Pewne zasady + prognoza

Data: 2009-10-23 07:45:03
Autor: DJ\(Dominik\)
Pewne zasady + prognoza
Podobno na giełdzie 90% ludzi traci kasę, za to na forach 90% pisze, że zarabia.

Niektórzy nigdy nie będą w tych 10 procentach bo ciągle myślą, że do zarabiania potrzebne jest prognozowanie i "manie racji". Może to jest potrzebne, ale jak się jest analitykiem. Jeśli trader postawi prognozę, ale kurs o kilka punktów chybi jego zlecenie, to mimo, że trafność przewidywania była doskonała, to deal się nie zrealizował i z zarobku nici.
Jeśli analityk da prognozę, w której pomyli się o kilka punktów, to będzie się podniecał własną osobą, ego rozrośnie mu się do rozmiarów K2, a pismaki mu pomnik ze spiżu wysmarują.
Taka jest różnica między zarabianiem na giełdzie, a gadaniem o giełdzie. Ta różnica to w istocie przepaść!

A prognoza wygląda tak: za rok o tej porze
WIG20 będzie po zaliczeniu 3278 pkt
WIG po zaliczeniu 59000 pkt
MWIG40 po zaliczeniu 3595 pkt

Warunek negujący powyższe fusy to spadek WIG poniżej 34260 pkt.

Lotos po zaliczeniu 52 zł
PKO po zaliczeniu 54 zł
TVN po zaliczeniu 24 zł
Na te papiery warunek negujący to spadek o 15% aktualnej ceny (close z 22.10.2009)

Pozdrowienia,
DJ

Data: 2009-10-23 17:11:47
Autor: Fidelio
Pewne zasady + prognoza
Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hbrft8$qbp$1news.onet.pl...
[...]

Jak jest się analitykiem to jest się na etacie i można mieć wszystko gdzieś ;-)

Data: 2009-10-23 20:22:30
Autor: Dars
Pewne zasady + prognoza

[...]

Możesz sobie prognozowac ale co to jest...... wig20 co do pkt.......
dla mnie to  smieszne jest.......
grasz pod to czy tylko wróżba ?

pzdr
Dars

Data: 2009-10-23 18:31:27
Autor: kc
Pewne zasady + prognoza
Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrowienia,
> DJ

Możesz sobie prognozowac ale co to jest...... wig20 co do pkt.......

Nie to nie jest śmieszne. Gdyby DJ mógł tylko wyjaśnić co rozumie przez "po zaliczeniu"

kc --

Data: 2009-10-23 18:37:55
Autor: kc
Pewne zasady + prognoza
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Nie to nie jest śmieszne. Gdyby DJ mógł tylko wyjaśnić co rozumie
przez "po
zaliczeniu"

kc
 Chyba rozumiem. Wig po zaliczeniu 59000 pkt, to prognoza najwyższej wartości w ciągu roku, w tym przypadku 59000pkt. Popatrzę na swoje wykresy

kc

Data: 2009-10-23 20:46:23
Autor: DJ\(Dominik\)
Pewne zasady + prognoza
To tylko i aż prognoza.
Fusy indeksowe robię po to, żeby orientować się czy robię dobrze trzymając akcje, czy nie.
Kontrakty chodzą pod system.
A co do tego punkta, to tak wyszło z kreski i zapamiętałem akurat liczbę, nie ma się co czepiać, w końcu liczba jak liczba, czy to ważne jaką ma końcówkę?

DJ

Data: 2009-10-23 20:09:51
Autor: kc
Pewne zasady + prognoza
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a):
To tylko i aż prognoza.

No i porównałem z moimi wykresami. Prognoza zbyt dalekosiężna jak dla mnie, ale wychodzi mi, że fala wzrostowa może mieć zasięg na WiG-u 43400 pkt. Daleko do 59000. Oczywiście przed tym poziomem może pojawić się sygnał sprzedaży. Na razie nie mam, Nawet dziś

pozdrawiam

kc

--

Pewne zasady + prognoza