Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?

Data: 2020-12-19 14:37:02
Autor: kawalerka poznan.winogrady
Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
Cześć,
Jakiej aplikacji używacie - i jest OK - do nagrywania rozmów?
Chcę móc wracać do przeprowadzonych rozmów, odsłuchiwać, sprawdzać, mieć wyraźne i słyszalne nagranie, a program ma działać automatycznie, zgrywać każdą rozmowę. 1. Kiedyś polecono mi tutaj Autoamtic Call Recorder od Global Effect. Nie było to najgorsze, tylko rozmówcę słabo było słychać na nagraniu, a mnie znowu za mocno. Poza tym obsługa, archiwum, przyjazność - aplikacja świetna. Kosztowała 25 zł. Ale dziś jej już nie ma.

2. Próbowałam ACR w Sklepie Play - niby miliony pobrań, niby najwyższe noty - ale tylko reklamy, i nie nagrywa.

3. Ściągnęłam coś jeszcze - jakość poniżej fatalnej. Mam dość próbowania i wkurzania się.
Dlatego proszę - podpowiedzcie mi co warto zainstalować na telefonie, by było dobrze słychać obie strony rozmowy.
Legalność/nielegalność - nie interesują mnie te rzeczy. Płatność za apkę - ok, ale ma działać dobrze.

Kiedyś rozmawialiśmy w wątku:
https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/uGEDYz1OJcg/m/k2FcDXsaAwAJ

Pozdrawiam,
Majka

Data: 2020-12-19 14:53:10
Autor: kawalerka poznan.winogrady
Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
Jeśli to ma znaczenie, to używam samsunga Galaxy Note 10+ (nie chwale się: wiele osób ma lepsze telefony, a mój telefon to nie mój tylko służbowa słuchawka).
Ale jeśli ma to pomóc byście mogli wy mnie pomóc to podałam ;)
Majka

Data: 2020-12-20 00:11:31
Autor: collie
W sobotę, 19.12.2020 o 23:37, kawalerka poznan.winogrady napisała:

[...]

Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

--
Po skończonej pracy...
https://zapodaj.net/3eafd208794b9.jpg.html

Data: 2020-12-20 01:42:49
Autor: Animka
W dniu 2020-12-20 o 00:11, collie pisze:
[...]

Możesz podać linka? Jest polska wersja na Samsunga?

--
animka

Data: 2020-12-20 09:45:43
Autor: collie
W niedzielę, 20.12.2020 o 01:42, Animka napisała:

[...]

Jeśli masz bana w Goole, to wrzuć do kompjutra u sąsiada:
"Call Recorder - ACR 33.3-unChained". Tak, w cudzysłowie.
Ja używam tej wersji ACR-a w Motce. Po polsku.

Data: 2020-12-20 17:38:52
Autor: Animka
W dniu 2020-12-20 o 09:45, collie pisze:
[...]

Mam juz aplikację w telefonie. Słuchawka w czerwonym kólku.
W górnym rogu telefonu słuchawka czarna na białym tle (nie za bardzo mi to pasuje i wyłaczyłam). Co robić jak ktoś zadzwoni, bo najpierw muszę sprawdzić czy i jak to działa.

--
animka

Data: 2020-12-20 18:54:03
Autor: collie
W niedzielę, 20.12.2020 o 17:38, Animka napisała:

[...]

Ta czarna słuchawka na białym tle ma tam być - wskazuje, że aplikacja
jest włączona i czuwa. Gdy aplikację wyłączysz, to ta słuchawka zniknie.
W zbiorze ikonek klikasz na białą słuchawkę na czerwonym kółku -
podpisaną "ACR" - i w ustawieniach wybierasz język polski a potem
ustawiasz wszystkie opcje wedle uznania, w tym najważniejszą opcję:
nagrywanie. ACR, gdy jest włączony, automagicznie nagrywa wszystkie
rozmowy - przychodzące i wychodzące. Po rozmowie możesz kliknąć
w ikonkę aplikacji i masz dostęp do pliku z zapisaną rozmową, by
sprawdzić, co się nagrało. --

Data: 2020-12-20 19:08:38
Autor: Animka
W dniu 2020-12-20 o 18:54, collie pisze:
[...]

Dzięki, czyli samo sie nagrywa, nie muszę nic włączać. Język polski to mam od razu.
Czy z download mogę usunąć te pobrane, czy nie bo program zniknie?

--
animka

Data: 2020-12-20 19:31:38
Autor: collie
W niedzielę, 20.12.2020 o 19:08, Animka napisała:

Czy z download mogę usunąć te pobrane, czy nie bo program zniknie?

Jak apka zainstalowana, to plik instalacyjny możesz usunąć.
Zainstalowany program znika po odinstalowaniu. --
Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

Data: 2020-12-20 22:56:03
Autor: Animka
W dniu 2020-12-20 o 19:31, collie pisze:
[...]

Zadzwoniłam do sąsiadki. Rozmowa nagrała się wyśmienicie. Teraz czekam, aż  ktoś do mnie zadzwoni. Nagrania mam w Moich Plikach. Niepotrzebną rozmowę usunęłam.

--
animka

Data: 2020-12-20 01:47:32
Autor: Soeralgenos Tamosoll
Zapis rozmów na androSraju
collie <collie2.nospam@vp.pl> wrote...
Recorder - ACR 33.3

Już (od 22.09'20 do dzisiaj) jest versja 33.4,
ale w dalszym ciągu zapis korespondenta
jest znacznie cichszy od oczekiwanego.

Ponadto jak już coś podajesz to nie wysyłaj
w ciemny las gdzie coraz więcej drzew...

w gUUrguŁ'owej śmietnik-budzie (przeszło 90%
hałtura) jest kilkanaście różnych wersji, różnych
autorów...

W tym właściwym wypadku: NNL z Londyn'u

Trzeba zapodać   https://bit.ly/3harWOT   i
wtedy nie będzie wątpliwości co załadować i
zainstalować... (płatnie pełna wersja)

Ponadto w systemie teleSraja należy zezwolić
obsługę ACR, w innym przypadku nie będzie
zapisu.

- Ustawienia
- Pomoc przy wprowadzaniu
- Zainstalowane usługi
- ACR = ON (załączony)

--
Soeralgenos Tamosoll

oo  https://bit.ly/3lEEEpF  oo

Data: 2020-12-20 10:26:13
Autor: collie
Zapis rozmów na androSraju
W niedzielę, 20.12.2020 o 01:47, Soeralgenos Tamosoll napisał:

collie <collie2.nospam@vp.pl> wrote...
Recorder - ACR 33.3

Nie napisałem tego pod takim tematem. A teraz wypierdalaj do gimbazy
i tam zmieniaj ziomalom tematy wątków, baranie wełniany!

--
Pasą się, pasą, barany wełniane...
https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

Data: 2020-12-20 14:14:17
Autor: kawalerka poznan.winogrady
niedziela, 20 grudnia 2020 o 00:11:34 UTC+1 collie napisał(a):

Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

I ta podpowiedź wygrywa wątek.
Dziękuje.
Nagrywarka działa wyśmienicie, rozmówcę i mnie słychać na nagraniu równie doskonale.

Ciekawostka:
zainstalowałam też to samo na poprzednim telefonie - LG V30. I tu, na LG V30 niestety jest problem: słychać dobrze tylko mnie.
Gdzie szukać przyczyny? Wersja androida? w LG jest Android 9, a w Note10 jest Android 10.
Poza tym co może mieć wpływ, że w LG nie słychać rozmówcy na nagraniu? Telefon sprawny, karta sim tej samej sieci co w Samsungu...

Wszystkim w wątku za dyskusje, inspirację, wasze pytania i wyjasnienia dziekuję.
Szczególnie dziękuję collie.

Majka

Data: 2020-12-21 00:00:32
Autor: collie
W niedzielę, 20.12.2020 o 23:14, kawalerka poznan.winogrady napisała:

[...]

Tego to już nie wiem. Może LG przypasuje jakaś starsza (lub nowsza)
wersja ACR? Albo płatna? To niestety wymaga własnych badań
organoleptycznych, że tak powiem - wersja po wersji. Nie podejrzewam
tu numeru Androida, gdyż zainstalowałem przedmiotową wersję ACR-a
jeszcze pod Androidem 9, a po aktualizacji do 10, działa nadal.
Ale ja mam w Motce prawie czystego Androida, a LG mógł coś zachachmęcić
w systemie. Ewentualnie popytaj o LG i ACR na forum android.com.pl.

Data: 2020-12-23 23:11:21
Autor: Eneuel
20 gru 2020 o 00:11, collie pisze:

> Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

Jak niemal wszystkie (wszystkie poza jedną) Call Recorder nie nagrywa.
Pliki są, ale puste. Telefon to Redmi Note 9 Pro 6/64.
Nadto -- nie mogę podać swego miejsca na dysku do nagrywania.
Spróbowałem i ACR 3.33-unChained, i zaktualizowanej...

Ta jedna, jedyna ;) nagrywająca nagrywa mego rozmówcę wyraźnie,
ale cicho i od czasu do czasu płata różnorakie figle...

--
Ene

Data: 2020-12-23 23:25:30
Autor: ToMasz
W dniu 23.12.2020 o 23:11, Eneuel pisze:
> [...]

Nadto -- nie mogę podać swego miejsca na dysku do nagrywania.
Spróbowałem i ACR 3.33-unChained, i zaktualizowanej...
zaktualizowana nie zadziała. masz w opisie uzasadnienie
Ta jedna, jedyna ;) nagrywająca nagrywa mego rozmówcę wyraźnie,
ale cicho i od czasu do czasu płata różnorakie figle...

na xiaomi nie ma prolbelmu. odblokuj bootloader, zainstaluj twrp, magiska i axet call recoder.

ToMasz

Data: 2020-12-23 23:31:53
Autor: Eneuel
23 gru 2020 o 23:25, ToMasz pisze:

Spróbowałem i ACR 3.33-unChained, i zaktualizowanej...

zaktualizowana nie zadziała. masz w opisie uzasadnienie

ACR 3.33-unChained też nagrywała puste pliki.

na xiaomi nie ma prolbelmu. odblokuj bootloader,

Trochę za wiele jak na mnie.

Data: 2021-01-03 17:26:51
Autor: ii
W dniu 20.12.2020 o 00:11, collie pisze:
[...]

No ale ... czemu ta akurat wersja miałaby być taka cudowna? Mnie się wydaje, że wszystko zależy od systemu jaki jest wgrany a aplikacja tylko korzysta z jego możliwości. Choć ... gdzieśtam piszą, że niby API zostało usunięte. To w sumie nie wiem jak jest.

Data: 2020-12-20 11:53:39
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 19.12.2020 kawalerka poznan.winogrady <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> napisał/a:

Jakiej aplikacji używacie - i jest OK - do nagrywania rozmów?

Wbudowanej w Xiaomi Redmi 4X- bez zarzutu.

1. Kiedyś polecono mi tutaj Autoamtic Call Recorder od Global Effect. Nie było to najgorsze, tylko rozmówcę słabo było słychać na nagraniu, a mnie znowu za mocno.

Prawdopodobnie w opcjach ustawione nagrywanie z toru mikrofonu, zamiast bezpośrednio
rozmowy, natomiast nie wszędzie to jest możliwe (jak niżej).

Dlatego proszę - podpowiedzcie mi co warto zainstalować na telefonie, by było dobrze słychać obie strony rozmowy.
Legalność/nielegalność - nie interesują mnie te rzeczy.

Niestety, producenci telefonów lecą w kulki i nasze interesowanie się lub
nie mają w odbytnicy- przeważnie wycinają w cholerę możliwość nagrywania
rozmów dla zabezpieczenia dupy przez słynnymi amerykańskimi prawnikami
wygrywającymi miliony od producentów, którzy nie napisali, żeby nie
wkładać dziecka do mikrofalówki. A z kolei na inne rynki nie chce im się
specjalnie robić innych wersji, zresztą możliwość korzystania z telefonu
jako z telefonu to nie jest ta funkcja, której przeciętny użytkownik
oczekuje. Najważniejsze, żeby robił piękne słitfocie i facebooki śmigały :-)

Im nowszy Android, tym gorzej. Producenci softu usiłują kombinować,
wykorzystując sztuczki (np. nagrywanie przez BT), ale to działa albo i nie.

Dlatego nie warto szukać aplikacji- warto kupić do tego celu
chińczyka. I tyle.

Data: 2020-12-20 13:27:54
Autor: Dominik Ałaszewski
Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
Dnia 20.12.2020 collie <collie2.nospam@vp.pl> napisał/a:

No, Twoja rada na pewno będzie przydatna kobiecie w korpo, 6
która napisała:
Jeśli to ma znaczenie, to używam samsunga Galaxy Note 10+ (nie chwale się: wiele osób ma lepsze telefony, a mój telefon to nie mój tylko służbowa słuchawka).

Ja mam nr służbowy w chińczyku (dual sim).

Oczywiście można też przewalać pięćset
aokikacji, a nuż któraś zadziała.

Data: 2020-12-20 16:01:33
Autor: collie

która napisała:
Jeśli to ma znaczenie, to używam samsunga Galaxy Note 10+ (nie chwale się: wiele osób ma lepsze telefony, a mój telefon to nie mój tylko służbowa słuchawka).

Ja mam nr służbowy w chińczyku (dual sim).

Ty masz pewnie służbowego Huaweja, lub innego Xiaomi, a ona ma
służbowego Samsunga Galaxy Note 10+, więc Twoja propozycja, by kupiła sobie chińczyka do nagrywania rozmów, może być odebrane tak jak propozycja kupna perfum Pani Walewska zamiast Chanel N°5,
choćby Pani Walewska była z pompką.

Oczywiście można też przewalać pięćset
aokikacji, a nuż któraś zadziała.

Po co? Wystarczy spytać, bo być może już ktoś wcześniej przewalił
pińcet apek i znalazł tę jedyną, która działa nawet z Androidem 10.
I pani właśnie to zrobiła - pytając o aplikację, a nie o telefon.

Data: 2020-12-20 15:40:16
Autor: Dominik Ałaszewski
Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
Dnia 20.12.2020 collie <collie2.nospam@vp.pl> napisał/a:

Ty masz pewnie służbowego Huaweja, lub innego Xiaomi, a ona ma

Nie, mam jakiegoś Samsunga sprzed ładnych kilku lat, bodajże
jest to A7. Nie jest mi do niczego potrzebny wypasiony sprzęt,
więc nawet nie wnioskowałem o wymianę, bo i po co. To już nie
te czasy, gdy komuś imponowała "fura, skóra i komóra".

kupiła sobie chińczyka do nagrywania rozmów, może być odebrane tak jak propozycja kupna perfum Pani Walewska zamiast Chanel N°5,
choćby Pani Walewska była z pompką.

Chińczyk nie jest już synonimem tandety, to tak profilaktycznie
przypomnę, jakbyś przespał ostatnie kilkanaście lat.
Porównanie więc trochę od czapy. Ja tylko piszę, że nie ma sensu się obrażać na rzeczywistość.
A rzeczywistość jest taka, że w nowych Androidach, zwłaszcza "markowych", producenci robią ostro pod górkę nagrywaniu rozmów.
Więc jeśli priorytetem jest bezproblemowe nagrywanie- można zmianę
rozważyć. Jeśli nie- można liczyć na szczęście i działający program.

Po co? Wystarczy spytać, bo być może już ktoś wcześniej przewalił
pińcet apek i znalazł tę jedyną, która działa nawet z Androidem 10.

Nie tylko z Androidem 10, raczej z tym konkretnym modelem telefonu.
Pytanie, czy po kolejnej aktualizacji systemu będzie nadal działać, czy akurat ten myk, na którym developer oparł działanie swojej
aplikacji nie zostanie "załatany".

Ale to już pozostawiam do rozważenia dla Autorki wątku.

Data: 2020-12-20 17:07:53
Autor: netx
W dniu 19.12.2020 o 23:37, kawalerka poznan.winogrady pisze:
[...]

Przyznam że nie mam obecnie Samsunga Galaxy Note 10+, ale tutaj dyskutują ci co go mają i piszę żeby pobrać ACR - ale nie ze sklepu Play tylko ze sklepu Samsunga (Galaxy Store):
https://forum.android.com.pl/topic/364233-samsung-galaxy-note-10-nagrywanie-rozm%C3%B3w/?do=findComment&comment=5746186
Link skrócony:
https://tinyurl.com/y94soz4y

Data: 2020-12-22 00:10:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?

"kawalerka poznan.winogrady" 5bf9a4ac-211f-4579-9ec6-62dcebcbae1fn@googlegroups.com

: Jakiej aplikacji używacie - i jest OK - do nagrywania rozmów?

Używam tylko aplikacji o nazwach ;) Call Recorder. ;)
Całego mrowia takich... Nadal testuję i nadal mnie
te aplikacje zaskakują... Chyba mogę nagrywać, ale:
 - głos mego rozmówcy jest cichy (znacznie cichszy
   niż mój, choć wyraźny)
 - w trybie głośnym (czy jak to nazwać) są trudności
 - aplikacja czasami ;) nie wie, z kim rozmawiam:
  - czasami podstawia zły numer
  - czasami nie podstawia numeru,
    dając mi pole do popisu
  - czasami podstawia dobry numer

Mam nawet taką (oczywiście Call Recorder), w której
można wprost wstawić 'Redmi Note 9 Pro', która
jednak nie nagrywa...

Ogólnie ciężka sprawa...

Całą masę Call Recorder wywaliłem, bo
zarzucały mnie reklamami zbyt natarczywie...

Zostawiłem trzy... W ,,obu przestrzeniach''...

--

Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?