"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".

Data: 2010-11-10 19:03:38
Autor: Azor jest pedałem
"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".
MICHAŁ KAMIŃSKI: NIE BĘDĘ KABLEM I NIE BĘDĘ DONOSICIELEM

- Pewnie mnie wyrzucą z (PiS - red.), tak myślę. Bo chyba dla takich ludzi jak ja nie ma miejsca - powiedział Michał Kamiński w programie "Tak Jest" w TVN24. Europoseł oświadczył, że otrzymał dzisiaj telefon od polityka PiS-u, który powiedział mu, że "może uniknąć złego losu", jeśli opowie o spotkaniu z Joanną Kluzik-Rostkowską i Elżbietą Jakubiak. - Nie będę kablem i nie będę donosicielem - podkreślił stanowczo polityk.
W poniedziałek usunięte posłanki spotkały się z Pawłem Kowalem, Adamem Bielanem, Pawłem Poncyljuszem oraz Michałem Kamińskim. Kamiński w TVN24 oświadczył, że nie zamierza tłumaczyć się ze spotkań z wyrzuconymi posłankami.

- Chcę powiedzieć wszystkim moim kolegom: nie ma ceny, którą Michał Kamiński zapłaci za bycie w polityce. Z całą pewnością taką ceną nie jest mój honor i nie jest bycie kablem. Nie będę kablem i nie będę donosicielem. O tym, o czym prywatnie rozmawiam, chyba że zaczniecie nas podsłuchiwać, po prostu się nie dowiecie - powiedział Kamiński.

Kamiński: Nie będę pluł na Kaczyńskiego

Europoseł przyznał przy tym, że liczy się z tym, że prawdopodobnie zostanie z partii usunięty. - Bo chyba dla takich ludzi jak ja nie ma miejsca - dodał. Zaznaczył przy tym jednak, że "nie będzie pluł i nie przyłączy się chóru, który niesprawiedliwie ocenia Jarosława Kaczyńskiego."

- To jest ważny program dla mnie, bo mogę odpowiedzieć za tych wszystkich tchórzy, którzy nie są w stanie zaatakować mnie pod nazwiskiem tylko chodzą do dziennikarzy i na mnie plują, opowiadając często kłamstwa - mówił Kamiński.

http://www.tvn24.pl/0,1681824,0,1,pewnie-mnie-wyrzuca-z-pis,wiadomosc.html

Biedny Michał, a z takim oddaniem biegał po scenie bełkocząc coś o Pokemonach......

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-10 19:22:04
Autor: abc
"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".
powiedział Michał Kamiński w programie "Tak Jest" w TVN24.

Czy to ten co się zaklinał w Bruseli, że nie jest antysemitą?

Data: 2010-11-10 19:46:21
Autor: Bogdan Idzikowski
"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibempu$2pl$1inews.gazeta.pl...
[...]

I zostanie spuszczony jak woda w sraczu.
Ale zostało mu coś, co przypomina procesy stalinowskie, gdzie pomówieni i niesłusznie skazani umierali z imieniem Stalina na ustach.
Kamiński zachowuje się tak samo.

Data: 2010-11-10 21:12:51
Autor: jadrys
"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".
W dniu 2010-11-10 19:03, Azor jest pedałem pisze:
MICHAŁ KAMIŃSKI: NIE BĘDĘ KABLEM I NIE BĘDĘ DONOSICIELEM

Przemysław Warzywny

O którym Michale Kamińskim mowa - tym faszyście, wielbicielu morderców, byłym szefie CBA czy tym najmniej znanym?

Data: 2010-11-10 21:38:40
Autor: Azor jest pedałem
"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

O którym Michale Kamińskim mowa - tym faszyście, wielbicielu morderców, byłym szefie CBA czy tym najmniej znanym?

Nie ma w pisie dwóch Michałów Kamińskich. Ten co robił z siebie idiotę biegając po scenie, ma na imię Michał, ten od CBA to Mariusz i jest jeszcze jeden Kamiński, też Mariusz.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-10 21:45:25
Autor: jadrys
"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".
W dniu 2010-11-10 21:38, Azor jest pedałem pisze:

[...]

No tak, trochę mi się pochrzaniło. A więc chodzi o wielbiciela Pinocheta.. Kaczyński powinien już dawno wywalić na zbity ryj tego durnia.

Data: 2010-11-11 10:47:22
Autor:
"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".
On Wed, 10 Nov 2010 21:12:51 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

O którym Michale Kamińskim mowa - tym faszyście, wielbicielu morderców, byłym szefie CBA czy tym najmniej znanym?

 ten z cba nie ma na imie michal.

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Kami%C5%84ski

"Pewnie mnie wyrzucą z PiS".