Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-05 08:58:33
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Olisa pisze:
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

Poziom narracji odpowiedni do debilizmu obserwatorów.
Zamiast robić sobie widowisko mogli łaskawie
zatrzymać choćby to czerwone autko aby ostrzec kierownika.
Ale po co...

A może by tak policja znalazła jakiś paragraf na takowych?
Tak aby zmazać z twarzy tą debilna radość z cudzego problemu.
Nieudzielenie pomocy to może i nie, bo wypadku nie było,
ale może jednak coś.

Seco

Data: 2010-01-05 09:15:17
Autor: GUB

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:hhurfc$jge$1achot.icm.edu.pl...
Olisa pisze:
[...]

Ten gość z zaparkowanego merca pewnie czeka na kaske z ubezpieczenia, słychać nawet że nie specjalnie się wzruszył.

Jaro

Data: 2010-01-05 09:36:37
Autor: Nex@pl
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Nawet chyba ktoś ma do niego pretensje?

Data: 2010-01-05 20:44:20
Autor: Jacek
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhutrf$crq$4atlantis.news.neostrada.pl...
Nawet chyba ktoś ma do niego pretensje?

wyskrobałem meila do kmp.szczecin, załaczyłem linki, naczelnik drogówki odpisał, że pociągnie temat dalej :)
zobaczymy
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Data: 2010-01-05 21:14:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jacek pisze:
[...]

Witaj,

I chyba nieźle zrobiłeś. Jeżeli naciąga ubezpieczyciela naciąga pośrednio innych. Jeżeli okaże sie winny, należało mu się.

Seco

Data: 2010-01-05 10:05:15
Autor: bratPit[pr]
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Ten gość z zaparkowanego merca pewnie czeka na kaske z ubezpieczenia, słychać nawet że nie specjalnie się wzruszył.

bo to taksiarz... postawił to auto tam celowo,
brat

Data: 2010-01-05 14:22:16
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:58:33 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

A może by tak policja znalazła jakiś paragraf na takowych?
Tak aby zmazać z twarzy tą debilna radość z cudzego problemu.
Nieudzielenie pomocy to może i nie, bo wypadku nie było,
ale może jednak coś.

Zwariowałeś? Debilami są wyłącznie kierowcy, którzy nie potrafią jeździć.
Każdy z nich ma całe mnóstwo czasu na to by puścić hamulec i wjechać choćby
w tą górkę koło kubła Caritasu. Przykro, że poniszczyli samochody, ale
zrobili to wyłącznie na własne życzenie.  --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-01-05 19:40:25
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Przemysław Bernat pisze:
[...]

Nie :-)

[...]

Racja, kierowcy są najbardziej winni, to oni nie potrafili sobie poradzić.

Seco

Pewna oblodzona gorka w Szczecinie