Pewne opóźnienie w zwrocie podatku dochodowego (PIT-37)

Data: 2011-04-28 10:22:55
Autor: Jarek Andrzejewski
Pewne opóźnienie w zwrocie podatku dochodowego (PIT-37)
On Wed, 27 Apr 2011 22:44:08 +0200, Konop <konoppo@gazeta.pl> wrote:

Możecie mi podpowiedzieć, czy jest szansa, żeby to jakoś wyjaśnić mailowo/telefonicznie?? Czy może się nie przejmować i czekam?? Może

a co za problem zadzwonić do US i zapytać?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-28 04:32:36
Autor: Konop
On 28 Kwi, 10:22, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
On Wed, 27 Apr 2011 22:44:08 +0200, Konop <kono...@gazeta.pl> wrote:
>    Mo ecie mi podpowiedzie , czy jest szansa, eby to jako wyja ni
>mailowo/telefonicznie?? Czy mo e si nie przejmowa i czekam?? Mo e

a co za problem zadzwoni do US i zapyta ?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

No nie wiedziałem, czy takich informacji udzielają, ale skoro tak, to
zadzwoniłem... Od telefonu do telefonu, w końcu piąta osoba
powiedziała, że mają problem z fundacją pożytku publicznego, KRS się
niby zgadza, ale nie mają aktualnych danych fundacji (tak ja tą Panią
zrozumiałem) i dlatego PIT wisi i że do mnie oddzwoni w przyszłym
tygodniu :). Ciekawe, czy gdybym nie zadzwonił, to by się jakoś
kontaktowali?

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Konop

Data: 2011-04-28 10:11:05
Autor: witek
On 4/28/2011 6:32 AM, Konop wrote:
Ciekawe, czy gdybym nie zadzwonił, to by się jakoś
kontaktowali?

Nie, bo i po co.

Pewne opóźnienie w zwrocie podatku dochodowego (PIT-37)