Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...

Data: 2010-04-21 15:09:35
Autor: ColgatesBilly
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
Ale niestety, nadal nie mozemy TU miec zadnej pewnosci.

Jako ze obaj z bratem byli po trosze megalomanami, calkiem mozliwe
ze nawet bedac pewien ze smierc brata nastapila w wyniku zbrodni
zawarl jakis deal (Wawel, bezpieczenstwo matki), jako ze taka
"koronacja" brata jest czyms wiecej niz sobie Kaczynscy mogli wymarzyc
i w zasadzie, wypelnia go jako czlowieka.
Mogl bowiem znowu ubzdac sobie jakis plan, ze wymysli'
taka strategie, ze jak wygra... "to wszyscy zobacza...
i uslysza cala prawde, i pewne mity upadna"

Tym razem jednak,.... to my juz tego nie dozyjemy ;)

KoL

* Spieszmy sie nienawidziec tuska i komorowskiego*

Data: 2010-04-21 14:18:39
Autor: '[heÂŽsk]
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
On Wed, 21 Apr 2010 15:09:35 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

* Spieszmy sie nienawidziec tuska i komorowskiego*

 powinni ci zrobic lobotomie...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 14:27:39
Autor: rAzor
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
Użytkownik... he he - EUR raczył napisać:
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
Ale niestety, nadal nie mozemy TU miec zadnej pewnosci.

Chyba ma stanowisko nauczyciela akademickiego.....
A co murarzem chce byc po tym jak ustawili te zwierzece proporcje
zarobkow jakze dalekie od demokracji a nawet socjalizmu.
nauczyciel 2000
murarz po zawodowce, ktory temu nauczycielowi zakladal kosz na glowe
4000 PLN oczywiscie na miesiac a nie EUR

Pewnie dlatego, ze ten murarz jest lepiej wykształcony niż ten nauczyciel.
Umiałbyś wymurowac gupi chlewik, jogi?  Wątpię. he he he

Data: 2010-04-21 14:35:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Pewnie dlatego, ze ten murarz jest lepiej wykształcony niż ten nauczyciel.
Umiałbyś wymurowac gupi chlewik, jogi?  Wątpię. he he he

  Panie rAzor,

  Pan takze nie potrafilby wielu z tych rzeczy,
  ktore Grzesiek potrafi.

  Ide tu o kazdy zaklad!  :-)

  AR

Data: 2010-04-21 15:52:33
Autor: rAzor
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
Użytkownik... he he - Wlodzimierz Zabotynski raczył napisać:

   Panie rAzor,

   Pan takze nie potrafilby wielu z tych rzeczy,
   ktore Grzesiek potrafi.

   Ide tu o kazdy zaklad!  :-)

Dziwne - z tego co tu wypisuje jogi, zarabiam trzy-cztery razy więcej od niego.
No, ale ja pracuję, a nie pierdolę po grupach od rzeczy.

Data: 2010-04-21 15:58:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

niego.
No, ale ja pracuję, a nie pierdolę po grupach od rzeczy.

   Grzesiek doktoryzowal sie w irlandzkiej uczelni,
   ktora w rankingu wyzszych uczelni swiata stoi
   wyzej, niz jakakolwiek polska uczelnia.  Juz sam
   ten fakt powinien dawac inteligentnym ludziom
   do myslenia.

   AR

Data: 2010-04-21 16:11:19
Autor: rAzor
[...]

O jakości doktoranta świadczy nie papierek, a to w jaki sposób potrafi wykorzystać wiedzę. Po prostu - brak gamoniowi inteligencji życiowej. On jest pzreświadczony, ze za sam papier mu się kuuuurwa naaaaleeeeeży. Czysty peerelowski lump i prol.

Data: 2010-04-21 16:26:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

wykorzystać wiedzę. Po prostu - brak gamoniowi inteligencji życiowej. On
jest pzreświadczony, ze za sam papier mu się kuuuurwa naaaaleeeeeży.

   Odnosze wrazenie, ze ta ostatnia ocena mu sie jednak nie nalezy.

   AR

Data: 2010-04-21 16:27:49
Autor: rAzor
[...]

Jego dziecinne roszczenia taką ocenę w pełni uzasadniają.

Data: 2010-04-21 17:37:23
Autor: ColgatesBilly
"rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> wrote in message news:hqn20t$s5e$1news.onet.pl...
[...]

Te debil EUR ma niby byc takim wyksztalciuchem?

Data: 2010-04-21 16:40:40
Autor: rAzor
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
Użytkownik... he he - ColgatesBilly raczył napisać:

Jego dziecinne roszczenia taką ocenę w pełni uzasadniają.

Te debil EUR ma niby byc takim wyksztalciuchem?

Niby. Wiele wskazuje, że to lipa - człowiek wykształcony nie wysławia się w tak infantylny sposób.

Data: 2010-04-22 14:09:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
> [...]

>     AR

Jego dziecinne roszczenia taką ocenę w pełni uzasadniają.

   Czy na pewno dzicinne?  Fizycy to ludzie na ogol bardzo honorowi,
   wierza na slowo, a gdy to nie zostanie dotrzymane, to biada tym ...

   AR

Data: 2010-04-21 16:33:59
Autor: rAzor
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
Użytkownik... he he - EUR raczył napisać:
Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w
wiadomości news:hqn11v$obu$1news.onet.pl...
O jakości doktoranta świadczy nie papierek

I oto okazalo sie, ze dyskutujemy tu z czlowiekiem, który nawet nie wie
kto to jest doktorant a kto to doktor nauk, jednoczesnie chce uchodzic
za zyciowego specjaliste - omnibusa.

jest pzreświadczony, ze za sam papier mu się kuuuurwa naaaaleeeeeży.

Pozostaje jeszcze rAzorowi wyjasnic po co w ogole sa studia i po co
ludzie studiuja, po co sa szkoly podstawowe, srednie, gimnazja, dlaczego
tyle czasu trzeba tam spedzic i ile nocy nie przespac zanim uczciwie
zdobedzie sie ten "papier",

Po to głąbie, aby swoją wiedzę efektywnie wykorzystywać, a nie drzeć ryja, że za nią samą i papierek to się kuuurwa naaaleeży.
Zmień uczelnię, wróć do Dublina, jedź do MIT, a nie wyj, nie skowycz mi tutaj. Jak roboli wywalają masowo, to masz skandaliczna nędzo dobrą radę - przeprowadź się tam gdzie jest praca, a sam dupy ruszyć nie umiesz. Dziwne, że większosć ludzi z twoją rzekomą (no jak inaczej) wiedzą potrafi się przeflancować tam gdzie ich potrzebują - czyli tam, gdzie im sypną szmalem w oczy. Tylko ty, hebana łajzo jęczysz, domagasz sie współczucia i litości, bo ci się z wygodnictwa i tej postsowieckiej mentalności nie chce. Daaajcieeee mu kuuurwa, daaajciee. Ty zebraku, ty DZIADU! Paszoł won!

Data: 2010-04-21 17:07:29
Autor: rAzor
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
Użytkownik... he he - EUR raczył napisać:
Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w
wiadomości news:hqn2cf$tbh$1news.onet.pl...
Ty zebraku, ty DZIADU! Paszoł won!

Co to zabraklo argumentow do dyskusji?

Argumenty przezornie wyciąłeś, radziecki pajacu.

Data: 2010-04-21 17:39:34
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqn1v7$ag0$1speranza.aioe.org...
[...]

Pozostaje jeszcze rAzorowi wyjasnic po co w ogole sa studia i po co ludzie studiuja, po co sa szkoly podstawowe, srednie, gimnazja, dlaczego tyle czasu trzeba tam spedzic i ile nocy nie przespac zanim uczciwie zdobedzie sie ten "papier", a przede wszystkim oczywiscie wiedze, ktorej zdobycie udokumentowane jest roznymi "papierami" zwanymi swiadectwa, dyplomy, licencja pilota, czy chocby prawo jazdy (dzisiaj plastik ale kiedys tez papier).

Pozostaje chyba jeszcze na koniec wsadzic takiego rAzora do samolotu (chyba mamy jeszcze jeden TU154 .... na razie w remoncie) jako pilota bez "papiera" ze szkoly pilotazu, bez licencji pilota a jedynie z tak zwana jego zaradnoscia zyciowa i wrodzona intelygencjom ..... niech zabierze na poklad mkarwana, raffa, cytryne, HeSSka, Ensitheruma, Colgatesa, Jadrysia itp. i niech leca w PiSdu jak tamci.
rAzor jest praca jako pilot TU154 dasz rade nawet bez papiera.
Na poczatek dostaniesz ode mnie tyle samo co ma pilot z "papierem".
Oczywiscie platne pod koniec miesiaca pracy.

In other words...
GET THE HELL OUTTA HERE, dumbshit!

Data: 2010-04-21 17:04:04
Autor: ColgatesBilly
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:d0210$4bcef112$54702a04$32301news.chello.at...

> [...]

Umiałbyś wymurowac gupi chlewik, jogi?  Wątpię. he he he

 Panie rAzor,

 Pan takze nie potrafilby wielu z tych rzeczy,

A kto to jest Grzesiek?

KoL

Data: 2010-04-21 15:51:18
Autor: rAzor
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...
Użytkownik... he he - EUR raczył napisać:
Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w
wiadomości news:hqmqvj$3js$1news.onet.pl...
Pewnie dlatego, ze ten murarz jest lepiej wykształcony niż ten
nauczyciel.

Czemu sie nie podpisujesz Lenin albo Bierut, czy jeden z tamtych
slwnych, pewnie tez z aspiracjami do pochowku na Wawelu, tylko rAzor?

Bo uwazam, że jaka praca taka płaca, komuchu w mordę dziobany. I że w ogóle - chcesz mieć szmal to pracuj, a nie machaj świstkiem. Za sam swistek to ci się bolszewiku gówno należy. DO ROBOTY!

Data: 2010-04-21 14:31:29
Autor: MarekS
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...

jaroslaw byl bardzo wystraszony tym co zobaczyl, albo nie zobaczyl w smolensku

Data: 2010-04-21 17:33:37
Autor: ColgatesBilly
"MarekS" <be@op.pl> wrote in message news:hqmr71$915$1newsread1.aster.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:bWBzn.3646$e8.2672uutiset.elisa.fi...

jaroslaw byl bardzo wystraszony tym co zobaczyl, albo nie zobaczyl w smolensku

Skad wiesz?  (pomijajac, ze kazdy bylby...)
PS
i pewnie tez wiesz, ze nieraz otrzymywali naprawde grozne pogrozki
(zeby wspomniec ten "zamach na prezydenta" bodaj w TVN czy Polsacie pare lat temu)
- tak naprawde wiec, nigdy sie jakas szczegolna odwaga nie popisali,
poza popierdywaniem ze "kiedys to wszystko pokaza i.-.. sie okaze"

Jak sie nie jest na wszystko zdecydowanym, to nie ma co sie
brac za polityke.
Jak mowil Michalkiewicz: Nikt nie kazal Lechowi podpisywac Traktatu
( ani wspierac Lozy, dodalbym )

Mowiacx brutalnie, AMERYKA tez likwiduje swoich najgrozniejszych przeciwnikow.
Taka uroda imperiow.
Mucha ktora lata misiowi i brzeczy mu kolo ucha i nosa
kiedys dostanie lapa w leb.
( to zawsze chcialem powiedziec, ale wyszlo zem z KGB)
Polska na dzis miala wieksze, i takze inne zagrozenia.

P-KoL

Data: 2010-04-21 16:48:08
Autor: MarekS
Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...

Użytkownik "ColgatesBilly" Sir_kolgejts@op.pl

idz na pierwszy ogien zamiast wypisywac tu bohaterskie teksty pod przykrywka: znalazlo sie gowno w kaloszu:)

Data: 2010-04-21 18:02:58
Autor: ColgatesBilly
"MarekS" <be@op.pl> wrote in message news:hqn377$cqg$1newsread1.aster.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" Sir_kolgejts@op.pl

idz na pierwszy ogien zamiast wypisywac tu bohaterskie teksty pod przykrywka: znalazlo sie gowno w kaloszu:)

A co dalo ci podstawy by myslec, ze pomimo posmiertnego szacunku dla Lecha
(i potrzeby jego mitu), akceptacji miejsca pochowku na Wawelu
mam jakikolwiek szacunek do polowy /przynajmnie tych co znam z mediow)
ciotowatych, upartyjnionych, BEZIDEOWYVCH socjalistycznych i cofajacych nas o
40 lat w tyl politykow PiSu?
(t, chocby w takie pierdy jak (co slusznie podjal Zennon) sprawy Pyjasa?)
Do za przeproszeniem takich mend jak: michal kaminski, bielan i dziesiatka innych,
np. tego zydowskiego babinca z Palacu Prezydenckiego....

Postawienie Ukrainy przed takim samym wyzwaniem jak Rosji kosztowaloby mniej
odwagi - tyle ze Lech spotykal sie czesto z Kaliszem na rozmowach
zas nigdy z tym ksiedzem od lustracji ksiezy i rzezi ukrainskiej.

Data: 2010-04-21 14:54:23
Autor: mkarwan
[...]

co na to twój psychiatra?

Data: 2010-04-21 17:07:19
Autor: ColgatesBilly
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:hqmsi0$9hv$1news.onet.pl...

[...]

A shrink? Ain't got one...
How about you douche bag?

KoL

Data: 2010-04-21 17:45:54
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqmq2b$tm4$1speranza.aioe.org...
[...]

´
Nie rozumiesz debilu tematu, czy byles w szkole dla uposledzonych?
(tak tez sa...)

Data: 2010-04-21 16:52:17
Autor: MarekS

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:KcEzn.3743$e8.3227uutiset.elisa.fi...

´
Nie rozumiesz debilu tematu, czy byles w szkole dla uposledzonych?
(tak tez sa...)

nie, pobieral nauki tam gdzie ty wystawiales kiszke na wierzch

Pewnym wskaznikiem bedzie stanowisko Jaroslawa Kaczynskiego...