Pewne opóźnienie w zwrocie podatku do chodowego (PIT-37)

Data: 2011-04-28 00:46:28
Autor: animka
Pewne opóźnienie w zwrocie podatku do chodowego (PIT-37)
W dniu 2011-04-27 22:44, Konop pisze:
Witam

Ponad miesiąc temu przez internet wysłałem PIT-37 mój oraz mojej żony
(rozliczamy się oddzielnie). Żona otrzymała zwrot po 9 dniach. Ja nie
otrzymałem, choć minęło już 38 dni... Wiem, że US ma 3 miesiące na
zwrot, ale zawsze oddawaliśmy PITy "całą rodziną" i zwroty przychodziły
jednocześnie... Trochę mnie to martwi i nie wiem, czy coś w moim
zeznaniu jest nie tak, czy może zrobili przelew na złe konto, czy gdzieś
się mój PIT zgubił... Naturalnie status (UPO) sprawdzałem i doszło tam,
gdzie powinno :).
Możecie mi podpowiedzieć, czy jest szansa, żeby to jakoś wyjaśnić
mailowo/telefonicznie?? Czy może się nie przejmować i czekam?? Może
niepotrzebnie się tym niepokoję, ale trochę się boję, że coś namieszałem
i stąd to opóźnienie...

Jeśli zawracam gitarę albo to NTG, to przepraszam...

Poszukaj numeru telefonu i zadzwoń, zapytaj.

--
animka

Pewne opóźnienie w zwrocie podatku do chodowego (PIT-37)