Pewna obserwacja po odpaleniu kozy

Data: 2010-03-26 20:17:21
Autor: Kleju
Pewna obserwacja po odpaleniu kozy
Dziendobry
Po calej zimie remontow wykonalem dzis jazde testowa moja Kozą. Jest to stara reanimowana damka na 28' kolach, bez zadnych biegow w piascie. Nie jezdzilem takim wczesniej. Przyznaje ze jestem zdziwiony szybkoscia tego roweru. Cale zycie jezdzilem i jezdze na szosowym. Zdziwilo mnie tez inne zmeczenie mojej osoby. Po kilku kilometrach bola mnie plecy i gorne partie ud co na szosowym mi sie nigdy nie zdarzalo. Przyznaje jazda w wyprostowanej pozycji jest bardzo fajna.
Kleju

Pewna obserwacja po odpaleniu kozy