|
Data: 2011-07-18 14:22:43 |
Autor: MH |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
# Nieaktywowanie przycisku automatycznego odej=B6cia nie mo=BFe by=E6 tr=
aktowane =
jako jedyna bezpo=B6rednia przyczyna katastrofy Tu-154M - uwa=BFa p=B3k =
Edmund =
Klich, b. przedstawiciel Polski akredytowany przy rosyjskim =
Mi=EAdzypa=F1stwowym Komitecie Lotniczym (MAK).
Klich odni=F3s=B3 si=EA w ten spos=F3b do nieoficjalnych informacji "New=
sweeka", =
wed=B3ug kt=F3rych tu=BF przed katastrof=B1 piloci pr=F3bowali poderwa=E6=
samolot przy =
u=BFyciu przycisku automatycznego. Mia=B3o im si=EA to nie uda=E6, bo pr=
zycisk =
wcze=B6niej nie zosta=B3 aktywowany. Wed=B3ug tygodnika, w raporcie komi=
sji =
Jerzego Millera znajdzie si=EA informacja, =BFe piloci przycisn=EAli prz=
ycisk =
automatycznego odej=B6cia "uchod", ale samolot na to nie zareagowa=B3, b=
o =
przycisk nie zosta=B3 odpowiednio aktywowany.
"S=B3ysza=B3em dywagacje na ten temat. Nie mog=EA w tej chwili potwierdz=
i=E6, =BFe =
tak rzeczywi=B6cie by=B3o, ale nie mo=BFe to by=E6 bezpo=B6redni=B1 przy=
czyn=B1 =
(katastrofy - PAP), bo to wszystko dzia=B3o si=EA za p=F3=BCno, kiedy pi=
loci =
przekroczyli wysoko=B6=E6 decyzji (...) Nie mo=BFna tego traktowa=E6 jak=
o jedynej =
bezpo=B6redniej przyczyny, bo wtedy by=B6my nie wyci=B1gn=EAli w=B3a=B6c=
iwych =
wniosk=F3w" - powiedzia=B3 w poniedzia=B3ek Klich w Polsat News.
Pytany o "nieuzbrojenie" przycisku automatycznego odej=B6cia Klich =
powiedzia=B3, =BFe jest to elementarna wiedza dotycz=B1ca bezpiecze=F1st=
wa. "Tylko =
trzeba popatrzy=E6 teraz, jak to by=B3o w instrukcjach, kt=F3re piloci z=
nali" - =
zastrzeg=B3.
"Pami=EAtam, =BFe wielka dyskusja by=B3a ju=BF w Moskwie specjalist=F3w =
rosyjskich i =
naszych specjalist=F3w. Nikt naprawd=EA nie wiedzia=B3, jak ten samolot =
=
zareaguje, a w=B3a=B6ciwie by=B3o takie zdanie, =BFe samolot nie odejdzi=
e z =
automatu, je=B6li nie ma systemu ILS" - doda=B3.
Wed=B3ug "Newsweeeka", komisja Millera po przeprowadzeniu eksperyment=F3=
w na =
drugim polskim tupolewie ustali=B3a, =BFe przycisk zadzia=B3a=B3by tak=BF=
e na =
lotnisku bez ILS, czyli takim jak w Smole=F1sku. Najpierw jednak trzeba =
by=B3o =
go aktywowa=E6 - tak samo jak przed l=B1dowaniem na lotnisku z systemem =
ILS. =
Piloci mogli jednak o tym nie wiedzie=E6, bo informacji takiej nie by=B3=
o w =
oficjalnej instrukcji TU-154M, a piloci nie mieli szkole=F1 na symulator=
ach, =
gdzie mogliby si=EA o tym dowiedzie=E6 - twierdzi tygodnik.
Minister spraw wewn=EAtrznych i administracji Jerzy Miller pytany w Sopo=
cie =
przez dziennikarzy o publikacj=EA "Newsweeka" powiedzia=B3 tylko, =BFe "=
nie =
b=EAdzie komentowa=B3 tej sprawy".
Zdaniem Klicha rodziny ofiar katastrofy smole=F1skiej powinny pozna=E6 r=
aport =
przed jego oficjaln=B1 prezentacj=B1. "Rodziny powinny pozna=E6 raport =
wcze=B6niej, ale bez prawa dyskusji nad tym raportem, bez prawa wnoszeni=
a =
uwag. W dniu, w kt=F3rym to b=EAdzie og=B3oszone, rano powinny si=EA spo=
tka=E6 =
rodziny" - powiedzia=B3 Klich.
Pu=B3kownik zaznaczy=B3, =BFe wie, i=BF by=B3y pewne problemy z t=B3umac=
zeniem raportu =
komisji Millera. "To musz=B1 sprawdzi=E6 jeszcze eksperci, nie tylko t=B3=
umacze, =
ale tak=BFe eksperci, kt=F3rzy znaj=B1 j=EAzyk angielski, ale j=EAzyk sp=
ecyficzny, =
lotniczy i wiem, =BFe nad tym raportem pracowali jeszcze w ubieg=B3ym =
tygodniu" - powiedzia=B3 Klich.
Raport polskiej komisji wyja=B6niaj=B1cej okoliczno=B6ci katastrofy smol=
e=F1skiej =
liczy ponad 300 stron. Jerzy Miller przekaza=B3 go premierowi osobi=B6ci=
e pod =
koniec czerwca. Ma zosta=E6 upubliczniony po zako=F1czeniu t=B3umacze=F1=
na j=EAzyk =
angielski i rosyjski.
10 kwietnia 2010 roku w katastrofie Tu-154M zgin=EA=B3o 96 os=F3b, w tym=
=
prezydent Lech Kaczy=F1ski i jego ma=B3=BFonka Maria. Polska delegacja l=
ecia=B3a =
do Katynia na uroczysto=B6ci upami=EAtniaj=B1ce 70. rocznic=EA mordu NKW=
D na =
polskich oficerach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfz3z
--
stevep
U=BFywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
=============================
Co w tym wszystkim jest żenujące ?? Ano fakt , że są w samolocie
zainstalowane urządzenia , których zasady działania i obsługi nie znają
zarówno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robić eksperymenty..
W pale się nie mieści !!
MH
--
|
|
|
Data: 2011-07-18 16:30:20 |
Autor: Leprechaun |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j01fjj$46t$1inews.gazeta.pl...
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Co w tym wszystkim jest żenujące ?? Ano fakt , że są w samolocie
zainstalowane urządzenia , których zasady działania i obsługi nie znają
zarówno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robić eksperymenty..
W pale się nie mieści !!
MH
By było ciekawiej urządzenia te zamontowano w czasach kiedy całą Europą i Rosją trzęśli Kaczyńscy! Samolot był przecież PREZYDENCKI!! Gdzie rewolucyjna czujność Antoniego M.?
BomBel
|
|
|
Data: 2011-07-18 16:52:23 |
Autor: raff |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j01fjj$46t$1inews.gazeta.pl...
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
# Nieaktywowanie przycisku automatycznego odej=B6cia nie mo=BFe by=E6 tr>> aktowane >> jako jedyna bezpo=B6rednia przyczyna katastrofy Tu-154M - uwa=BFa p=B3k >> Edmund >> Klich, b. przedstawiciel Polski akredytowany przy rosyjskim >> Mi=EAdzypa=F1stwowym Komitecie Lotniczym (MAK).
Klich odni=F3s=B3 si=EA w ten spos=F3b do nieoficjalnych informacji "New>> sweeka", >> wed=B3ug kt=F3rych tu=BF przed katastrof=B1 piloci pr=F3bowali poderwa=E6>> samolot przy >> u=BFyciu przycisku automatycznego. Mia=B3o im si=EA to nie uda=E6, bo pr>> zycisk >> wcze=B6niej nie zosta=B3 aktywowany. Wed=B3ug tygodnika, w raporcie komi>> sji >> Jerzego Millera znajdzie si=EA informacja, =BFe piloci przycisn=EAli prz>> ycisk >> automatycznego odej=B6cia "uchod", ale samolot na to nie zareagowa=B3, b>> o >> przycisk nie zosta=B3 odpowiednio aktywowany.
"S=B3ysza=B3em dywagacje na ten temat. Nie mog=EA w tej chwili potwierdz>> i=E6, =BFe >> tak rzeczywi=B6cie by=B3o, ale nie mo=BFe to by=E6 bezpo=B6redni=B1 przy>> czyn=B1 >> (katastrofy - PAP), bo to wszystko dzia=B3o si=EA za p=F3=BCno, kiedy pi>> loci >> przekroczyli wysoko=B6=E6 decyzji (...) Nie mo=BFna tego traktowa=E6 jak>> o jedynej >> bezpo=B6redniej przyczyny, bo wtedy by=B6my nie wyci=B1gn=EAli w=B3a=B6c>> iwych >> wniosk=F3w" - powiedzia=B3 w poniedzia=B3ek Klich w Polsat News.
Pytany o "nieuzbrojenie" przycisku automatycznego odej=B6cia Klich >> powiedzia=B3, =BFe jest to elementarna wiedza dotycz=B1ca bezpiecze=F1st>> wa. "Tylko >> trzeba popatrzy=E6 teraz, jak to by=B3o w instrukcjach, kt=F3re piloci z>> nali" - >> zastrzeg=B3.
"Pami=EAtam, =BFe wielka dyskusja by=B3a ju=BF w Moskwie specjalist=F3w >> rosyjskich i >> naszych specjalist=F3w. Nikt naprawd=EA nie wiedzia=B3, jak ten samolot >> >> zareaguje, a w=B3a=B6ciwie by=B3o takie zdanie, =BFe samolot nie odejdzi>> e z >> automatu, je=B6li nie ma systemu ILS" - doda=B3.
Wed=B3ug "Newsweeeka", komisja Millera po przeprowadzeniu eksperyment=F3>> w na >> drugim polskim tupolewie ustali=B3a, =BFe przycisk zadzia=B3a=B3by tak=BF>> e na >> lotnisku bez ILS, czyli takim jak w Smole=F1sku. Najpierw jednak trzeba >> by=B3o >> go aktywowa=E6 - tak samo jak przed l=B1dowaniem na lotnisku z systemem >> ILS. >> Piloci mogli jednak o tym nie wiedzie=E6, bo informacji takiej nie by=B3>> o w >> oficjalnej instrukcji TU-154M, a piloci nie mieli szkole=F1 na symulator>> ach, >> gdzie mogliby si=EA o tym dowiedzie=E6 - twierdzi tygodnik.
Minister spraw wewn=EAtrznych i administracji Jerzy Miller pytany w Sopo>> cie >> przez dziennikarzy o publikacj=EA "Newsweeka" powiedzia=B3 tylko, =BFe ">> nie >> b=EAdzie komentowa=B3 tej sprawy".
Zdaniem Klicha rodziny ofiar katastrofy smole=F1skiej powinny pozna=E6 r>> aport >> przed jego oficjaln=B1 prezentacj=B1. "Rodziny powinny pozna=E6 raport >> wcze=B6niej, ale bez prawa dyskusji nad tym raportem, bez prawa wnoszeni>> a >> uwag. W dniu, w kt=F3rym to b=EAdzie og=B3oszone, rano powinny si=EA spo>> tka=E6 >> rodziny" - powiedzia=B3 Klich.
Pu=B3kownik zaznaczy=B3, =BFe wie, i=BF by=B3y pewne problemy z t=B3umac>> zeniem raportu >> komisji Millera. "To musz=B1 sprawdzi=E6 jeszcze eksperci, nie tylko t=B3>> umacze, >> ale tak=BFe eksperci, kt=F3rzy znaj=B1 j=EAzyk angielski, ale j=EAzyk sp>> ecyficzny, >> lotniczy i wiem, =BFe nad tym raportem pracowali jeszcze w ubieg=B3ym >> tygodniu" - powiedzia=B3 Klich.
Raport polskiej komisji wyja=B6niaj=B1cej okoliczno=B6ci katastrofy smol>> e=F1skiej >> liczy ponad 300 stron. Jerzy Miller przekaza=B3 go premierowi osobi=B6ci>> e pod >> koniec czerwca. Ma zosta=E6 upubliczniony po zako=F1czeniu t=B3umacze=F1>> na j=EAzyk >> angielski i rosyjski.
10 kwietnia 2010 roku w katastrofie Tu-154M zgin=EA=B3o 96 os=F3b, w tym>> >> prezydent Lech Kaczy=F1ski i jego ma=B3=BFonka Maria. Polska delegacja l>> ecia=B3a >> do Katynia na uroczysto=B6ci upami=EAtniaj=B1ce 70. rocznic=EA mordu NKW>> D na >> polskich oficerach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfz3z
--
stevep
U=BFywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
============================> Co w tym wszystkim jest żenujące ?? Ano fakt , że są w samolocie
zainstalowane urządzenia , których zasady działania i obsługi nie znają
zarówno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robić eksperymenty..
W pale się nie mieści !!
MH
No popatrz. A mnie sie wydawalo, ze jest minister, ktory za takie cos odpowiada. No i premier, ktory trzyma takiego ministra.
Wnioski sobie sam wyciagnij.
R.
|
|
Data: 2011-07-18 15:16:15 |
Autor: MH |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> Co w tym wszystkim jest =BFenuj=B1ce ?? Ano fakt , =BFe s=B1 w =
samolocie
> zainstalowane urz=B1dzenia , kt=F3rych zasady dzia=B3ania i obs=B3ugi =
nie znaj=B1
> zar=F3wno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robi=E6 =
eksperymenty..
> W pale si=EA nie mie=B6ci !!
>=20
> MH
No popatrz. A mnie sie wydawalo, ze jest minister, ktory za takie cos =
odpowiada. No i premier, ktory trzyma takiego ministra.
Wnioski sobie sam wyciagnij.
R.
=====================
Najsamprzód przeczytaj se Raffaelo , co w tym temacie napisał Bombel. To po
pierwsze primo. A po drugie primo , wiem żeś ciężko kumaty , to dam ci jeszcze
taki przykład. Autobus miejski przyjebał w słup , bo miał niesprawne hamulce.
Kto winien ?? Minister transportu ?? A może premier , bo takiego trzyma ???
MH
--
|
|
|
Data: 2011-07-18 15:32:11 |
Autor: obserwator |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Najsamprzód przeczytaj se Raffaelo , co w tym temacie napisał Bombel. To po
pierwsze primo. A po drugie primo , wiem żeś ciężko kumaty , to dam ci jeszcze
taki przykład. Autobus miejski przyjebał w słup , bo miał niesprawne hamulce.
Kto winien ?? Minister transportu ?? A może premier , bo takiego trzyma ???
Bombel to autorytet i specjalista od katastrof lotniczych i procedur
obowiazujacych w takich sytuacjach? Przeciez wczoraj podalem ci dwa linki? Udajesz, ze ich nie zauwazyles?
Siedzicie tu po to aby siebie nawzajem oklamywac i utwierdzac w bredniach?
Przeciez tu poza wami to juz chyba nikomu z wami sie nie chce nawet gadac.
Ponizej wklejam jeszcze raz cyborgi i ciemniaki sieciowe, linki ktore wczoraj
podalem.
Tak sie bada katastofy lotnicze w krajach cywilizowanych:
www.myvido1.com/gYxUFNTJDdNJVbRdHZW1UP_katastrofa-w-przestworzach-
lockerbie-4-6
A tak w niecywilizowanych:
www.youtube.com/watch?v=yeFUY8ZozM8&feature=related
--
|
|
|
Data: 2011-07-18 19:06:09 |
Autor: raff |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
> Co w tym wszystkim jest =BFenuj=B1ce ?? Ano fakt , =BFe s=B1 w >> samolocie
> zainstalowane urz=B1dzenia , kt=F3rych zasady dzia=B3ania i obs=B3ugi >> nie znaj=B1
> zar=F3wno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robi=E6 >> eksperymenty..
> W pale si=EA nie mie=B6ci !!
>=20
> MH
No popatrz. A mnie sie wydawalo, ze jest minister, ktory za takie cos >> odpowiada. No i premier, ktory trzyma takiego ministra.
Wnioski sobie sam wyciagnij.
R.
====================> Najsamprzód przeczytaj se Raffaelo , co w tym temacie napisał Bombel. To po
pierwsze primo. A po drugie primo , wiem żeś ciężko kumaty , to dam ci jeszcze
taki przykład. Autobus miejski przyjebał w słup , bo miał niesprawne hamulce.
Kto winien ?? Minister transportu ?? A może premier , bo takiego trzyma ???
MH
Buehehe, taa, lewacka logika. A wlasciwie brak logiki...
R.
|
|
Data: 2011-07-18 17:13:20 |
Autor: MH |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Buehehe, taa, lewacka logika. A wlasciwie brak logiki...
R.
=======================
Dzięki za wyczerpującą argumentację (jak zwykle zresztą).
MH
--
|
|
|
Data: 2011-07-18 19:10:29 |
Autor: raff |
Pewnie ruscy użyli ogłupiającej umysł pilotow mgły z helem. |
" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j01inv$d9t$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> Co w tym wszystkim jest =BFenuj=B1ce ?? Ano fakt , =BFe s=B1 w >> samolocie
> zainstalowane urz=B1dzenia , kt=F3rych zasady dzia=B3ania i obs=B3ugi >> nie znaj=B1
> zar=F3wno piloci jak i kadra instruktorska. Dopiero trza robi=E6 >> eksperymenty..
> W pale si=EA nie mie=B6ci !!
>=20
> MH
No popatrz. A mnie sie wydawalo, ze jest minister, ktory za takie cos >> odpowiada. No i premier, ktory trzyma takiego ministra.
Wnioski sobie sam wyciagnij.
R.
====================> Najsamprzód przeczytaj se Raffaelo , co w tym temacie napisał Bombel. To po
pierwsze primo. A po drugie primo , wiem żeś ciężko kumaty , to dam ci jeszcze
taki przykład. Autobus miejski przyjebał w słup , bo miał niesprawne hamulce.
Kto winien ?? Minister transportu ?? A może premier , bo takiego trzyma ???
MH
To teraz ja ci dam przyklad, moze makowka ci sie nie zlasuje.
Przyjebal (uzywam slownictwa ci bliskiego) statek Exxon Valdez. Wylalo sie w pizdu (znow slownictwo ci przyjazne) ropy.
I teraz czy A. szef firmy odpowiada za to
B. nie, ani hu hu, ni chuja (...)
A teraz rusz swoja ograniczona lepetyna i sprobuj wykombinowac odpowiedz.
R.
|