Pewnie si臋 boi

Data: 2012-01-06 13:46:10
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi

Zalewu taniej si艂y roboczej z nad Wis艂y.

http://wiadomosci.wp.pl/title,Amerykanski-polityk-boi-sie-Polski,wid,14144584,wiadomosc.html?ticaid=1db0e

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-06 15:00:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:je6qc0$5rv$1node2.news.atman.pl...

Zalewu taniej si艂y roboczej z nad Wis艂y.

http://wiadomosci.wp.pl/title,Amerykanski-polityk-boi-sie-Polski,wid,14144584,wiadomosc.html?ticaid=1db0e

Umieszczasz link nie czytaj膮c go?

# Niestety, nikt z sali nie zainteresowa艂 si臋, w czym zagra偶a Stanom Zjednoczonym obecno艣膰 Polski na arenie mi臋dzynarodowej i Santorum nie mia艂 okazji tego bli偶ej wyklarowa膰.
 Norwescy dziennikarze, kt贸rzy dzi艣 pisz膮 o sprawie w artykule dziennika "VG" zatytu艂owanym "Santorum obawia si臋 Polski", podejrzewaj膮, 偶e ameryka艅ski polityk pomyli艂 Polsk臋 z W臋grami. A mo偶e chodzi艂o o Pakistan, zaczynaj膮cy si臋 na t臋 sam膮 liter臋 co Polska? - Zapewne zar贸wno dla Polak贸w, jak i ich przyjaci贸艂 w Unii Europejskiej oraz na 艣wiecie, musi to by膰 szokiem, 偶e Polsk臋 postawiono w tym samym szeregu co Al-Kaid臋 鈥 napisa艂 norweski dziennik 鈥濾G鈥. #

Z tego linku wynika, 偶e ten polityk nie na poj臋cia co to jest Polska i gdzie le偶y. Jak to ameryka艅ski polityk.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-06 20:59:11
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi

[...]

Nic mnie nie interesuj膮 podejrzenia norweskich dziennikarzy w tej sprawie. Powiedzia艂 "Polska" stanowi zagro偶enie.. A ci Norwegowie niech lepiej napisz膮 co my艣l膮 o niedopuszczaniu do g艂osu p. Brevika.

Data: 2012-01-06 22:05:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:je7m0l$48k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ten morderca zas艂u偶y艂 na wieczne odosobnienie. I pami臋膰 o nim powinna by膰 przstrog膮.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-13 20:20:41
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi

[...]

Pewnie ucho by ci zwi臋d艂o gdyby艣 us艂ysza艂 co go sk艂oni艂o do takiego czynu. M贸g艂by艣 nagle sobie u艣wiadomi膰 偶e te偶 chcesz spr贸bowa膰 jako艣 zawalczy膰 z systemem., z jego utrwalaczami.

Data: 2012-01-13 21:05:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jeq1gh$dc2$11node2.news.atman.pl...

[...]

Zamordowa艂 77 ludzi. 呕adnych t艂umacze艅 i wyja艣nie艅. Zamordowa艂 77 przypadkowych ludzi. I na tym koniec i basta.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-15 11:01:15
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi

[...]

Czyli niewolnik systemu z ciebie. Imbecylek bez zdolno艣ci samodzielnego my艣lenia. Us艂ysza艂 werdykt s艂ugi systemu - Buzka (tego samego Buzka kt贸ry powiedzia艂 publiczni o Kadafim 偶e dobrze 偶e ju偶 nie 偶yje..偶e wreszcie go wyko艅czyli) i innych utrwalaczy systemu, to im przyklasn膮艂.

Data: 2012-01-15 11:22:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jeu86a$6t4$1node2.news.atman.pl...

[...]

Mia艂 racj臋. Kadafi powinien dawno by膰 zlikwidowany, ty piewco i mi艂o艣niku zbrodniarzy komunistycznych. I jeszcze jedna uwaga: je艣li nie podzielam twojego chorego pogl膮du na r贸偶ne rzeczy, to znaczy, 偶e potrafi臋 samodzielnie my艣le膰. W przeciwie艅stwie do ciebie - jeste艣 kalk膮 komunistyczn膮. Zero samodzielnego my艣lenia.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-15 20:12:07
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi

[...]

Prawie wszystko co przedstawiasz tu na psp jest biegunowo odleg艂e od rozwa偶a艅 samodzielnie my艣l膮cego cz艂owieka. Tak偶e w twojej definicji Komunizmu nie ma krzty samodzielnej oceny.

Data: 2012-01-15 21:02:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jev8d7$9al$4node2.news.atman.pl...

[...]

No to we藕 bro艅 i jak psychol z Norwegi przyjed藕 i mnie zastrzel. Do艣膰 samodzielna my艣艂?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-15 11:05:32
Autor: A. Filip
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czyli tobie nie zale偶y cho膰by na zrozumieniu w celu zmniejszenia szansy powt贸rek?

Data: 2012-01-15 11:17:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87aa5p8emr.fsf_-_fenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Wariat贸w trzyma si臋 w wariatkowie. Wyja艣nij mi detalicznie, o jakie zrozumienie ci chodzi? Nie mo偶esz zrozumie膰, 偶e facet, kt贸remu pierdol膮 si臋 kr贸liki pod kopu艂k膮, pozbawi艂 偶ycia 77 niewinnych ludzi? Gorzej ni偶 pojeb z 艁odzi, kt贸ry zabi艂 z chorej nienawi艣ci 1 cz艂owieka, a chcia艂 wi臋cej.
Ja rozumiem, 偶e takich ludzi nale偶y wy艂apywa膰 zanim narobi膮 szk贸d i izolowa膰, jak w艣ciek艂e psy.
Jaki艣 nierozumny chyba jeste艣?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-15 11:25:39
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)

[...]

A ja bym przede wszystkim za tych potencjalnych sprawc贸w co go doprowadzili do takiego stanu si臋 zabra艂.
Panie rozumny i nie reaguj膮cy na to gdy kto艣 z ciebie robi szmat臋.

Data: 2012-01-15 11:53:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jeu9gg$876$1node2.news.atman.pl...

[...]

Kto艣 im kaza艂 mordowa膰? Gdyby tobie kazali?
O ile wiem, ci kt贸rzy kazali mordowa膰 ju偶 nie 偶yj膮 - Lenin, Stalin, Pol Pot, Hitler i inni...

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-15 20:12:20
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)

[...]

Tego si臋 w艂a艣nie chcia艂em dowiedzie膰. Czym mu zawini艂a Partia Socjalistyczna i jej m艂odzie偶贸wka?

Data: 2012-01-15 21:00:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jev8d6$9al$2node2.news.atman.pl...

[...]

Po co psychola pyta膰? To tak jakby pyta膰 psycholi, kt贸rzy wymordowali dzieci w szko艂ach w USA. Do偶ywocie w odosobnieniu. Bez lito艣ci. Bez pyta艅 i usprawiedliwie艅 z jego strony. On nie ma nic na usprawiedliwienie. Je艣li chory - szpital bez klamek. Je艣li zdrowy pojeb - krymina艂. W obu wypadkach po kres 偶ycia.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-16 05:29:36
Autor: stevep
Pewnie si boi (Brevik-a)
Dnia 15-01-2012 o 11:25:39 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

Wariat體 trzyma si w wariatkowie. Wyja秐ij mi detalicznie, o jakie  zrozumienie ci chodzi? Nie mo縠sz zrozumie, 縠 facet, kt髍emu pierdol  si kr髄iki pod kopu砶, pozbawi 縴cia 77 niewinnych ludzi? Gorzej ni  pojeb z dzi, kt髍y zabi z chorej nienawi禼i 1 cz硂wieka, a chcia  wi阠ej.
Ja rozumiem, 縠 takich ludzi nale縴 wy砤pywa zanim narobi szk骴 i  izolowa, jak w禼iek砮 psy.
Jaki nierozumny chyba jeste?

A ja bym przede wszystkim za tych potencjalnych sprawc體 co go  doprowadzili do takiego stanu si zabra.
Panie rozumny i nie reaguj眂y na to gdy kto z ciebie robi szmat..

A kto z ciebie zrbi szmat?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-15 11:59:45
Autor: Andrzej Adam Filip
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)
[...]

A po czym pozna艂by艣 偶e Brevika "nale偶y wy艂apa膰" powiedzmy na tydzie艅 przed?
[ pytanie pomocnicze: ile os贸b (w Norwegii) by艂oby do wy艂apania?]
Ja nie jestem wyznawc膮 durnej szko艂y 偶e zrozumie膰 (przest臋pc臋) to
niemal偶e to samo co mu wybaczy膰. Nie jestem tak偶e idiot膮 ignoruj膮cym
"bardzo wysoce zab贸jcz膮 skuteczno艣膰" *jako zagro偶enie*.

A wed艂ug cynicznego spojrzenia na 艣wiat ograniczenie "widywalno艣ci"
Brevika s艂u偶y najbardziej tym nieodpowiedzialnym idiotom kt贸rzy znie艣li
w Europie *i w Polsce* kar臋 艣mierci "nawet dla Brevik-贸w".
Cho膰 w linii uzasadnienia 偶e szerokie upublicznianie jego s艂贸w *po*
by艂oby "nagrod膮 za zbrodnie" jest przynajmniej bardzo wiele sensu.

A tacy zamachowcy samob贸jcy w przeciwie艅stwie do Brevik-a maj膮
przynajmniej tyle "przyzwoito艣ci" by sobie samym wymierzy膰 "kar臋 艣mierci na miejscu" (nagrod臋 Darwina).

Data: 2012-01-15 12:26:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)

U偶ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87zkdp6xjy.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Tacy wariaci byli, s膮 i b臋d膮. Mordowali, morduj膮 i b臋d膮 mordowa膰. Chodzi tylko o zminimalizowanie szk贸d.
Sprawa kary 艣mierci - to wekslowanie na inny temat.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-15 20:12:50
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi (Brevik-a)
W dniu 2012-01-15 11:59, Andrzej Adam Filip pisze:
Ja nie jestem wyznawc膮 durnej szko艂y 偶e zrozumie膰 (przest臋pc臋) to niemal偶e to samo co mu wybaczy膰.

A co ty masz mu do  wybaczania? Os膮dzaj go z cal膮 surowo艣ci膮, ale nie zabraniaj mu pr贸bowa膰 znale藕膰 usprawiedliwienia w oczach opinii publicznej. Ty najwyra藕niej jeste艣 wyznawca m膮drej szko艂y w kt贸rej ucz膮 s艂ucha膰 tzw autorytet贸w.. i powtarza膰 za nimi ich "m膮dro艣ci".

Data: 2012-01-15 19:26:41
Autor: Obserwator
Pewnie si boi (Brevik-a)
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

 w oczach opinii
publicznej.

a ty sie nie wypowiadaj za opinie publiczna, trollu.

Data: 2012-01-14 00:43:33
Autor: XL
Pewnie si臋 boi
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:20:41 +0100, jadrys napisa(a):

Pewnie ucho by ci zwi阣硂 gdyby us硑sza co go sk硂ni硂 do takiego czynu. M骻砨y nagle sobie u秝iadomi 縠 te chcesz spr骲owa jako zawalczy z systemem., z jego utrwalaczami.

Zabijaj眂 niewinnych? - chorym trzeba by albo mie m髗g zalany 矿砪i.
:-///
--
XL

Data: 2012-01-15 11:03:05
Autor: jadrys
Pewnie si臋 boi
W dniu 2012-01-14 00:43, XL pisze:
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:20:41 +0100, jadrys napisa艂(a):

Pewnie ucho by ci zwi臋d艂o gdyby艣 us艂ysza艂 co go sk艂oni艂o do takiego
czynu. M贸g艂by艣 nagle sobie u艣wiadomi膰 偶e te偶 chcesz spr贸bowa膰 jako艣
zawalczy膰 z systemem., z jego utrwalaczami.
Zabijaj膮c niewinnych? - chorym trzeba by膰 albo mie膰 m贸zg zalany 偶贸艂ci膮.
:-///

W艂a艣nie chcia艂bym us艂ysze膰 od niego osobi艣cie dlaczego uzna艂 ich za winnych.. Absolutnie nie by艂bym ciekawy zwierze艅 zab贸jcy kt贸ry wyszed艂 na ulic臋 i zacz膮艂 strzela膰 do kogo popadnie, ale zwr贸膰 uwag臋 偶e B. starannie wyselekcjonowa艂 swoje ofiary. A wi臋c chcia艂bym wiedzie膰 czym oni mu zawinili. Czy mia艂 naprawd臋 jakie艣 podstawy do takiego a nie innego post臋powania..
Oczywi艣cie 偶e m贸zg zalany 偶贸艂ci膮, ale chcia艂bym zna膰 powody dla kt贸rych ta 偶贸艂膰 zala艂a mu m贸zg.

Data: 2012-01-07 04:55:52
Autor: stevep
Pewnie si臋 boi
Dnia 06-01-2012 o 20:59:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisa艂(a):

[...]

Stalin si臋 obrazi, 偶e teraz modlisz si臋 do p. Breivika.
--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Pewnie si臋 boi