Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?

Data: 2010-04-26 08:14:28
Autor: jadrys
Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?
W dniu 2010-04-26 08:08, cyc pisze:
Sadzicie , ze tylko my w Polsce mamy Rydzyka ? . Mylicie sie . Rydzykow na
swiecie jest pelno  . Wystepuja pod rozymi sztandarami i z roznymi , choc w
swojej koltunskiej wymowie podobnymi , haslami .
Iranski rydzyk tak mowi :
"- Kobiety, które nie ubierają się skromnie (...) bałamucą młodych mężczyzn,
niszczą swoją cnotę i szerzą w społeczeństwie cudzołóstwo, co w konsekwencji
powoduje trzęsienia ziemi - powiedział Sedigh cytowany przez irańskie media.
"
Dziwie sie naszemu geniuszowi od radio  co ma ryja , ze dotad nie oglosil
dramatycznym glosem , ze wybuch wulkanu to wynik bezboznosci tych , ktorzy
nie wysylaja regularnie  na jego konto stosownego haraczu i kara za
rozwiazlosc lewicy , PO i Tuska .

cyc

Przyznam że trochę się dziwię tej twojej niczym (chyba) nieuzasadnionej nienawiści do Rydzyka.. Zrobił on ci jaką krzywdę czy co?

Data: 2010-04-26 08:20:58
Autor: abc
Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?
Przyznam że trochę się dziwię tej twojej niczym (chyba) nieuzasadnionej
nienawiści do Rydzyka.. Zrobił on ci jaką krzywdę czy co?

Dzień po dniu Złonet go straszy zdjęciami o. Rydzyka
http://wiadomosci.onet.pl/2160626,11,o_rydzyk_ta_tragedia_to_wynik_zdeprawowania_w_organach_wladzy,item.html
i hoduje w nim nienawiść do tego dzielnego duchownego.

Data: 2010-04-26 09:12:13
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

i hoduje w nim nienawiść do tego dzielnego duchownego.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   Bardzo dzielnego kaplana.

   A. Rem

Data: 2010-04-26 17:52:13
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 08:20, abc pisze:
[...]

No i akurat pod ta homilią Rydzyka bym się podpisał - ma zupełną rację..

Data: 2010-04-26 08:51:35
Autor: cyc

--

Nienawisci ?
Jaja sobie chyba robisz ?

 cyc

Data: 2010-04-26 10:04:03
Autor: abc
Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?
Przeciez to dla mnie tylko obiekt kpin !. cyc

Ojciec Rydzyk z pewnością bardzo się przejął kpinami cyca.

Data: 2010-04-26 10:08:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> Przeciez to dla mnie tylko obiekt kpin !. cyc

Ojciec Rydzyk z pewnością bardzo się przejął kpinami cyca.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   :-)

   AR

Data: 2010-04-26 17:53:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 08:51, cyc pisze:
[...]

No może przesadziłem z tą nienawiścią.. Jednak to nie zmienia faktu że nieomal każde działanie Rydzyka wywołuje u Ciebie furię, -  totalną krytykę... a na to, (moim zdaniem) on nie zasłużył.

Data: 2010-04-26 18:23:30
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4cvs$njk$2news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Jesli on nie zasluzyl na krytyke , to nie wiem juz kto na nia moze zasluzyc !.
Rydzyk mieni sie byc kaplanem i  korzystajac z nieformalnie co prawda ale jednak , przyznawanej kaplanom wyjatkowosci po pierwsze robi majatek a po drugie uprawia polityke i to polityke  nienawisci , rozlamu w panstwie i napuszczaniu wzajemnym na siebie roznych grup spoleczenstwa . Cechuje go obluda ( patrz na jego opinie o prezydencie i p. Kaczynskiej , rozne przed i po pogrzebie) , wyjatkowa nawet jak na ksiedza pazernosc , bezczelnosc , lekcewazenie struktur panstwa i protekcjonalizm wobec wiernych taki , jakby sam byl Bogiem - glupi przyjmuja to za dobra monete , ponadto obraza  ludzi , ktorzy go utrzymuja wtedy , kiedy ci go nie slysza !( patrz jego wystapienie do Polonii na temat swoich wiernych , kiedy mowil o nich , ze to " glupcy " , " za sa " chciwi " , ze " skapi " itd. ) .
To jest ksiadz ? .

cyc

Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?