Pewien pacan domaga? si? ode mnie D?brówki .

Data: 2014-02-23 14:45:13
Autor: stevep
Pewien pacan domaga? si? ode mnie D?brówki .
A więc Dąbrówka Warszawska leży nieco w bok od trasy Radom- Wierzbica,  trzeba skręcić na zachód w miejscowości Sobków, ale ostrzegam go, że mogą  go zjeść wilki, tudzież dziki, a jak ogólnie wiadomo "dzik jest dziki,  dzik jest zły ...."

--
stevep
-- -- -

Pewien pacan domaga? si? ode mnie D?brówki .