Phenom X2 550 i częstotliwość pamieci

Data: 2011-11-10 14:46:50
Autor: Krasnal
Phenom X2 550 i częstotliwość pamieci
Witam.
Mam Phenoma X2 550 i pamięci OCZ 1333MHZ i zastanawia mnie, dlaczego domyślnie te pamięci chodzą z tym prockiem na 1066MHz? Owszem mogę ręcznie zmienić w biosie na 1333MHz i niby działa OK, ale czy 1066 to normalna częstotliwość pracy z Phenomami? Wszystkie Phenomy tak mają czy coś mam źle ustawione? BIOS ustawia 1066 w trybie auto, niby taka częstotliwość jest optymalna czy tak ma być?
Z góry dzięki.

--
Krasnal

Phenom X2 550 i częstotliwość pamieci