Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-05 00:01:47
Autor: Fishman
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
W dniu 2010-01-04 23:39, Olisa pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

Polonez podjechał. Wot k***a tiechnika ;)

pierwszorzedna narracja :-)

K***A JA P****E! ;)

Fishman

Data: 2010-01-05 00:25:04
Autor: art_noise
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Polonez podjechał. Wot k***a tiechnika ;)

Gdzie ty widziales poloneza?

Data: 2010-01-05 01:05:13
Autor: Fishman
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
W dniu 2010-01-05 00:25, art_noise pisze:
Polonez podjechaďż˝. Wot k***a tiechnika ;)

Gdzie ty widziales poloneza?

A rzeczywiście coś innego, nie przyjrzałem się dokładnie, a kanciaty to mi się od razu z Poldkiem skojarzył.

Fishman

Data: 2010-01-05 00:27:12
Autor: AL
Fishman pisze:
[...]

Lada Samara - a nie zaden polonez

pierwszorzedna narracja :-)

reakcje ludzi nagrywajacych sa conajmniej nie na miejscu  - zycze im podobnych sytuacji na drodze (ciekawe czy tez im bedzie do smiechu)

K***A JA P****E! ;)

Brytyjczych powie: "Wonderful", Niemiec: "Wunderbar", Rosjanin: "Krisiwyj", a Polak "Kurwa, ja pierdole"

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-05 00:29:23
Autor: kamil_pl

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:hhttgg$663$1inews.gazeta.pl...

reakcje ludzi nagrywajacych sa conajmniej nie na miejscu  - zycze im podobnych sytuacji na drodze (ciekawe czy tez im bedzie do smiechu)

Bedac ofiara - bym sie wkurzył, będąc świadkiem - na pewno bym nie płakał. Też jestem Polakiem...

Data: 2010-01-05 00:32:22
Autor: AL
kamil_pl pisze:
[...]

W tym przypadku nikt nawet nie zareagowal, nie ostrzegl - nawet nie probowal - po ilosc ludzi i komentarzach widac, ze nastawili sie na widowisko. Mogli sobie krzesla postawic i filmowac (i o to mi chodzilo).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-05 06:49:53
Autor: moje_przedmioty
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Ale jakich sytuacji??
Wszysc na swoje życzenie bo spanikowali
Wystarczyło się zsuwając przestać kręcic do przodu puścic hamulec i pokirować tak aby nie wpaśc w mercedesa
A ten zjeżdzający z górki to już wybitnie sam sobie winien
Górka nie była jakaś nie wiadomo jak duża

Data: 2010-01-05 09:19:35
Autor: to
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
moje_przedmioty wrote:

Ale jakich sytuacji??
Wszysc na swoje Âżyczenie bo spanikowali WystarczyÂło siĂŞ zsuwajÂąc
przestaĂŚ krĂŞcic do przodu puÂścic hamulec i pokirowaĂŚ tak aby nie wpaÂśc w
mercedesa A ten zjeÂżdzajÂący z gĂłrki to juÂż wybitnie sam sobie winien
GĂłrka nie byÂła jakaÂś nie wiadomo jak duÂża

12% to jest bardzo stromo, szczegĂłlnie po lodzie.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-05 16:43:30
Autor: MadMan
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Dnia 5 Jan 2010 10:19:35 +0100, to napisał(a):

12% to jest bardzo stromo, szczególnie po lodzie.

Ale na moje oko (patrząc np. na płot i nachylenie skarpy obok) tam 12%
nie ma. Daję max 8, co i tak jest dużą wartością...

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-05 16:00:07
Autor: kamil

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:1x97p4c0bn4im.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Dnia 5 Jan 2010 10:19:35 +0100, to napisał(a):

12% to jest bardzo stromo, szczególnie po lodzie.

Ale na moje oko (patrząc np. na płot i nachylenie skarpy obok) tam 12%
nie ma. Daję max 8, co i tak jest dużą wartością...

Prawie oplulem monitor ze smiechu. Z twoim sokolim okiem przenies sie czym predzej na bezwypadkowe.net, zeby ze zdjec 400x300px oceniac milimetr roznicy w szczelinach miedzy panelami.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 17:37:50
Autor: MadMan
Dnia Tue, 5 Jan 2010 16:00:07 -0000, kamil napisał(a):

[...]

No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeżdżam 12%. To nie jest
12% :)
12% to jest tutaj (cegły dobrze wypoziomowane):
http://www.genetyk.com/podjazdy/hrobacza9.jpg

Data: 2010-01-05 16:42:17
Autor: kamil

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:14su7a3p4yt62$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Yup, wygladaja podobnie, szczegolnie ze wzniesienie na filmie robi sie bardziej strome w gornej czesci.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 18:25:16
Autor: Brzezi
wto, 05 sty 2010 o 17:42 GMT, kamil napisał(a):

[...]

Ocena pochylosci badzo zalezy od perspektywy, miejsca obserwacji, i
zazwyczaj na zdjeciach/filmie widac prawie plasko, kiedy w rzeczywistsci
jest bardzo stromo...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-01-06 12:03:18
Autor: kamil
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-06 18:16:20
Autor: masti
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 12:03:18 +0000, osobnik zwany kamil
wystukał:

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message
[...]

No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeĹźdĹźam 12%. To nie
[...]

Dlatego mnie smieszy stwierdzanie po filmie nagranym trzesacym sie
telefonem, czy tam bylo 12% czy moze tylko 8..

widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%. Po prostu na znaku :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-06 19:30:06
Autor: MadMan
Dnia Wed, 6 Jan 2010 18:16:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):

widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%. Po prostu na znaku :)

Znaki bardzo często są przesadzone. --

Data: 2010-01-07 11:13:41
Autor: kamil
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:874f19c46aa4b3f7b4275e0d79e916b5f650.pl.eu.org...
Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 12:03:18 +0000, osobnik zwany kamil

widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%.
Po prostu na znaku :)

Przeciez na pierwszym filmie z watku na poczatku widac znak. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 17:45:06
Autor: to
MadMan wrote:

[...]

Nie ośmieszaj się... po filmie czy po zdjęciach nie da się czegoś takiego ocenić bo nie ma właściwego punktu odniesienia.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-05 09:35:49
Autor: Nex@pl
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Tam jest znak o spadku, nie pamiętam dokładnie ale chyba 12%, na filmie tego nie widać, to ejst dość stroma górka, na mokrym nie jedna stłuczka tam była. Na dole w dodatku STOP, więc chyba lepiej, że zatrzymała się na drugim aucie niż by miała wpaść na ulice z peirwszeństwem, dość obleganą.

Data: 2010-01-05 00:56:18
Autor: Gom
On 5 Sty, 09:35, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
Tam jest znak o spadku, nie pamiętam dokładnie ale chyba 12%, na filmie
tego nie widać

Widać, widać - na samym początku:
http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4

:-)