Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-05 10:13:36
Autor: Pab_lo
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Użytkownik "Olisa" <olisa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hhtqni$ne3$1inews.gazeta.pl...
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=player_embedded
i czesc druga:
http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=player_embedded

pierwszorzedna narracja :-)

Duzo takich glupkow w szczecinie?

Droga wyglada na nieodsniezona. Ja bym pociagnal zarzadce drogi do odpowiedzialnosci, wtedy panowie z kamerami nie mieliby zajecia... Ciec powinien w tym miejscu kursowac z szufelka 24h/dobe.

Picasso

Data: 2010-01-05 09:49:21
Autor: masti
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
Dnia pięknego Tue, 05 Jan 2010 10:13:36 +0100, osobnik zwany Pab_lo
wystukał:

UÂżytkownik "Olisa" <olisa@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

a to ciekawe na jakiej podstawie? Przecież widzieli, że jest nieodśnieżona.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-06 10:32:30
Autor: Pab_lo
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-06 10:33:37
Autor: masti
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Data: 2010-01-06 17:36:54
Autor: Pab_lo
Pewna oblodzona gorka w Szczecinie

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:54ff8692e42f24537f3ca5d1d1b21635f650.pl.eu.org...

nadal pisze co ci się wydaje. Podaj podstawę tego, że ma być czarna. Od
tego kierowca powinien mieć mózg, żeby wiedzieć czy może czy nie wjechać.

A kto napisal, ze ma byc czarna ? Pisalem, ze ma byc odsniezona i posypana przynajmniej pisakiem - moze na nia nawet nasikac jesli to spowoduje, ze bedzie mozna sie na niej bezpiecznie poruszac. Te kwestie reguluje k.c.i ustawa o drogach publicznych: Art. 2.1 dokladnie punkt 20.

Picasso

Pewna oblodzona gorka w Szczecinie