Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-04 23:39:46
Autor: Olisa
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Data: 2010-01-05 00:01:47
Autor: Fishman
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
W dniu 2010-01-04 23:39, Olisa pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

Polonez podjechał. Wot k***a tiechnika ;)

pierwszorzedna narracja :-)

K***A JA P****E! ;)

Fishman

Data: 2010-01-05 00:25:04
Autor: art_noise
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Polonez podjechał. Wot k***a tiechnika ;)

Gdzie ty widziales poloneza?

Data: 2010-01-05 01:05:13
Autor: Fishman
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
W dniu 2010-01-05 00:25, art_noise pisze:
Polonez podjechaďż˝. Wot k***a tiechnika ;)

Gdzie ty widziales poloneza?

A rzeczywiście coś innego, nie przyjrzałem się dokładnie, a kanciaty to mi się od razu z Poldkiem skojarzył.

Fishman

Data: 2010-01-05 00:27:12
Autor: AL
Fishman pisze:
[...]

Lada Samara - a nie zaden polonez

pierwszorzedna narracja :-)

reakcje ludzi nagrywajacych sa conajmniej nie na miejscu  - zycze im podobnych sytuacji na drodze (ciekawe czy tez im bedzie do smiechu)

K***A JA P****E! ;)

Brytyjczych powie: "Wonderful", Niemiec: "Wunderbar", Rosjanin: "Krisiwyj", a Polak "Kurwa, ja pierdole"

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-05 00:29:23
Autor: kamil_pl

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:hhttgg$663$1inews.gazeta.pl...

reakcje ludzi nagrywajacych sa conajmniej nie na miejscu  - zycze im podobnych sytuacji na drodze (ciekawe czy tez im bedzie do smiechu)

Bedac ofiara - bym sie wkurzył, będąc świadkiem - na pewno bym nie płakał. Też jestem Polakiem...

Data: 2010-01-05 00:32:22
Autor: AL
kamil_pl pisze:
[...]

W tym przypadku nikt nawet nie zareagowal, nie ostrzegl - nawet nie probowal - po ilosc ludzi i komentarzach widac, ze nastawili sie na widowisko. Mogli sobie krzesla postawic i filmowac (i o to mi chodzilo).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-05 06:49:53
Autor: moje_przedmioty
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Ale jakich sytuacji??
Wszysc na swoje życzenie bo spanikowali
Wystarczyło się zsuwając przestać kręcic do przodu puścic hamulec i pokirować tak aby nie wpaśc w mercedesa
A ten zjeżdzający z górki to już wybitnie sam sobie winien
Górka nie była jakaś nie wiadomo jak duża

Data: 2010-01-05 09:19:35
Autor: to
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
moje_przedmioty wrote:

Ale jakich sytuacji??
Wszysc na swoje Âżyczenie bo spanikowali WystarczyÂło siĂŞ zsuwajÂąc
przestaĂŚ krĂŞcic do przodu puÂścic hamulec i pokirowaĂŚ tak aby nie wpaÂśc w
mercedesa A ten zjeÂżdzajÂący z gĂłrki to juÂż wybitnie sam sobie winien
GĂłrka nie byÂła jakaÂś nie wiadomo jak duÂża

12% to jest bardzo stromo, szczegĂłlnie po lodzie.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-05 16:43:30
Autor: MadMan
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Dnia 5 Jan 2010 10:19:35 +0100, to napisał(a):

12% to jest bardzo stromo, szczególnie po lodzie.

Ale na moje oko (patrząc np. na płot i nachylenie skarpy obok) tam 12%
nie ma. Daję max 8, co i tak jest dużą wartością...

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-05 16:00:07
Autor: kamil

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:1x97p4c0bn4im.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Dnia 5 Jan 2010 10:19:35 +0100, to napisał(a):

12% to jest bardzo stromo, szczególnie po lodzie.

Ale na moje oko (patrząc np. na płot i nachylenie skarpy obok) tam 12%
nie ma. Daję max 8, co i tak jest dużą wartością...

Prawie oplulem monitor ze smiechu. Z twoim sokolim okiem przenies sie czym predzej na bezwypadkowe.net, zeby ze zdjec 400x300px oceniac milimetr roznicy w szczelinach miedzy panelami.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 17:37:50
Autor: MadMan
Dnia Tue, 5 Jan 2010 16:00:07 -0000, kamil napisał(a):

[...]

No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeżdżam 12%. To nie jest
12% :)
12% to jest tutaj (cegły dobrze wypoziomowane):
http://www.genetyk.com/podjazdy/hrobacza9.jpg

Data: 2010-01-05 16:42:17
Autor: kamil

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:14su7a3p4yt62$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Yup, wygladaja podobnie, szczegolnie ze wzniesienie na filmie robi sie bardziej strome w gornej czesci.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 18:25:16
Autor: Brzezi
wto, 05 sty 2010 o 17:42 GMT, kamil napisał(a):

[...]

Ocena pochylosci badzo zalezy od perspektywy, miejsca obserwacji, i
zazwyczaj na zdjeciach/filmie widac prawie plasko, kiedy w rzeczywistsci
jest bardzo stromo...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-01-06 12:03:18
Autor: kamil
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-06 18:16:20
Autor: masti
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 12:03:18 +0000, osobnik zwany kamil
wystukał:

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message
[...]

No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeĹźdĹźam 12%. To nie
[...]

Dlatego mnie smieszy stwierdzanie po filmie nagranym trzesacym sie
telefonem, czy tam bylo 12% czy moze tylko 8..

widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%. Po prostu na znaku :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-06 19:30:06
Autor: MadMan
Dnia Wed, 6 Jan 2010 18:16:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):

widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%. Po prostu na znaku :)

Znaki bardzo często są przesadzone. --

Data: 2010-01-07 11:13:41
Autor: kamil
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:874f19c46aa4b3f7b4275e0d79e916b5f650.pl.eu.org...
Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 12:03:18 +0000, osobnik zwany kamil

widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%.
Po prostu na znaku :)

Przeciez na pierwszym filmie z watku na poczatku widac znak. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 17:45:06
Autor: to
MadMan wrote:

[...]

Nie ośmieszaj się... po filmie czy po zdjęciach nie da się czegoś takiego ocenić bo nie ma właściwego punktu odniesienia.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-05 09:35:49
Autor: Nex@pl
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Tam jest znak o spadku, nie pamiętam dokładnie ale chyba 12%, na filmie tego nie widać, to ejst dość stroma górka, na mokrym nie jedna stłuczka tam była. Na dole w dodatku STOP, więc chyba lepiej, że zatrzymała się na drugim aucie niż by miała wpaść na ulice z peirwszeństwem, dość obleganą.

Data: 2010-01-05 00:56:18
Autor: Gom
On 5 Sty, 09:35, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
Tam jest znak o spadku, nie pamiętam dokładnie ale chyba 12%, na filmie
tego nie widać

Widać, widać - na samym początku:
http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4

:-)

--
Gom

Data: 2010-01-05 01:02:56
Autor: J.F.
On Mon, 04 Jan 2010 23:39:46 +0100,  Olisa wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

Tak tak - nawet w Szczecinie moga sie przydac dobre zimowe opony :-)

J.

Data: 2010-01-05 01:57:24
Autor: Michał
[...]

Czemu czerwony ford miał zblokowane koła a wygląda na nowy z absem ?

pozdrawiam.

Data: 2010-01-05 10:24:38
Autor: MM
Dnia 05-01-2010 o 02:57:24  Michał <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Czemu czerwony ford miał zblokowane koła a wygląda na nowy z absem ?

Z obserwacji aut z ABS jak jest lód i jedzie się poniżej powiedzmy 5km/h  to abs blokuje koła i już nie odpuszcza. Tak mogło być i tutaj.

Data: 2010-01-05 10:37:14
Autor: mszyma
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Witam,

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.u51y3czvpq3u2rmobilekone...
Z obserwacji aut z ABS jak jest lód i jedzie się poniżej powiedzmy 5km/h to abs blokuje koła i już nie odpuszcza. ...

No ABS to pewnie nie odpuszcza ...
ale kto zabroni kierowcy odpuścić
i spróbować odzyskać kontrolę?

Uda się lub nie - ale to więcej niż sunąć na zablokowanych.
Krawężnik i sporo śniegu za nim - to niezły hamulec
Pozdrawiam,
mszyma

Data: 2010-01-05 13:50:11
Autor: Michal Jankowski
" Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Film na pewno jest spreparowany przez tych gosci z programu tv o
letnich oponach. 8-)

  MJ

Data: 2010-01-05 03:14:10
Autor: Rafał Grzelak
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Dnia Mon, 04 Jan 2010 23:39:46 +0100, Olisa napisał(a):

Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

nie ma to jak na poczatku zjazdu zablokowac kola i czekac az sie nie
przyeeeeeebie w tego na dole ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-01-05 01:40:55
Autor: mw
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
On Jan 5, 3:14 am, Rafał Grzelak <a...@aa.aa> wrote:
[...]
nie ma to jak na poczatku zjazdu zablokowac kola i czekac az sie nie
przyeeeeeebie w tego na dole ;]
Zwolennik sportów saneczkowych :-D

Data: 2010-01-05 06:16:07
Autor: Pawel
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Olisa dnia poniedziałek 04 styczeń 2010 23:39 w wiadomości <hhtqni$ne3$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.misc.samochody wygłosił tezę :
http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

Wracam tamtędy czasem z pracy i zawsze się zastanawiałem co by było gdyby był tu lód.
Dobrze że jak był śnieg jechałem inną trasą ;]

Paweł 'wonski' Bohdal
GG # 1236285   LRU # 275820
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Data: 2010-01-05 08:58:33
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Olisa pisze:
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

Poziom narracji odpowiedni do debilizmu obserwatorów.
Zamiast robić sobie widowisko mogli łaskawie
zatrzymać choćby to czerwone autko aby ostrzec kierownika.
Ale po co...

A może by tak policja znalazła jakiś paragraf na takowych?
Tak aby zmazać z twarzy tą debilna radość z cudzego problemu.
Nieudzielenie pomocy to może i nie, bo wypadku nie było,
ale może jednak coś.

Seco

Data: 2010-01-05 09:15:17
Autor: GUB
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:hhurfc$jge$1achot.icm.edu.pl...
Olisa pisze:
Witam,

[...]

Ten gość z zaparkowanego merca pewnie czeka na kaske z ubezpieczenia, słychać nawet że nie specjalnie się wzruszył.

Jaro

Data: 2010-01-05 09:36:37
Autor: Nex@pl
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Nawet chyba ktoś ma do niego pretensje?

Data: 2010-01-05 20:44:20
Autor: Jacek
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhutrf$crq$4atlantis.news.neostrada.pl...
Nawet chyba ktoś ma do niego pretensje?

wyskrobałem meila do kmp.szczecin, załaczyłem linki, naczelnik drogówki odpisał, że pociągnie temat dalej :)
zobaczymy
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Data: 2010-01-05 21:14:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jacek pisze:
[...]

Witaj,

I chyba nieźle zrobiłeś. Jeżeli naciąga ubezpieczyciela naciąga pośrednio innych. Jeżeli okaże sie winny, należało mu się.

Seco

Data: 2010-01-05 10:05:15
Autor: bratPit[pr]
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Ten gość z zaparkowanego merca pewnie czeka na kaske z ubezpieczenia, słychać nawet że nie specjalnie się wzruszył.

bo to taksiarz... postawił to auto tam celowo,
brat

Data: 2010-01-05 14:22:16
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:58:33 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

A może by tak policja znalazła jakiś paragraf na takowych?
Tak aby zmazać z twarzy tą debilna radość z cudzego problemu.
Nieudzielenie pomocy to może i nie, bo wypadku nie było,
ale może jednak coś.

Zwariowałeś? Debilami są wyłącznie kierowcy, którzy nie potrafią jeździć.
Każdy z nich ma całe mnóstwo czasu na to by puścić hamulec i wjechać choćby
w tą górkę koło kubła Caritasu. Przykro, że poniszczyli samochody, ale
zrobili to wyłącznie na własne życzenie.  --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-01-05 19:40:25
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Przemysław Bernat pisze:
[...]

Nie :-)

[...]

Racja, kierowcy są najbardziej winni, to oni nie potrafili sobie poradzić.

Seco

Data: 2010-01-05 09:18:50
Autor: Hants
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
"Olisa" <olisa@poczta.onet.pl> wrote in message news:hhtqni$ne3$1inews.gazeta.pl...
Witam,
http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

Bardzo podobna sytuację zaobserwowalem rok temu w UK: stroma górka, slisko, 99% szans na identyczne stłuczki, ale przechodnie i kierowcy zamiast filmowac, zatrzymywali sie aby sobie pomóc, powyciągnąć z rowów, albo zwyczajnie ostrzec.

A na tym osiedlu jak widać - mieszka sama dzicz.

Świetny film.

Data: 2010-01-05 09:55:18
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail olisa@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

o ile narracja rzeczywisce smieszna (zle stanąl, obijają go, trzeba było jezdzic a nie stac) o tyle przychodzą mi do glowy pewne kwestie:
- czy ludzie sa na tyle nieczuli ze nie mogli ostrzec innych po pierwszej stłuczce?
- wazniejsze - dlaczego nikt nie uciekał na górke z boku?
- to kwadratowe zjezdzajace na wcisnietym hamulcu - ludzie to jednak sa samobójcy...

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2010-01-05 22:06:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:05012010.56AB0E77budzik61.poznan.pl...
- to kwadratowe zjezdzajace na wcisnietym hamulcu - ludzie to jednak sa
samobójcy...

Poczekaj az sam tak kiedys trafisz, zobaczysz jaki bedziesz madry :-)

Bardzo glupie uczucie jak auto z wcisnietym hamulcem przyspiesza, a po puszczeniu przyspiesza jeszcze bardziej i wcale nie chce skrecac:-)

J.

Data: 2010-01-05 22:44:45
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

- to kwadratowe zjezdzajace na wcisnietym hamulcu - ludzie to jednak sa samobójcy...

Poczekaj az sam tak kiedys trafisz, zobaczysz jaki bedziesz madry :-)

jest to oczywiscie mozliwe ze zglupieję, ale
Bardzo glupie uczucie jak auto z wcisnietym hamulcem przyspiesza, a po puszczeniu przyspiesza jeszcze bardziej i wcale nie chce skrecac:-)

jak wcale nie chce skrecac a jednoczesnie jedzie na biegu to dupa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2010-01-05 10:13:36
Autor: Pab_lo
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Użytkownik "Olisa" <olisa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hhtqni$ne3$1inews.gazeta.pl...
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

Duzo takich glupkow w szczecinie?

Droga wyglada na nieodsniezona. Ja bym pociagnal zarzadce drogi do odpowiedzialnosci, wtedy panowie z kamerami nie mieliby zajecia... Ciec powinien w tym miejscu kursowac z szufelka 24h/dobe.

Picasso

Data: 2010-01-05 09:49:21
Autor: masti
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Dnia pięknego Tue, 05 Jan 2010 10:13:36 +0100, osobnik zwany Pab_lo
wystukał:

UÂżytkownik "Olisa" <olisa@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

a to ciekawe na jakiej podstawie? Przecież widzieli, że jest nieodśnieżona.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-06 10:32:30
Autor: Pab_lo
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-06 10:33:37
Autor: masti
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-06 17:36:54
Autor: Pab_lo
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:54ff8692e42f24537f3ca5d1d1b21635f650.pl.eu.org...

nadal pisze co ci się wydaje. Podaj podstawę tego, że ma być czarna. Od
tego kierowca powinien mieć mózg, żeby wiedzieć czy może czy nie wjechać.

A kto napisal, ze ma byc czarna ? Pisalem, ze ma byc odsniezona i posypana przynajmniej pisakiem - moze na nia nawet nasikac jesli to spowoduje, ze bedzie mozna sie na niej bezpiecznie poruszac. Te kwestie reguluje k.c.i ustawa o drogach publicznych: Art. 2.1 dokladnie punkt 20.

Picasso

Data: 2010-01-05 11:18:30
Autor: Jakub Witkowski
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Olisa pisze:
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded

Czerwonemu by wystarczyło w 14 sekundzie odpuścić na 2-3s hamulce.
Niczym to nie groziło, zatrzymał by się kilkanaście m dalej, górka
się tam już wypłaszcza. Nikomu tak naprawdę nie groziło wypadnięcie
na to skrzyżowanie. Zresztą kierowcy każdego z pojazdów walili tam
praktycznie na własne życzenie.

Data: 2010-01-05 13:36:28
Autor: btn
[...]

pozdrawiam,
Olisa

Goście którzy filmują te zdarzenia mogliby piaskiem posypać tą górkę ale jak widać nastawiają się na świetne widowisko (słychać to pod koniec drugiego filmiku). A zasrany taksiarz jeszcze celowo stawia auto żeby mu je obili. Ech...

Data: 2010-01-05 13:50:50
Autor: peter
[...]

kurwa masz racje ! wszyscy winni tylko nie ci debile za kolkami !

Data: 2010-01-06 16:41:53
Autor: Bydlę
btn wrote:
> Goście którzy filmują te zdarzenia mogliby piaskiem posypać tą górkę

1. tę
2. nie mogliby, bo działanie sensowne wymaga inteligencji
3. sposób komentowania - wypisz-wymaluj jak z tekstu Juliana Tuwima Kinochamy

99. winą należy obarczyć egzaminatora, który poświadczył nieprawdę podpisując papierek na egzaminie, instruktora, który nie nie nauczył i nie wyłapał, i systemu, który wymaga ukończenia szkoły, ale nie inteligencji.
Przeciętny człowiek z IQ w okolicach 100 poradziłby sobie z rozwiązaniem zadania: co zrobić tego dnia w tamtym miejscu

--
Bydlę

Data: 2010-01-05 14:32:10
Autor: Karolek
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Olisa pisze:
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

A najlepsze sa komentarze na p.m.s., wszyscy gadaja na gapiow, na zarzadcow drog, a zapominaja, ze wina lezy tylko i wylacznie po stronie kierowcow.
To byl typowy przyklad lajzy za kierownica, a najwieksza z nich to ta zjezdzajaca w dol (mogla spokojnie uniknac kolizji).
Ci z forda pewnie zimowki mieli... ale popelnili blad, bo mieli kupic te amerykanskie co na lodzie daja rade :P

--
Karolek

Data: 2010-01-05 19:42:59
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Karolek pisze:
Olisa pisze:
Witam,

[...]

Takie zachowanie za kierownicą to głupota. A radosne oczekiwanie aż się ktoś rozpieprzy, to kurestwo.

Seco

Data: 2010-01-05 22:31:55
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Tue, 05 Jan 2010 19:42:59 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Takie zachowanie za kierownicą to głupota. A radosne oczekiwanie aż się ktoś rozpieprzy, to kurestwo.

Posypałeś dziś jakiś chodnik piaskiem, czy tak radośnie oczekujesz aż jakaś
babcia rękę złamie?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-01-05 23:23:52
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Przemysław Bernat pisze:
[...]

Babcie, niewidomych, inwalidów przeprowadzam przez jezdnię o ile zapytani wyrażą chęć abym im pomógł. Nie stoję z kamerą i nie czekam radośnie na wypadek.

Oblodzony chodnik przed budynkiem gdzie pracuję
zgłosiłem do zarządcy, zaraz go posypał piaskiem. Nie stałem z kamerą i nie czekałem na wypadek.

W drodze do Poznania zobaczyłem przewrócony znak na przeciwległy pas.
Były tam jakieś roboty i nie miałem się jak zatrzymać. Kierowcom z przeciwka mrugałem aby zachowali ostrożność. Nie stałem z kamerą i nie czekałem na wypadek.

Podczas jazd po Norwegii i Finlandii zgodnie z tamtejszym zwyczajem mrugałem kierowcom ostrzegając przed reniferami na drodze. Nie stałem z kamerą i nie czekałem na wypadek.

Masz jeszcze do powiedzenia coś mądrego na temat mojej osoby. Czy może
dalej będziesz uskuteczniać jakieś bezsensowne czepianie się?

Seco

Data: 2010-01-06 10:43:17
Autor: Karolek
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-05 21:29:44
Autor: Wojtek M.
[...]

Jak takie durnie znalazły przycisk ON w swoim najtańszym kompakciku, żeby to nagrać. Niezłe prymitywy

Pewna oblodzona gorka w Szczecinie