nie maj .

A rzeczownik "radio" to chyba jeszcze piszemy z ma ej?

--
"Ka dy my l cy cz owiek jest ateist " - E.Hemingway

Akurat pisząc o tym  RADIU, zawsze piszemy z wielkiej litery. Ucz się
pryszczaty!

Antenka

Data: 2010-01-10 20:22:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 11:20:27 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Skąd wziąłeś takie reguły językowe, pederasto?

Data: 2010-01-10 11:27:25
Autor: Antenka
On 10 Sty, 20:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Akurat pisząc o tym  RADIU, zawsze piszemy z wielkiej litery. Ucz się
> pryszczaty!

Skąd wziąłeś takie reguły językowe, pederasto?

--
"Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Koniec lekcji na dzisiaj pryszczaty pedrylu! Idź liczyć zarobaczone
dudki, no biegiem!

Antenka

Data: 2010-01-10 20:28:42
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 11:27:25 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Ale skąd wziąłeś regułę że "to" radio piszemy wielką literą?

Z "amnestii maturalnej" tego twojego Adolfika?

Data: 2010-01-10 21:18:59
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]

Słowa pisane wielką literą informują czytającego, że została napisana nazwa własna. Inteligentny czytający powinien rozpoznać nazwę własną po wielkiej pierwszej literze. Pozostali doszukują się błędu w przypadku gdy zaistnieje rozbieżność pomiędzy ich mniemaniem a prawdą.

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2010-01-11 01:11:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 21:18:59 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Ale ja prosiłem o przytoczenie oficjalnej regułki.

Jest taka na przykład w przypadku polskiej pisowni słowa "Bóg" i czy mi się
to podoba czy nie muszę ją przyjąć.

A co z "tym radiem" ? Znajdzie się taka?

Data: 2010-01-11 00:56:32
Autor: Hans Kloss
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radi a i ...
Grzegorz Z. napisał(a):

A co z "tym radiem" ? Znajdzie sie taka?
Piękny język polski kryje przed tobą grzesiu wiele tajemnic. Mam
nadzieję ze z większością z nich dasz  radę się zapoznać do matury (o
ile cię do niej dopuszczą rzecz jasna).
Jako że mam dobre serce to tym razem ci pomogę- regułka ta sama dzięki
której piszemy Platforma gdy chodzi o Obywatelską albo platforma gdy
chodzi o wiertniczą....
J-23

Data: 2010-01-11 19:53:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 11 Jan 2010 00:56:32 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

Grzegorz Z. napisał(a):

A co z "tym radiem" ? Znajdzie sie taka?
Piękny język polski kryje przed tobą grzesiu wiele tajemnic.

Takie jak "amnestia maturalna" ? --

Data: 2010-01-11 21:24:16
Autor: Slawek SWP

Grzegorz Z. napisał(a):

A co z "tym radiem" ? Znajdzie sie taka?
Piękny język polski kryje przed tobą grzesiu wiele tajemnic.

Takie jak "amnestia maturalna" ?

Siała baba mak
nie wiedziała jak
a Dziad wiedział, nie powiedział
a to było tak...

Data: 2010-01-11 21:36:02
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

A reguły językowej jak nie było tak nie ma...

Data: 2010-01-11 21:41:00
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:36:02 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

A reguły językowej jak nie było tak nie ma...

Idź się odlać zgrzesiu, marudzisz i pewnie tylko tobie wydaje się, żeś
zabawny albo, że zadajesz jakieś trudne pytania. Taki drugi cyc.
Piotr

Data: 2010-01-12 05:27:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:41:00 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:36:02 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

A reguły językowej jak nie było tak nie ma...

Idź się odlać zgrzesiu

Nie ma, nie ma!

Data: 2010-01-11 21:44:12
Autor: Slawek SWP

http://www.wrzuta.pl/tag/kicha

Data: 2010-01-12 05:25:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:44:12 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
 > [...]

http://www.wrzuta.pl/tag/kicha

Nie kicha tylko nie ma.

Data: 2010-01-12 11:44:18
Autor: Slawek SWP
> [...]
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:44:12 +0100, Slawek SWP napisał(a):

http://www.wrzuta.pl/tag/kicha

Nie kicha tylko nie ma.

Biedaku! Ty chyba naprawdę nie wiesz, że już kilka razy została udzielona ci ta informacja. Ciężkie jest życie wykształciucha :( Ludzie wokół się śmieją, ty też próbujesz ale ponieważ nie wiesz co jest zabawne, z gardła wydobywa ci się tylko nerwowy chichot.

Data: 2010-01-13 02:54:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 12 Jan 2010 11:44:18 +0100, Slawek SWP napisał(a):

> [...]

Nie kicha tylko nie ma.

Biedaku! Ty chyba naprawdę nie wiesz, że już kilka razy została udzielona ci ta informacja.

Biedaku! Linka poproszę!

Data: 2010-01-13 15:36:54
Autor: Slawek SWP
> [...]

http://www.wrzuta.pl/tag/kicha

Nie kicha tylko nie ma.

Biedaku! Ty chyba naprawdę nie wiesz, że już kilka razy została

Nie stać cię na własne epitety...? <LOL>
Linka nie wstawię, zignorujesz wskazanego posta albo zwekslujesz :D Albo... Co najbardziej prawdopodobne znowu nie zrozumiesz co tam wcześniej ci napisaliśmy.

Data: 2010-01-13 17:11:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 15:36:54 +0100, Slawek SWP napisał(a):

> [...]

Biedaku! Linka poproszę!

Nie stać cię na własne epitety...? <LOL>
Linka nie wstawię, zignorujesz wskazanego posta albo zwekslujesz :D

A wstaw! Przekonamy się!

Data: 2010-01-13 20:23:35
Autor: Slawek SWP
Pewien młody wierzący nazista posł uchał radia i ...
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

A wstaw! Przekonamy się!

A po co, jesteś odporny na wiedzę - wybiórczo, to sobie popiszę z tobą i ocenię, które "logiki" i jakie "prawdy" uznajesz za dopuszczalne a których nie jesteś w stanie nawet omówić.

Data: 2010-01-13 21:33:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 20:23:35 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

A wstaw! Przekonamy się!

A po co

Poco to się nogi noco.

Data: 2010-01-11 09:35:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5731f72b-88c4-4396-ad90-a384f00f4487k19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

A stajesz na baczność mówiąc o RM?

--
stevep

Data: 2010-01-10 20:10:12
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 Jan 2010 19:49:50 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bil-i-kopal-wolontariuszki-WOSP-nie-odebral-puszki,wid,11842524,wiadomosc.html

Hehh, zgrzesiu i ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem...
"Jak poinformowała Anna Lewandowska z płockiej policji, które sprawca
przewrócił, bił i kopał, nie dały odebrać sobie puszki z pieniędzmi."
A przecie wyraźnie stoi napisane... Co za jakieś szmaciarstwo z was
wychodzi.

Data: 2010-01-10 20:12:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:10:12 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Nie, to ty pisałeś że zabrał 150 i że będzie miał na tydzień picia:

Dobra rada od wujka - najpierw przeczytaj, później próbuj dogryzać
zgrzesiowi

Data: 2010-01-10 20:18:14
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:12:04 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Dobra rada od wujka - najpierw przeczytaj, później próbuj dogryzać
zgrzesiowi

Rence i nogi siem uginajom... He, he, jeżeli chcesz wekslu trochę poszaleć,
to się przyłóż.
Cytat z tegoż samego linka, którego zamieściłeś:
"To nie jedyna napaść, która spotkała wolontariuszy WOŚP. Przed południem w
Zabierzowie w woj. małopolskim napastnik w wieku gimnazjalnym wyrwał puszkę
13-latkowi, kwestującemu z dwiema koleżankami. W puszce było ok. 100 zł. W
Oświęcimiu czterech nastolatków w kapturach wykorzystało fakt, iż jeden z
kwestujących udał się do sklepu. Otoczyli wtedy drugiego wolontariusza:
powiedzieli coś, wrzucili nawet pieniądze do puszki, ale potem puszkę
wyrwali i uciekli. Ich łupem mogło paść ok. 150 zł."
Piotr
To rzeczywiście ty zgrzesiu, czy też podmienili ci musk na papkę
Kałeckiego?

Data: 2010-01-10 20:20:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:18:14 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

OK, napstępnym razem jak gdzieś napiszą że jakiś w kapturze pobił dwie
antyfaszystki od jąkąły to tu napiszę że to był wnuk Leszka Millera.

Data: 2010-01-10 20:46:34
Autor: matusm

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1apg2s43wi0za$.lwcpeuornvm6.dlg40tude.net...
[...]

Dobrze kombinujesz cala rodzina Millera to element kryminogenny,brat Leszka ciagle sie tlumaczy przed  sadami ,zreszta cale sld to banda
cinkciarzy zerujacy na postanowieniach okraglostolowego pijanstwa,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-01-10 21:32:10
Autor: Artur Borubar
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radia i ...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Nie, to ty pisałeś że zabrał 150 i że będzie miał na tydzień picia:

Z tego hanysa to kawał debila, nie wie co przed chwilą napisał.

Przemek

Data: 2010-01-10 21:33:59
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 Jan 2010 21:32:10 +0100, Artur Borubar napisał(a):

Z tego hanysa to kawał debila, nie wie co przed chwilą napisał.

Musisz, tak jak pisałeś, wsadzić sobie nos w jakąś dupę, na 1/2 godziny,
Przemku.
P:iotr

Data: 2010-01-10 21:59:26
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Ale on potrafi w swoja dupe.

R.

Data: 2010-01-10 22:09:18
Autor: Piotr
Pewien młody wierzący nazista posł uchał radia i ...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 21:59:26 +0100, raff napisał(a):

Ale on potrafi w swoja dupe.

Wułala!
Ale aż tak źle to mu nie życzyłem, he, he.
Piotr

Data: 2010-01-11 01:12:29
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Któryś już raz mu się to zdarzyło na psp, he he he

Data: 2010-01-12 06:41:52
Autor: Prawusek
Pewien młody wierzący nazista posłuchał radia i ...

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

I co na to rebe? Też był Aszke_nazista?

Data: 2010-01-13 02:56:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 12 Jan 2010 06:41:52 +0100, Prawusek napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

I co na to rebe? Też był Aszke_nazista?

Podaj Panslav może listę spraw, rzeczy i osób które wg ciebie nie są z
"Aszkenazi" związane.

Pewien młody wierzący nazista posłuchał radia i ...