Pewnie się okaże, że wrócił i chciał przeprosić...

Data: 2010-03-24 15:00:11
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Pewnie się okaże, że wrócił i chciał przeprosić...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rozpedzony-motocyklista-potracil-policjanta-w-Warszawie,wid,12105925,wiadomosc.html?ticaid=19dd7&_ticrsn=3
http://tinyurl.com/yapzp48

Rozpędzony motocyklista potrącił policjanta w Warszawie

Jadący z nadmierną prędkości motocyklista potrącił policjanta, który próbował zatrzymać go do kontroli. Do wypadku doszło na warszawskim Wale Miedzeszyńskim.

- Mogę potwierdzić, że do takiego zdarzenia doszło. Policjant został przewieziony do szpitala. Ustalamy okoliczności - powiedział rzecznik KSP Maciej Karczyński.

Z informacji PAP wynika, że motocyklista jechał z nadmierną prędkością. Gdy zobaczył zatrzymującego go funkcjonariusza zwolnił, później przyspieszył, potrącając policjanta. Kierowca kilka minut później został zatrzymany. Ze wstępnych ustaleń wynika, że nie miał uprawnień do kierowania motocyklem.

************************

Ja wiem, że Wałem Miedzeszyńskim wolno ludzie nie jeżdżą, ale bez
przesady - później będzie płacz, że zastrzelili, a on tylko biedny
uprawnień nie miał.

Data: 2010-03-24 15:14:44
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hod5t3$4iv$1inews.gazeta.pl...
Ja wiem, że Wałem Miedzeszyńskim wolno ludzie nie jeżdżą, ale bez
przesady - później będzie płacz, że zastrzelili, a on tylko biedny
uprawnień nie miał.
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul145086.html

A co z tym?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-24 17:26:12
Autor: P_ablo
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bartlomiej.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:hod6th$qp1

http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul145086.html
A co z tym?

Na 99% to tez byl motocyklista tylko akurat moto mial w warsztacie.

--
Picasso

Data: 2010-03-24 21:24:55
Autor: DoQ
Bartek Kacprzak pisze:

http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul145086.html
A co z tym?

Niestety przezyl.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-24 21:48:55
Autor: Artur Maśląg
DoQ pisze:
Bartek Kacprzak pisze:

http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul145086.html
A co z tym?

Niestety przezyl.

Tak wynika z doniesień. Za jakiś czas pewnie się okaże, że chce
od Policji odszkodowania za nieuzasadnione użycie broni, albo
coś w podobie.

W sumie czego się dziwić, skoro ma takich obrońców społecznych,
jak Twój przedpiścia?  Co za różnica, czy jechał samochodem, czy
motocyklem? Dla mnie obie sytuacje są do ostrzału (podobnie jak
ta, do której się odnosiłem w topicu) i nie ma dla mnie różnicy
źródło napędu. Jednak dla niektórych jednak "solidarność jajników"
jest ważniejsza od faktów itd. :(

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-25 09:02:46
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hodtrr$4su$1inews.gazeta.pl...

[...]
To dlaczego nie uzyles szczecinskiego przykladu?

Manipulacja i stronniczosc :)
tak to sie nazywa

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-24 18:49:23
Autor: neelix
[...]

Jak widać jeszcze nie nauczyli się, że za takie postępowanie czasem kara bywa najwyższa i uzasadniona. Skoro życie i tak im niemiłe to późniejsze użalanie się nad takimi świadczy tylko niskim stanie umysłowym użalających się. Po jaką cholerę kupować przeważnie wyścigowy pojazd jak się nie ma na niego uprawnień i nie zna się prawa drogowego? Chyba tylko po to, by szybko wylądować na cmentarzu.
neelix

Data: 2010-03-24 21:44:36
Autor: P_ablo
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hodk0u$7gq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Po raz pierwszy musze sie z Toba zgodzic w 100% :)

--
Picasso

Data: 2010-03-25 11:29:28
Autor: neelix

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:hodu9i$fmr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze nie raz się zgodzisz i ja z Tobą. :-)
neelix

Data: 2010-03-26 18:59:08
Autor: JanuSz
neelix pisze:

[...]

Nie, właśnie szybkość pojazdu ma idiocie, który jest za głupi, by zdać na prawko, zapewnić możliwość jeżdżenia i w razie czego wywinięcia się od kontroli.

neelix

JanuSz

Data: 2010-03-27 11:51:50
Autor: neelix

Użytkownik "JanuSz" <jsep1@poczta.NO-SPAMonet.pl> napisał w wiadomości news:hoislb$2tg$1news.onet.pl...
neelix pisze:
[...]

Rzeczywiście musi to być idiota skoro nie wie, że kule latają szybciej. :-)
neelix

Data: 2010-03-24 21:35:21
Autor: DoQ
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

Ja wiem, że Wałem Miedzeszyńskim wolno ludzie nie jeżdżą, ale bez
przesady - później będzie płacz, że zastrzelili, a on tylko biedny
uprawnień nie miał.

Ktos kto nie umie ocenić sytuacji i wybiera opcje potrącenia/zabicia czlowieka aby uniknac (dosc lagodnej) kary za brak PJ zasluguje na odstrzał, przymusowa terapię w psychiatryku lub jakas inna forme dlugotrwalej izolacji od spoleczenstwa.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-24 21:58:21
Autor: Artur Maśląg
Pewnie się okaże, że wrócił i chciał przeprosić...
DoQ pisze:
(...)
[...]

Cóż zrobić - takiego się społeczeństwa dorobiliśmy, a wielu jeszcze
broni takie indywidua. Jak pewnie wiesz, to się zazwyczaj wynosi z domu.
Mógłbym być ojcem tych motocyklistów, czy np. tego z Golfa. W głowie
mi się nie mieści, jakim trzeba być rodzicem (człowiekiem), by wychować
kogoś takiego. Owszem, czarne owce też się zdarzają, ale coś ich dużo
i do tego mają sporo adwokatów.

Eeeh...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-25 11:43:50
Autor: neelix
Pewnie się okaże, że wrócił i chciał prz eprosić...

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hodudh$6ub$1inews.gazeta.pl...
DoQ pisze:
(...)
[...]

Teraz wiekszość młodych ludzi to psychole po dopalaczach. Szambo w głowie, w mordzie jak w ubikacji, zabić człowieka to nie problem, a policjanta to zaszczyt. Rodzice nie chcą tego widzieć, a wielu sobie z nimi po prostu od początku nie radzi. Kiedyś w pogoni za pieniądzem sobie pofolgowali w wychowaniu a teraz już jest za późno. Jak policja ich zastrzeli to zrobią na tym interes, bo wystąpią o milionowe odszkodowanie i pozbędą się kanalii. Widzisz, nawet na pogrzebach zamiast milczeć nad trumną bandyty ktoś pieprzy jaki to był wzorowy czlowiek i obywatel. Przyzwolenie i zakłamanie. Wychodzi też Owsikowe "róbta co chceta".
neelix

Data: 2010-03-24 22:40:37
Autor: Tomasz Pyra
DoQ pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

[...]

Kiedyś miałem okazję uczestniczyć w barowo-piwnej nasiadówie towarzystwa motocyklowo-ścigaczowego w wieku lat poniżej 20.

Z opowieści wynikało, że dla nich wszystkich ucieczka przed policją to raz że codzienność, a dwa że nic trudnego. Blokady, czasami nawet policyjne śmigłowce to dla nich zero problemu.
I z całego towarzystwa wszyscy sobie siedzą przy piwie i snują takie bujdy.

Oczywiście zapewne żaden z nich przed policją nie uciekał, ale w barze nikt nie chce być gorszy od kolegów.
No i sądzę że jak tak wszyscy się ponakręcają, to każdy z osobna widzi "kolegów kozaków" którzy przed policją uciekają z taką łatwością, to jak taki potem zobaczy lizak to nagle czuje że to jego szansa na "dołączenie do elity" no i manetkę odkręca.

Data: 2010-03-25 09:00:25
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hoe11f$ssj$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

I teraz czym sie rozni taka motocyklowa gownazeria od samochodowej gownazerii?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-25 12:09:00
Autor: Jakub Witkowski
Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Zawartością głowy - pewnie się nie różni, za to motocykl daje więcej
możliwości zaprezentowania owej zawartości i większą szansę na bezkarność.

Data: 2010-03-24 22:55:06
Autor: to
Pewnie się okaże, że wrócił
DoQ wrote:

[...]

Zgoda, ale jak można się dać przejechać motocykliście którego doskonale się widzi?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-25 06:45:39
Autor: DoQ
to pisze:

Zgoda, ale jak można się dać przejechać motocykliście którego doskonale się widzi?

Ty tak na powaznie pytasz, czy jaja sobie robisz?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-25 07:48:12
Autor: to
Pewnie się okaże, że wrócił
DoQ wrote:

Zgoda, ale jak można się dać przejechać motocykliście którego doskonale
się widzi?

Ty tak na powaznie pytasz, czy jaja sobie robisz?

Uściślę, że mówię oczywiście o tej sytuacji, czyli takiej, gdy motocyklista nie chciał przejechać policjanta, a jedynie uniknąć zatrzymania. Misiek pewnie postanowił się pobawić z nim w "tchórza" no i obaj przegrali.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-25 21:20:00
Autor: KJ Siła Słów
DoQ pisze:

Zgoda, ale jak można się dać przejechać motocykliście którego doskonale się widzi?

Ty tak na powaznie pytasz, czy jaja sobie robisz?

On raczej powaĹźnie, ja teĹź.

Czemu po pierwszej akcji "najazdu" policja nie ma w procedurach, że się nie wychodzi na jezdnię pod moto czy auto ?

Po co to wychodzenie ?
Bo nie mają skutecznych metod na tępienie zjawiska ?

Prawo zmuszające do wskazania kierującego jest, trudno o parę fotoradarów robiących zdjęcia z tyłu ?

Nie rozumiem pacjenta na moto, ani policjanta.

KJ

Pewnie się okaże, że wrócił i chciał przeprosić...