Pezetowi - o

Data: 2009-03-17 19:42:17
Autor: White Power
Pezetowi - o
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Holenderski rząd chce...

A to jest dziwne, jak ja pojadę do kraju gdzie pełno wyznawców allacha to musze respektować ich prawa, jak oni przyjadą tu, to też musze respektowac ich prawa. Cos tu jest nie tak.

Data: 2009-03-18 02:18:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pezetowi - o
wtorek, 17 marca 2009 20:42. carbon entity 'White Power '
<linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

[...]

Gówniana asymetria. Zrobić ściepę na Instytut Roericha, Armię Ungerna,
wysłać ciapatych z powrotem do miejsc ich pochodzenia, odzyskać Azję
Środkową (dziś pastwiska Uzbeków, Pusztunów, Tadżyków i Sartaułów) dla
buddyzmu, a Iran dla religii Zoroastra.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Pezetowi - o