Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem.

Data: 2011-07-18 14:22:43
Autor: MH
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
# Nieaktywowanie przycisku automatycznego odej=B6cia nie mo=BFe by=E6 tr=
aktowane  =

jako jedyna bezpo=B6rednia przyczyna katastrofy Tu-154M - uwa=BFa p=B3k =
Edmund  =

Klich, b. przedstawiciel Polski akredytowany przy rosyjskim  =

Mi=EAdzypa=F1stwowym Komitecie Lotniczym (MAK).
Klich odni=F3s=B3 si=EA w ten spos=F3b do nieoficjalnych informacji "New=
sweeka",  =

wed=B3ug kt=F3rych tu=BF przed katastrof=B1 piloci pr=F3bowali poderwa=E6=
 samolot przy  =

u=BFyciu przycisku automatycznego. Mia=B3o im si=EA to nie uda=E6, bo pr=
zycisk  =

wcze=B6niej nie zosta=B3 aktywowany. Wed=B3ug tygodnika, w raporcie komi=
sji  =

Jerzego Millera znajdzie si=EA informacja, =BFe piloci przycisn=EAli prz=
ycisk  =

automatycznego odej=B6cia "uchod", ale samolot na to nie zareagowa=B3, b=
o  =

przycisk nie zosta=B3 odpowiednio aktywowany.

"S=B3ysza=B3em dywagacje na ten temat. Nie mog=EA w tej chwili potwierdz=
i=E6, =BFe  =

tak rzeczywi=B6cie by=B3o, ale nie mo=BFe to by=E6 bezpo=B6redni=B1 przy=
czyn=B1  =

(katastrofy - PAP), bo to wszystko dzia=B3o si=EA za p=F3=BCno, kiedy pi=
loci  =

przekroczyli wysoko=B6=E6 decyzji (...) Nie mo=BFna tego traktowa=E6 jak=
o jedynej  =

bezpo=B6redniej przyczyny, bo wtedy by=B6my nie wyci=B1gn=EAli w=B3a=B6c=
iwych  =

wniosk=F3w" - powiedzia=B3 w poniedzia=B3ek Klich w Polsat News.

Pytany o "nieuzbrojenie" przycisku automatycznego odej=B6cia Klich  =

powiedzia=B3, =BFe jest to elementarna wiedza dotycz=B1ca bezpiecze=F1st=
wa. "Tylko  =

trzeba popatrzy=E6 teraz, jak to by=B3o w instrukcjach, kt=F3re piloci z=
nali" -  =

zastrzeg=B3.

"Pami=EAtam, =BFe wielka dyskusja by=B3a ju=BF w Moskwie specjalist=F3w =
rosyjskich i  =

naszych specjalist=F3w. Nikt naprawd=EA nie wiedzia=B3, jak ten samolot =
 =

zareaguje, a w=B3a=B6ciwie by=B3o takie zdanie, =BFe samolot nie odejdzi=
e z  =

automatu, je=B6li nie ma systemu ILS" - doda=B3.

Wed=B3ug "Newsweeeka", komisja Millera po przeprowadzeniu eksperyment=F3=
w na  =

drugim polskim tupolewie ustali=B3a, =BFe przycisk zadzia=B3a=B3by tak=BF=
e na  =

lotnisku bez ILS, czyli takim jak w Smole=F1sku. Najpierw jednak trzeba =
by=B3o  =

go aktywowa=E6 - tak samo jak przed l=B1dowaniem na lotnisku z systemem =
ILS.  =

Piloci mogli jednak o tym nie wiedzie=E6, bo informacji takiej nie by=B3=
o w  =

oficjalnej instrukcji TU-154M, a piloci nie mieli szkole=F1 na symulator=
ach,  =

gdzie mogliby si=EA o tym dowiedzie=E6 - twierdzi tygodnik.

Minister spraw wewn=EAtrznych i administracji Jerzy Miller pytany w Sopo=
cie  =

przez dziennikarzy o publikacj=EA "Newsweeka" powiedzia=B3 tylko, =BFe "=
nie  =

b=EAdzie komentowa=B3 tej sprawy".
Zdaniem Klicha rodziny ofiar katastrofy smole=F1skiej powinny pozna=E6 r=
aport  =

przed jego oficjaln=B1 prezentacj=B1. "Rodziny powinny pozna=E6 raport  =

wcze=B6niej, ale bez prawa dyskusji nad tym raportem, bez prawa wnoszeni=
a  =

uwag. W dniu, w kt=F3rym to b=EAdzie og=B3oszone, rano powinny si=EA spo=
tka=E6  =

rodziny" - powiedzia=B3 Klich.

Pu=B3kownik zaznaczy=B3, =BFe wie, i=BF by=B3y pewne problemy z t=B3umac=
zeniem raportu  =

komisji Millera. "To musz=B1 sprawdzi=E6 jeszcze eksperci, nie tylko t=B3=
umacze,  =

ale tak=BFe eksperci, kt=F3rzy znaj=B1 j=EAzyk angielski, ale j=EAzyk sp=
ecyficzny,  =

lotniczy i wiem, =BFe nad tym raportem pracowali jeszcze w ubieg=B3ym  =

tygodniu" - powiedzia=B3 Klich.

Raport polskiej komisji wyja=B6niaj=B1cej okoliczno=B6ci katastrofy smol=
e=F1skiej  =

liczy ponad 300 stron. Jerzy Miller przekaza=B3 go premierowi osobi=B6ci=
e pod  =

koniec czerwca. Ma zosta=E6 upubliczniony po zako=F1czeniu t=B3umacze=F1=
 na j=EAzyk  =

angielski i rosyjski.

10 kwietnia 2010 roku w katastrofie Tu-154M zgin=EA=B3o 96 os=F3b, w tym=
  =

prezydent Lech Kaczy=F1ski i jego ma=B3=BFonka Maria. Polska delegacja l=
ecia=B3a  =

do Katynia na uroczysto=B6ci upami=EAtniaj=B1ce 70. rocznic=EA mordu NKW=
D na  =

polskich oficerach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfz3z

--
stevep
U=BFywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

=============================

Co w tym wszystkim jest żenujące ??  Ano fakt , że są w samolocie
zainstalowane urządzenia , których zasady działania i obsługi nie znają
zarówno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robić eksperymenty..
W pale się nie mieści !!

MH

Data: 2011-07-18 16:30:20
Autor: Leprechaun

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j01fjj$46t$1inews.gazeta.pl...
[...]

By było ciekawiej urządzenia te zamontowano w czasach kiedy całą Europą i Rosją trzęśli Kaczyńscy!  Samolot był przecież PREZYDENCKI!! Gdzie rewolucyjna czujność Antoniego M.?

BomBel

Data: 2011-07-18 16:52:23
Autor: raff

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j01fjj$46t$1inews.gazeta.pl...
[...]

No popatrz. A mnie sie wydawalo, ze jest minister, ktory za takie cos odpowiada. No i premier, ktory trzyma takiego ministra.

Wnioski sobie sam wyciagnij.

R.

Data: 2011-07-18 15:16:15
Autor: MH
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> Co w tym wszystkim jest =BFenuj=B1ce ??  Ano fakt , =BFe s=B1 w =
samolocie
> zainstalowane urz=B1dzenia , kt=F3rych zasady dzia=B3ania i obs=B3ugi =
nie znaj=B1
> zar=F3wno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robi=E6 =
eksperymenty..
> W pale si=EA nie mie=B6ci !!
>=20
> MH

No popatrz. A mnie sie wydawalo, ze jest minister, ktory za takie cos =
odpowiada. No i premier, ktory trzyma takiego ministra.

> [...]

=====================

Najsamprzód przeczytaj se Raffaelo , co w tym temacie napisał Bombel. To po
pierwsze primo. A po drugie primo , wiem żeś ciężko kumaty , to dam ci jeszcze
taki przykład. Autobus miejski przyjebał w słup , bo miał niesprawne hamulce.
Kto winien ??  Minister transportu ?? A może premier , bo takiego trzyma ???

MH

Data: 2011-07-18 15:32:11
Autor: obserwator
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Bombel to autorytet i specjalista od katastrof lotniczych i procedur
obowiazujacych w takich sytuacjach? Przeciez wczoraj podalem ci dwa linki? Udajesz, ze ich nie zauwazyles?

Siedzicie tu po to aby siebie nawzajem oklamywac i utwierdzac w bredniach?
Przeciez tu poza wami to juz chyba nikomu z wami sie nie chce nawet gadac.

Ponizej wklejam jeszcze raz cyborgi i ciemniaki sieciowe, linki ktore wczoraj
podalem.

Tak sie bada katastofy lotnicze w krajach cywilizowanych:

www.myvido1.com/gYxUFNTJDdNJVbRdHZW1UP_katastrofa-w-przestworzach-
lockerbie-4-6

A tak w niecywilizowanych:

www.youtube.com/watch?v=yeFUY8ZozM8&feature=related

Data: 2011-07-18 19:06:09
Autor: raff
> [...]

Kto winien ??  Minister transportu ?? A może premier , bo takiego trzyma ???

Buehehe, taa, lewacka logika. A wlasciwie brak logiki...

R.

Data: 2011-07-18 17:13:20
Autor: MH
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem.
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Buehehe, taa, lewacka logika. A wlasciwie brak logiki...

R.
=======================

Dzięki za wyczerpującą argumentację (jak zwykle zresztą).

MH

Data: 2011-07-18 19:10:29
Autor: raff

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j01inv$d9t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kto winien ??  Minister transportu ?? A może premier , bo takiego trzyma ???

To teraz ja ci dam przyklad, moze makowka ci sie nie zlasuje.

Przyjebal (uzywam slownictwa ci bliskiego) statek Exxon Valdez. Wylalo sie w pizdu (znow slownictwo ci przyjazne) ropy.

I teraz czy A. szef firmy odpowiada za to

B. nie, ani hu hu, ni chuja (...)

A teraz rusz swoja ograniczona lepetyna i sprobuj wykombinowac odpowiedz.

R.

Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem.