Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?

Data: 2010-04-26 12:46:19
Autor: cyc
Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr3gu3$hks$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hr3akq$b18$1news.onet.pl...

"
Dziwie sie naszemu geniuszowi od radio  co ma ryja , ze dotad nie oglosil dramatycznym glosem , ze wybuch wulkanu to wynik bezboznosci tych , ktorzy nie wysylaja regularnie  na jego konto stosownego haraczu i kara za rozwiazlosc lewicy , PO i Tuska .

Wybuch wulkanu pokazuje dobitnie granicę ludzkich możliwości. To znak dla wyjątkowych debili,
bowiem człek inteligentny jest w stanie dostrzec mniej spektakularne znaki w codziennym życiu.
Bez Boga ani do proga, drogi cycu.
Piotr

A co Ty mi tutaj z ewangelizacja wyjezdzasz ? .
O tym mow Rydzykowi , Peatzom , Wielgusom , Hejmom , innym pedofilom , zlodziejom i szachrajom !.
Mnie o Bogu nie trzeba przypominac . Te napomnienia im sa potrzebne i tym , ktorzy porzucili Boga dla wiary w ksiedza oszusta !.

cyc

Data: 2010-04-26 14:50:55
Autor: cirrus
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hr3qtr$ubn$1news.onet.pl...
[...]

Ciekawe uznał wybuch wulkanu, efektu cieplarnianego już nie.

--
stevep

Pewnie sadzicie , ze tylko w my mamy Rydzyka ?