Pewnie byla z PiS-u.

Data: 2011-06-01 17:28:37
Autor: cirrus
Pewnie byla z PiS-u.
# Temat wypracowania z polskiego: Mogę nazwać kogoś ch...
 "Reakcja nauczycielki była nieproporcjonalna" - mówi dyrektor prywatnego Liceum Śródziemnomorskiego w Lublinie. Uczniowie pierwszej klasy są zszokowani tematem wypracowania, które za karę zadała im polonistka. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfdtz

--
stevep

Data: 2011-06-01 18:14:59
Autor: Leprechuan
Pewnie byla z PiS-u.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:is5lr6$tvv$1news.vectranet.pl...
[...]

Oto do czego prowadzi tolerancja dla bandytów!  Ciekaw jestem czy PiS weźmie ich w obronę?

BomBel

Pewnie byla z PiS-u.