"Pewne scenariusze można już wykluczyć"

Data: 2010-04-28 08:09:25
Autor: J-23
"Pewne scenariusze można już wykluczyć"
http://wiadomosci.onet.pl/2162301,11,pewne_scenariusze_mozna_juz_wykluczyc,item.html
ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble,
ble, ble... itede...

J-23 itede...

Data: 2010-04-28 17:20:06
Autor: :heŽsk:
"Pewne scenariusze można już wykluczyć"
On Wed, 28 Apr 2010 08:09:25 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

http://wiadomosci.onet.pl/2162301,11,pewne_scenariusze_mozna_juz_wykluczyc,item.html
ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble,
ble, ble... itede...

 bbn to chyba prezydenska szczekaczka, n'est pas ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:22:33
Autor: cyc
"Pewne scenariusze mozna juz wykluczyc"

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:c1cad928-04b2-4f62-9435-7669cad2f7d1y30g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Jak to w zwyczaju maja SPiS-kowcy , robia awanture o nic , oczerniaja innych bo przeczuwaja , ze za katastrofe sa w jakiejs czesci sami odpowiedzialni i ze byc moze zostana za nia , kiedy przyjdzie na to czas rozliczeni !.
Swoimi  wystapieniami krytycznymi w stosunku do Tuska , taki Waszczykowski ( zastepca szefa BBN - czyli struktury pisowskiej bo podlegej prezydentowi ) , usiluje stworzyc taki stan , ktory pozwoli im w chwili kiedy wezma sie za nich , powiedziec " ja jestem niewinny , to jest polityczna zemsta " .

cyc

Data: 2010-04-28 10:05:45
Autor: J-23
On 28 Kwi, 18:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:c1cad928-04b2-4f62-9435-7669cad2f7d1y30g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

nich , powiedziec " ja jestem niewinny , to jest polityczna zemsta " .

Facio bredzi, bo on pierwszy powinien byc zorientowany w istocie
sprawy.

J-23 itde...

"Pewne scenariusze można już wykluczyć"