Philips BDP2700 (mkv, mp4)

Data: 2010-11-21 20:31:52
Autor: Negatyw
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
Witam
Czy BDP2700 wspiera odtwarzanie plików MKV i MP4?
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=pl&scy=pl&ctn=BDP2700/12

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-11-21 22:37:35
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-21 20:31, Negatyw pisze:
Witam
Czy BDP2700 wspiera odtwarzanie plików MKV i MP4?
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=pl&scy=pl&ctn=BDP2700/12

to znaczy co ? ma ci ktoś przekopiować tu fragment karty produktu do której linka zapodałeś ?

Data: 2010-11-21 22:58:19
Autor: Negatyw
Philips BDP2700 (mkv, mp4)

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icc3f6$njk$1@inews.gazeta.pl...

ma ci ktoś przekopiować tu fragment karty produktu [...]

Masz mnie za takiego ignoranta...?
Pytam o rzeczy, które owe karty pomijają.
Moje pytanie kieruję do użytkowników / praktyków.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-11-22 08:14:49
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-21 22:58, Negatyw pisze:

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

ma ci ktoś przekopiować tu fragment karty produktu [...]

Masz mnie za takiego ignoranta...?
Pytam o rzeczy, które owe karty pomijają.

sugerujesz że producent ukrył cechę która jest aktualnie jedną z ważniejszych i napędza sprzedaż tego typu sprzętu ? :-)

Data: 2010-11-22 21:25:35
Autor: Negatyw
Philips BDP2700 (mkv, mp4)

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icd59f$h6l$1@inews.gazeta.pl...

sugerujesz że producent ukrył cechę

Twoje rozumowanie jest całkiem logiczne :)
Idąc też Twoim tokiem myślowym jest wysoce prawdopodobne, iż producent dołączy obsługę mkv i mp4 przez aktualizacje firmware. Nie można jednak traktować ewentualnych obietnic producenta - jako argument przy zakupie...
Swoją drogą - co polecasz z tego typu zabawek? Oczywiście z obsługą tych plików.
Myślę również o zakupie czegoś takiego:
http://www.komputronik.pl/index.php/product/110379/Audio_Video/Domowe_Audio_Video/WD_Elements_Play_HD_-_1TB_Media_Drive.html

I teraz pytanie. Która z urządzeń ma sens w obecnej sytuacji? Koszty czystych płyt BR są masakryczne. Co prawda 90% mkv mieści się na DL.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-11-23 06:36:13
Autor: Negatyw
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
P.S.
Ten będzie chyba ciekawszy:
http://hdtvmania.pl/2010/04/29/lg-bd570-i-bd560-nowy-sieciowy-blu-ray  ?
Korzysta ktoś z tego modelu?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-11-23 10:59:20
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-23 06:36, Negatyw pisze:
P.S.
Ten będzie chyba ciekawszy:
http://hdtvmania.pl/2010/04/29/lg-bd570-i-bd560-nowy-sieciowy-blu-ray ?
Korzysta ktoś z tego modelu?

ten będzie lepszy, dysk który zapodałeś wcześniej o ile się nie mylę nie obsługuje DTS a tu masz DD i DTS oraz oba standardy w HD.

Ogólnie urządzenia tego typu, czyli odtwarzacze blu-ray z obsługą mkv oferują przed wszystki samsung i LG, pozostałe duże firmy związane z wprowadzeniem na rynek blu-ray bronia się pzed odtwarzaniem plików uznawanych za standard piracki (mkv)

Data: 2010-11-27 15:18:57
Autor: jerzu
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
On Tue, 23 Nov 2010 10:59:20 +0100, boxfish <cicior@gazeta.pl> wrote:

ten będzie lepszy, dysk który zapodałeś wcześniej o ile się nie mylę nie obsługuje DTS a tu masz DD i DTS oraz oba standardy w HD.

Widziałeś odtwarzacz BR bez możliwości obsługi DTS? Nawet wszystkie
DVD mają. Inna sprawa to to, czy w taki odtwarzacz jest wbudowany
_dekoder_ DTS, który daje dżwięk na wyjściu audio analog. O ile z DD
nie ma problemu, to z DTS bywa róznie. A są płyty BlueRay które mają
tylko dżwięk w DTS, wtedy bez amplitunera się nie obejdzie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-27 16:17:10
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-27 15:18, jerzu pisze:
[...]

A wiesz o czym pisze ? wyobraź sobie że są odtwarzacze, które DTSu nie akceptują, nie dosyć że nie mają dekodera to jeszcze nie wypuszczają dts po łączu cyfrowym.

Nawet wszystkie
DVD mają.

Poważnie ?

[...]

No to specu doczytaj jeszcze jak się nazywa standard płyt o jakich piszesz. Przyda się na przyszłość.

Data: 2010-11-27 19:48:31
Autor: jerzu
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
On Sat, 27 Nov 2010 16:17:10 +0100, boxfish <cicior@gazeta.pl> wrote:

A wiesz o czym pisze ? wyobraź sobie że są odtwarzacze, które DTSu nie akceptują, nie dosyć że nie mają dekodera to jeszcze nie wypuszczają dts po łączu cyfrowym.

Podaj przykład.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-27 21:14:19
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-27 19:48, jerzu pisze:
[...]

naucz się czytać wątek ze zrozumieniem to znajdziesz przykład

Data: 2010-11-27 21:35:57
Autor: P.B.
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
Dnia Sat, 27 Nov 2010 21:14:19 +0100, boxfish napisał(a):

naucz się czytać wątek ze zrozumieniem to znajdziesz przykład

Ja nie widzę! Podasz przykład odtwarzacz BR, który nie potrafi wypuścić DTS
nawet na łączu cyfrowym?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-27 21:56:40
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-27 21:35, P.B. pisze:
[...]

to przeczytaj uważnie wątek a potem zastanów się gdzie pisałem o odtwarzaczu BR

Data: 2010-11-27 22:06:00
Autor: P.B.
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
Dnia Sat, 27 Nov 2010 21:56:40 +0100, boxfish napisał(a):

Ja nie widzę! Podasz przykład odtwarzacz BR, który nie potrafi wypuścić DTS
nawet na łączu cyfrowym?

to przeczytaj uważnie wątek a potem zastanów się gdzie pisałem o odtwarzaczu BR

Pytanie było o odtwarzacz BR. Odpowiesz, czy dalej będziesz kluczył?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-27 23:29:03
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-27 22:06, P.B. pisze:
[...]

Jesteś jakiś niedorozwinięty czy czytać tylko nie potrafisz ? kolega zapodał linka do dysku z możliwością odtwarzania i do niego cały czas się odnoszę.

Włóż odrobinę myślenia w to co robisz, to nie boli

Data: 2010-11-28 10:11:40
Autor: P.B.
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
Dnia Sat, 27 Nov 2010 23:29:03 +0100, boxfish napisał(a):

Jesteś jakiś niedorozwinięty czy czytać tylko nie potrafisz ?

Nie wydaje ci dziwne, że nikt ciebie nie rozumie? Jeżeli myślisz, że to
wyraz twojej ponadprzeciętnej inteligencji, to się mylisz. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-28 12:38:20
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-28 10:11, P.B. pisze:
[...]

widzę że nie dosyć że z czytaniem słabo, zez rozumieniem jeszcze gorzej to jeszcze nie umiesz przyznać się do błędu. pomogę Ci. Przeczytaj poniższe zdanie uważnie, to cytat z wcześniejszej wypowiedzi, której nie rozumiesz (podobno z mojej winy):

jeśli przeczytałeś to proszę podpowiedz mi, gdzie ja tu wspominam o odtwarzaczu blu-ray ?

a teraz ciąg dalszy, prowadzony przez równie niekumatego kolegę i moja odpowiedź

> Widziałeś odtwarzacz BR bez możliwości obsługi DTS?

i tu także nie piszę jak widzisz słowa o odtwarzaczu blu-ray, cały czas odnosze się do dysku, który jest odtwarzaczem, w kwestii dtsu nieco pokrzywdzonym (o ile pamiętam robi downmix 2.0)

jak dla mnie EOT

Data: 2010-11-28 13:03:08
Autor: P.B.
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
Dnia Sun, 28 Nov 2010 12:38:20 +0100, boxfish napisał(a):

widzę że nie dosyć że z czytaniem słabo, zez rozumieniem jeszcze gorzej

Ciężko musi ci się żyć otoczonym przez idiotów.

Napisałbyś w pierwszej odpowiedzi, że masz na myśli odtwarzacz sieciowy
wyposażony w dysk twardy, który z jakiegoś powodu nazywasz "dysk" (dysk
jest ewentualnym wyposażeniem dodatkowym odtwarzacza sieciowego) i nie
byłoby problemu. Postanowiłeś jednak pokazać jaki jesteś inteligentny i
wspaniały, a twoi rozmówcy to kretyni. Rób tak dalej, ale nie dziw się, jak
nie będziesz miał z kim pogadać.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-28 15:35:59
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-28 13:03, P.B. pisze:

Jak już napisałem eot, z ludźmi mającymi problemy z czytaniem i rozumieniem nie ma sensu rozmawiać.

Choć przyznaję że raczyłeś zauważyć że nie pisałem o odtwarzaczu blu-ray, wreszcie ...
eot

Data: 2010-11-23 12:36:11
Autor: Mirek Ptak
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
Dnia 2010-11-23 06:36,  *Negatyw* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
P.S.
Ten będzie chyba ciekawszy:
http://hdtvmania.pl/2010/04/29/lg-bd570-i-bd560-nowy-sieciowy-blu-ray ?
Korzysta ktoś z tego modelu?

Mam do czynienia z BD560 - ogólnie bardzo OK
Obsługuje NTFS, napisy txt i srt z popularniejszych. Niestety z mkv napisy txt (klatkowe) w tej chwili działają źle, z srt nie ma najmniejszych problemów.
Nie wiem dlaczego, ale przepuszczenie pliku mkv przez AviMux powoduje, że plik nie jest czytany (na kompie oczywiście działa).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-23 12:44:50
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2010-11-23 12:36, Mirek Ptak pisze:
[...]

I tak już zostanie, na świecie standardem jest srt i raczej tego nie zmienisz

  Nie wiem dlaczego, ale przepuszczenie pliku mkv przez AviMux powoduje,
że plik nie jest czytany (na kompie oczywiście działa).

Przepuszczenie zmienia prawdopodobnie profil

Data: 2010-11-23 22:15:47
Autor: Negatyw
Philips BDP2700 (mkv, mp4)

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icg8vb$ol3$1@news.onet.pl...

Niestety z mkv napisy txt (klatkowe) w tej chwili działają źle, z srt nie ma najmniejszych problemów.

Domyślam się, że zasada podobna jak w AVI'kach, czyli plik z napisami w SRT luzem (bądź w katalogu) z plikiem MKV i takie same nazwy?
Może obsługę TXT w MKV wprowadzi aktualizacja firmware? Swoją drogą, czy LG bawi się w takie aktualizacje?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-11-24 11:39:42
Autor: Mirek Ptak
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
Dnia 2010-11-23 22:15,  *Negatyw* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Ja tak robię, ale jest też możliwość zaznaczenia, które napisy ma wczytać - muszę zrobić eksperyment jak to działa :)

Może obsługę TXT w MKV wprowadzi aktualizacja firmware? Swoją drogą, czy
LG bawi się w takie aktualizacje?

Tak - jak tylko podłączyłem go do sieci to pobrał aktualizację (przez sieć jednak trwało to bardzo długo).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-01-25 13:46:43
Autor: Kris Polanski
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
On Mon, 22 Nov 2010 09:14:49 +0200, boxfish <cicior@gazeta.pl> wrote:

[...]

sugerujesz Ĺźe producent ukrył cechę ktĂłra jest aktualnie jedną z  waĹźniejszych i napędza sprzedaĹź tego typu sprzętu ? :-)

No to Szanowny Madralo powiedz, czemu w karcie produktu tego typu  odtwarzaczy
nie podaje sie tak fundamentalnej rzeczy jak "wspolpraca z flash-drivem"
a juz NIGDY... czy sa jakies limity typu 2-4 GB czy bez ograniczen
bo to podstawowa wiedza, np. jak ktos ma Matroche z 6 Gigami

PzDrKOL

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-01-25 14:45:24
Autor: boxfish
Philips BDP2700 (mkv, mp4)
W dniu 2011-01-25 12:46, Kris Polanski pisze:

No to Szanowny Madralo powiedz, czemu w karcie produktu tego typu
odtwarzaczy
nie podaje sie tak fundamentalnej rzeczy jak "wspolpraca z flash-drivem"

bo podaje że odtwarza filmy z usb a to jakby zamyka temat

a juz NIGDY... czy sa jakies limity typu 2-4 GB czy bez ograniczen
bo to podstawowa wiedza, np. jak ktos ma Matroche z 6 Gigami

pierwsze słyszę, możesz podać przykład ?

Philips BDP2700 (mkv, mp4)