Pewna sprężyna w Kangoo

Data: 2018-11-17 21:52:51
Autor: Jacek Maciejewski
Pewna sprężyna w Kangoo
Pacjent to Renault Kangoo Expression 2002r. Przy wybieraku skrzyni
biegów jest sprężyna w postaci agrafki. U mnie jest wytarta, odpięta i
nie pełni swojej roli. Mam pytanie - do czego ona służy? Wygląda na
kasowanie jakichś luzów. Tym niemniej, skrzynia pracuje prawidłowo,
biegi zmieniam bez problemów. Starać się o nową?
I druga sprawa. Przy wybieraku wycieka olej. Nie jest to jeszcze
katastrofa. Poczytałem i widzę że się oferuje zestawy naprawcze. Warto
się pokusić o samodzielną naprawę i czy taki zestaw gwarantuje jakąś
skuteczność i trwałość?
--
Jacek
I hate haters.