Pewne opóźnienie w zwrocie podatku docho dowego (PIT-37)

Data: 2011-04-27 22:44:08
Autor: Konop
Pewne opóźnienie w zwrocie podatku docho dowego (PIT-37)
Witam

Ponad miesiąc temu przez internet wysłałem PIT-37 mój oraz mojej żony (rozliczamy się oddzielnie). Żona otrzymała zwrot po 9 dniach. Ja nie otrzymałem, choć minęło już 38 dni... Wiem, że US ma 3 miesiące na zwrot, ale zawsze oddawaliśmy PITy "całą rodziną" i zwroty przychodziły jednocześnie... Trochę mnie to martwi i nie wiem, czy coś w moim zeznaniu jest nie tak, czy może zrobili przelew na złe konto, czy gdzieś się mój PIT zgubił... Naturalnie status (UPO) sprawdzałem i doszło tam, gdzie powinno :).
Możecie mi podpowiedzieć, czy jest szansa, żeby to jakoś wyjaśnić mailowo/telefonicznie?? Czy może się nie przejmować i czekam?? Może niepotrzebnie się tym niepokoję, ale trochę się boję, że coś namieszałem i stąd to opóźnienie...

Jeśli zawracam gitarę albo to NTG, to przepraszam...

  Konop

Data: 2011-04-27 22:49:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-04-27 22:44, Konop pisze:
Czy może się nie przejmować i czekam??

Tak bym zrobił.

--
Liwiusz

Data: 2011-04-28 00:45:45
Autor: animka
W dniu 2011-04-27 22:49, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-04-27 22:44, Konop pisze:
Czy może się nie przejmować i czekam??

Tak bym zrobił.

U mnie w bloku przysłali wszystkim z mojego piętra w jednym dniu.

--
animka

Data: 2011-04-28 00:45:26
Autor: piotr
[...]

ja w tym roku po raz pierwszy wysyłałem pit-a przez internet swojego oraz siostrze do innej miejscowości. niedawno czytałem gdzieś artykuł, że mnóstwo zeznań nie dochodzi do US. zadzwoniłem do swojego US, później do siostry i dowiedziałem się, że wszystkie doszły, zostały rozliczone i mamy czekać na kasę.
w sprawie moich dzwoniłem, ponieważ na pit-38 miałem status 414, ale pit doszedł do skarbówki i został pozytywnie rozliczony.

zadzwoń -kilka minut rozmowy, a o ile spokojniejszy będziesz.

Data: 2011-04-28 00:46:28
Autor: animka
[...]

Poszukaj numeru telefonu i zadzwoń, zapytaj.

--
animka

Data: 2011-04-28 10:22:55
Autor: Jarek Andrzejewski
Pewne opó¼nienie w zwrocie podatku dochodowego (PIT-37)
On Wed, 27 Apr 2011 22:44:08 +0200, Konop <konoppo@gazeta.pl> wrote:

Mo¿ecie mi podpowiedzieæ, czy jest szansa, ¿eby to jako¶ wyja¶niæ mailowo/telefonicznie?? Czy mo¿e siê nie przejmowaæ i czekam?? Mo¿e

a co za problem zadzwoniæ do US i zapytaæ?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-28 04:32:36
Autor: Konop
On 28 Kwi, 10:22, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
On Wed, 27 Apr 2011 22:44:08 +0200, Konop <kono...@gazeta.pl> wrote:
>    Mo ecie mi podpowiedzie , czy jest szansa, eby to jako wyja ni
>mailowo/telefonicznie?? Czy mo e si nie przejmowa i czekam?? Mo e

a co za problem zadzwoni do US i zapyta ?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

No nie wiedzia³em, czy takich informacji udzielaj±, ale skoro tak, to
zadzwoni³em... Od telefonu do telefonu, w koñcu pi±ta osoba
powiedzia³a, ¿e maj± problem z fundacj± po¿ytku publicznego, KRS siê
niby zgadza, ale nie maj± aktualnych danych fundacji (tak ja t± Pani±
zrozumia³em) i dlatego PIT wisi i ¿e do mnie oddzwoni w przysz³ym
tygodniu :). Ciekawe, czy gdybym nie zadzwoni³, to by siê jako¶
kontaktowali?

Dziêki za pomoc
Pozdrawiam
Konop

Data: 2011-04-28 10:11:05
Autor: witek
On 4/28/2011 6:32 AM, Konop wrote:
Ciekawe, czy gdybym nie zadzwoni³, to by siê jako¶
kontaktowali?

Nie, bo i po co.

Data: 2011-04-28 15:56:12
Autor: Maddy
W dniu 27-04-2011 22:44, Konop pisze:
[...]

Zrób rachunek sumienia, czy nie masz niepopłaconych mandatów czasem.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Pewne opóźnienie w zwrocie podatku docho dowego (PIT-37)