Pewnie biedak zobaczył ostatnie wybryki pis owskie.

Data: 2018-02-12 14:59:18
Autor: stevep
Pewnie biedak zobaczył ostatnie wybryki pis owskie.
# - Pędzi na mnie biała ściana. Potężna, jak z filmu o tanich efektach,  sztuczna, nierealna, w ogóle tu nie pasuje. Ale pędzi, i wyje. Myśli  zagłusza ryk. Myśli i mój krzyk: laaawiiinaaa! Wuuu, duuu, buuu.... i  nagle cisza - to fragment Dziennika Wyprawowego, autorstwa Rafała Froni,  uczestnika wyprawy na K2. #
Ze strony:
http://www.sport.pl/inne/56,64998,23012208,rafal-fronia-czyli-rezyser-wysokogorskiego-kina-akcji-z.html#Z_Czolka3Img

--
stevep

Pewnie biedak zobaczył ostatnie wybryki pis owskie.