Pewnie się boi

Data: 2012-01-06 15:00:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je6qc0$5rv$1node2.news.atman.pl...

Zalewu taniej siły roboczej z nad Wisły.

http://wiadomosci.wp.pl/title,Amerykanski-polityk-boi-sie-Polski,wid,14144584,wiadomosc.html?ticaid=1db0e

Umieszczasz link nie czytając go?

# Niestety, nikt z sali nie zainteresował się, w czym zagraża Stanom Zjednoczonym obecność Polski na arenie międzynarodowej i Santorum nie miał okazji tego bliżej wyklarować.
 Norwescy dziennikarze, którzy dziś piszą o sprawie w artykule dziennika "VG" zatytułowanym "Santorum obawia się Polski", podejrzewają, że amerykański polityk pomylił Polskę z Węgrami. A może chodziło o Pakistan, zaczynający się na tę samą literę co Polska? - Zapewne zarówno dla Polaków, jak i ich przyjaciół w Unii Europejskiej oraz na świecie, musi to być szokiem, że Polskę postawiono w tym samym szeregu co Al-Kaidę – napisał norweski dziennik „VG”. #

Z tego linku wynika, że ten polityk nie na pojęcia co to jest Polska i gdzie leży. Jak to amerykański polityk.

Data: 2012-01-06 20:59:11
Autor: jadrys
Pewnie się boi

[...]

Nic mnie nie interesują podejrzenia norweskich dziennikarzy w tej sprawie. Powiedział "Polska" stanowi zagrożenie.. A ci Norwegowie niech lepiej napiszą co myślą o niedopuszczaniu do głosu p. Brevika.

Data: 2012-01-06 22:05:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je7m0l$48k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ten morderca zasłużył na wieczne odosobnienie. I pamięć o nim powinna być przstrogą.

Data: 2012-01-13 20:20:41
Autor: jadrys
Pewnie się boi

[...]

Pewnie ucho by ci zwiędło gdybyś usłyszał co go skłoniło do takiego czynu. Mógłbyś nagle sobie uświadomić że też chcesz spróbować jakoś zawalczyć z systemem., z jego utrwalaczami.

Data: 2012-01-13 21:05:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jeq1gh$dc2$11node2.news.atman.pl...

[...]

Zamordował 77 ludzi. Żadnych tłumaczeń i wyjaśnień. Zamordował 77 przypadkowych ludzi. I na tym koniec i basta.

Data: 2012-01-15 11:01:15
Autor: jadrys
Pewnie się boi

[...]

Czyli niewolnik systemu z ciebie. Imbecylek bez zdolności samodzielnego myślenia. Usłyszał werdykt sługi systemu - Buzka (tego samego Buzka który powiedział publiczni o Kadafim że dobrze że już nie żyje..że wreszcie go wykończyli) i innych utrwalaczy systemu, to im przyklasnął.

Data: 2012-01-15 11:22:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jeu86a$6t4$1node2.news.atman.pl...

[...]

Miał rację. Kadafi powinien dawno być zlikwidowany, ty piewco i miłośniku zbrodniarzy komunistycznych. I jeszcze jedna uwaga: jeśli nie podzielam twojego chorego poglądu na różne rzeczy, to znaczy, że potrafię samodzielnie myśleć. W przeciwieństwie do ciebie - jesteś kalką komunistyczną. Zero samodzielnego myślenia.

Data: 2012-01-15 20:12:07
Autor: jadrys
Pewnie się boi

[...]

Prawie wszystko co przedstawiasz tu na psp jest biegunowo odległe od rozważań samodzielnie myślącego człowieka. Także w twojej definicji Komunizmu nie ma krzty samodzielnej oceny.

Data: 2012-01-15 21:02:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jev8d7$9al$4node2.news.atman.pl...

[...]

No to weź broń i jak psychol z Norwegi przyjedź i mnie zastrzel. Dość samodzielna myśł?

Data: 2012-01-15 11:05:32
Autor: A. Filip
Pewnie się boi (Brevik-a)
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czyli tobie nie zależy choćby na zrozumieniu w celu zmniejszenia szansy powtórek?

Data: 2012-01-15 11:17:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi (Brevik-a)

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87aa5p8emr.fsf_-_fenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Wariatów trzyma się w wariatkowie. Wyjaśnij mi detalicznie, o jakie zrozumienie ci chodzi? Nie możesz zrozumieć, że facet, któremu pierdolą się króliki pod kopułką, pozbawił życia 77 niewinnych ludzi? Gorzej niż pojeb z Łodzi, który zabił z chorej nienawiści 1 człowieka, a chciał więcej.
Ja rozumiem, że takich ludzi należy wyłapywać zanim narobią szkód i izolować, jak wściekłe psy.
Jakiś nierozumny chyba jesteś?

Data: 2012-01-15 11:25:39
Autor: jadrys
Pewnie się boi (Brevik-a)

[...]

A ja bym przede wszystkim za tych potencjalnych sprawców co go doprowadzili do takiego stanu się zabrał.
Panie rozumny i nie reagujący na to gdy ktoś z ciebie robi szmatę.

Data: 2012-01-15 11:53:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi (Brevik-a)

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jeu9gg$876$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ktoś im kazał mordować? Gdyby tobie kazali?
O ile wiem, ci którzy kazali mordować już nie żyją - Lenin, Stalin, Pol Pot, Hitler i inni...

Data: 2012-01-15 20:12:20
Autor: jadrys
Pewnie się boi (Brevik-a)

[...]

Tego się właśnie chciałem dowiedzieć. Czym mu zawiniła Partia Socjalistyczna i jej młodzieżówka?

Data: 2012-01-15 21:00:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi (Brevik-a)

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jev8d6$9al$2node2.news.atman.pl...

[...]

Po co psychola pytać? To tak jakby pytać psycholi, którzy wymordowali dzieci w szkołach w USA. Dożywocie w odosobnieniu. Bez litości. Bez pytań i usprawiedliwień z jego strony. On nie ma nic na usprawiedliwienie. Jeśli chory - szpital bez klamek. Jeśli zdrowy pojeb - kryminał. W obu wypadkach po kres życia.

Data: 2012-01-16 05:29:36
Autor: stevep
Pewnie si boi (Brevik-a)
Dnia 15-01-2012 o 11:25:39 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

Wariatw trzyma si w wariatkowie. Wyjanij mi detalicznie, o jakie  zrozumienie ci chodzi? Nie moesz zrozumie, e facet, ktremu pierdol  si krliki pod kopuk, pozbawi ycia 77 niewinnych ludzi? Gorzej ni  pojeb z odzi, ktry zabi z chorej nienawici 1 czowieka, a chcia  wicej.
Ja rozumiem, e takich ludzi naley wyapywa zanim narobi szkd i  izolowa, jak wcieke psy.
Jaki nierozumny chyba jeste?

A ja bym przede wszystkim za tych potencjalnych sprawcw co go  doprowadzili do takiego stanu si zabra.
Panie rozumny i nie reagujcy na to gdy kto z ciebie robi szmat..

A kto z ciebie zrbi szmat?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-15 11:59:45
Autor: Andrzej Adam Filip
Pewnie się boi (Brevik-a)
[...]

A po czym poznałbyś że Brevika "należy wyłapać" powiedzmy na tydzień przed?
[ pytanie pomocnicze: ile osób (w Norwegii) byłoby do wyłapania?]
Ja nie jestem wyznawcą durnej szkoły że zrozumieć (przestępcę) to
niemalże to samo co mu wybaczyć. Nie jestem także idiotą ignorującym
"bardzo wysoce zabójczą skuteczność" *jako zagrożenie*.

A według cynicznego spojrzenia na świat ograniczenie "widywalności"
Brevika służy najbardziej tym nieodpowiedzialnym idiotom którzy znieśli
w Europie *i w Polsce* karę śmierci "nawet dla Brevik-ów".
Choć w linii uzasadnienia że szerokie upublicznianie jego słów *po*
byłoby "nagrodą za zbrodnie" jest przynajmniej bardzo wiele sensu.

A tacy zamachowcy samobójcy w przeciwieństwie do Brevik-a mają
przynajmniej tyle "przyzwoitości" by sobie samym wymierzyć "karę śmierci na miejscu" (nagrodę Darwina).

Data: 2012-01-15 12:26:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Pewnie się boi (Brevik-a)

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87zkdp6xjy.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Tacy wariaci byli, są i będą. Mordowali, mordują i będą mordować. Chodzi tylko o zminimalizowanie szkód.
Sprawa kary śmierci - to wekslowanie na inny temat.

Data: 2012-01-15 20:12:50
Autor: jadrys
Pewnie się boi (Brevik-a)
W dniu 2012-01-15 11:59, Andrzej Adam Filip pisze:
Ja nie jestem wyznawcą durnej szkoły że zrozumieć (przestępcę) to niemalże to samo co mu wybaczyć.

A co ty masz mu do  wybaczania? Osądzaj go z calą surowością, ale nie zabraniaj mu próbować znaleźć usprawiedliwienia w oczach opinii publicznej. Ty najwyraźniej jesteś wyznawca mądrej szkoły w której uczą słuchać tzw autorytetów.. i powtarzać za nimi ich "mądrości".

Data: 2012-01-15 19:26:41
Autor: Obserwator
Pewnie si boi (Brevik-a)
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

 w oczach opinii
publicznej.

a ty sie nie wypowiadaj za opinie publiczna, trollu.

Data: 2012-01-14 00:43:33
Autor: XL
Pewnie się boi
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:20:41 +0100, jadrys napisa(a):

Pewnie ucho by ci zwido gdyby usysza co go skonio do takiego czynu. Mgby nagle sobie uwiadomi e te chcesz sprbowa jako zawalczy z systemem., z jego utrwalaczami.

Zabijajc niewinnych? - chorym trzeba by albo mie mzg zalany ci.
:-///
--
XL

Data: 2012-01-15 11:03:05
Autor: jadrys
Pewnie się boi
W dniu 2012-01-14 00:43, XL pisze:
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:20:41 +0100, jadrys napisał(a):

Pewnie ucho by ci zwiędło gdybyś usłyszał co go skłoniło do takiego
czynu. Mógłbyś nagle sobie uświadomić że też chcesz spróbować jakoś
zawalczyć z systemem., z jego utrwalaczami.
Zabijając niewinnych? - chorym trzeba być albo mieć mózg zalany żółcią.
:-///

Właśnie chciałbym usłyszeć od niego osobiście dlaczego uznał ich za winnych.. Absolutnie nie byłbym ciekawy zwierzeń zabójcy który wyszedł na ulicę i zaczął strzelać do kogo popadnie, ale zwróć uwagę że B. starannie wyselekcjonował swoje ofiary. A więc chciałbym wiedzieć czym oni mu zawinili. Czy miał naprawdę jakieś podstawy do takiego a nie innego postępowania..
Oczywiście że mózg zalany żółcią, ale chciałbym znać powody dla których ta żółć zalała mu mózg.

Data: 2012-01-07 04:55:52
Autor: stevep
Pewnie się boi
Dnia 06-01-2012 o 20:59:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Stalin się obrazi, że teraz modlisz się do p. Breivika.
--
stevep

Pewnie się boi