Pewny sposób na PiSowców!

Data: 2011-08-04 22:58:23
Autor: Zennon
Pewny sposób na PiSowców!
W każdej dyskusji żądajcie konkretów. Liczb, dat, numerów paragrafów, ilości demonstrantów, kwot. Zobaczycie, co się będzie działo ;))) Natychmiast zwiewają ;)))) Albo wiją się jak piskorze ;))) Ja nie wiem, czy to wynika z autentycznych braków w wykształceniu, czy ze skłonności do operowania niemierzalnymi ideami, do mieszania ludzom w głowach, ale to działa!!! ;)))

Zennon

Data: 2011-08-04 23:48:23
Autor: Hans Kloss
Pewny sposób na PiSowców!
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
W każdej dyskusji żądajcie konkretów.
Zastosuj tę radę raczej do tuskomatolstwa. Ot taki choćby raport pełomjulera-
spytaj jego "ekspertów" o dowody na kontakt skrzydła samolotu z brzoza,
zażądaj obliczeń, komputerowej symulacji toru lotu maszyny po rzekomym
zderzeniu z brzozą, wyjaśnień jakim cudem samolot który wykonał beczke i
przyziemiał na "plecach" ma ubłocone koła itd itp. Zobaczysz że będa wili się
jak piskorze albo spierdalali jak zajace- a przecież to rzekomo "eksperci",
oni biorą kasę za wykonaną prace. Do dzieła zennuś, pytaj, żądaj ;) Aha, i jeszcze jedno- wbij sobie raz na zawsze do głowy ze ciężar dowodu
spoczywa na TWIERDZĄCYM a nie na podważającym twierdzenie.
J-23

Data: 2011-08-05 02:24:28
Autor: stevep
Pewny sposób na PiSowców!
Dnia 04-08-2011 o 22:58:23 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

[...]

Eeee, oni zawsze w takich przypadkach na jedną nutę "A w Hameryce murzynów  biją".

--
stevep

Pewny sposób na PiSowców!