Phaeton 2003 r PHI

Data: 2013-02-26 14:08:09
Autor: hisjusz
Phaeton 2003 r PHI
Phaeton 2003 r PHI jakie najnowsze mapy s膮 do tego cuda? Czy zamienne jest to z oprogramowaniem nawigacji z innego modelu? Jak tego szuka膰 po jakiej frazie? Czy na p艂ycie s膮 tylko mapy czy r贸wnie偶 oprogramowanie?

moje zdj臋cia
http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie-00_xaqxhqp.jpg/
http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie-00_xaqxhaa.jpg/

Data: 2013-02-26 16:30:38
Autor: T.
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-26 14:08, hisjusz pisze:
[...]

A nie mo偶esz napisa膰, jaka to nawigacja?
W tym modelu montowano m.in. VDO DAYTON NAVTEQ i to proawdopodobnie to.
Oprogramowanie jest na p艂ycie razem z mapami. Ale oprogramowanie dla systemu nawigacyjnego, jaki jest w aucie, a nie dla PC.
To co wida膰 na zdj臋ciu to wygl膮da mi na jakiego艣 Blaupunkta. Nie masz informacji, co to za system?
T.

Data: 2013-02-26 17:19:40
Autor: hisjusz
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-26 16:30, T. pisze:
[...]

Na P艂ycie DVD jest napisane Siemens VDO Deutsch 919 3D0 88A Bf . Jak pozyska膰 info co za system? Mo偶e co艣 klikn膮膰 na urz膮dzeniu i b臋dzie info czy tylko wykr臋cenie?

Data: 2013-02-26 18:49:16
Autor: T.
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-26 17:19, hisjusz pisze:
W dniu 2013-02-26 16:30, T. pisze:
[...]

Kupuj膮c auto powiniene艣 dosta膰 instrukcj臋 od radia, w tym klucz odblokowuj膮cy na takiej plastikowej karcie. A generalnie to ja mam napisane na obudowie, co to jest.
A swoj膮 drog膮 mo偶e najpro艣ciej b臋dzie podjecha膰 do jakiego艣 dealera VW? :-)
T.

Data: 2013-02-26 20:32:06
Autor: hisjusz
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-26 16:30, T. pisze:
[...]

Wszystko ju偶 jasne. Nawigacja to VDO Siemens. Wpisuje si臋 w google zakl臋cie BMW Navigation CD VDO Dayton MK1, 2, 3, 4, 2012-2013! i wyskakuje co 艣ci膮ga膰.
Do VW dzwoni艂em powiedzieli 1600 pln i nie widz膮 kt贸r膮 wersje sprzedaj膮 z jakiej daty bo nie ma w systemie.

Data: 2013-02-26 20:58:06
Autor: T.
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-26 16:30, T. pisze:
[...]

Czyli mapy s膮 chyba Nawteqa. A czy ta nawigacja to z mapami, czy s膮 na ekranie same strza艂ki i dystanse (ja tak mam w Teleatlasie EX)? - to tak z ciekawo艣ci pytam...
T.

Data: 2013-02-26 21:30:11
Autor: hisjusz
Phaeton 2003 r PHI

Czyli mapy s膮 chyba Nawteqa. A czy ta nawigacja to z mapami, czy s膮 na
ekranie same strza艂ki i dystanse (ja tak mam w Teleatlasie EX)? - to tak
z ciekawo艣ci pytam...
T.

Do postu doda艂em zdj臋cia, ogl膮da艂e艣 je w og贸le? Nawigacja z mapami i prowadzi jak AutoMapa.

Data: 2013-02-27 08:57:46
Autor: T.
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-26 21:30, hisjusz pisze:

> [...]
z ciekawo艣ci pytam...
T.

Do postu doda艂em zdj臋cia, ogl膮da艂e艣 je w og贸le? Nawigacja z mapami i

Przecie偶 na jednym zdj臋ciu wida膰 tylko radio, a na drugim p艂yt臋... St膮d pyta艂em, czy ta nawigacja to na mapach. Jak wspomnia艂em w mojej pokazuj膮 si臋 wy艂膮cznie wielkie strza艂ki kierunkowe oraz dystanse do punkt贸w/zjazd贸w. Mapa jako taka nie jest wy艣wietlana. Ekran nie do ko艅ca jest graficzny, jest monochromatyczny, no i nie jest dotykowy. Obs艂uga masakryczna. Sama mapa Polski to co艣 ok. 700 z艂. Wol臋 Automap臋 :-)
T.

Data: 2013-02-27 09:01:43
Autor: T.
Phaeton 2003 r PHI
> [...]

z ciekawo艣ci pytam...
T.

Do postu doda艂em zdj臋cia, ogl膮da艂e艣 je w og贸le? Nawigacja z mapami i

Ps. Zobacz sobie na na http://tinyurl.com/av446aq - ja tak w艂a艣nie mam.
T.

Data: 2013-02-27 15:02:16
Autor: hisjusz
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-27 09:01, T. pisze:
> [...]

z ciekawo艣ci pytam...
T.

Do postu doda艂em zdj臋cia, ogl膮da艂e艣 je w og贸le? Nawigacja z mapami i

Co ty masz za samoch贸d?

Data: 2013-02-27 17:21:24
Autor: T.
Phaeton 2003 r PHI
W dniu 2013-02-27 15:02, hisjusz pisze:
W dniu 2013-02-27 09:01, T. pisze:
> [...]

z ciekawo艣ci pytam...
T.

Do postu doda艂em zdj臋cia, ogl膮da艂e艣 je w og贸le? Nawigacja z mapami i

Ford Mondeo MK3

Phaeton 2003 r PHI