Philips HD PVR od C+

Data: 2009-09-18 16:40:10
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera? Co nie bedzie dzialalo?  Po za tym w jego menu znalazlem opcje aktualizacji oprogramowania - tuner cos szukal, i szukal po czym stwierdzil ze ma problem error code 10 czy cos w tym guscie. Robil ktos juz aktualizacje?

Data: 2009-09-18 16:46:38
Autor: Sat_Diver
Philips HD PVR od C+
Nastał dzień 2009-09-18 16:40, Krabik donosi, że:
Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera? Co nie bedzie dzialalo?
Musisz oglądać to co nagrywasz.
Po za tym w jego menu znalazlem
opcje aktualizacji oprogramowania - tuner cos szukal, i szukal po czym stwierdzil ze ma problem error code 10 czy cos w tym guscie. Robil ktos juz aktualizacje?
Dla tego tunera chyba aktualizacje idą tylko w weekendy

Data: 2009-09-18 19:53:26
Autor: Cavallino
Philips HD PVR od C+
Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:h9073s$l7d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Niekoniecznie.
Wystarczy na tym samym transponderze.
Cyfra za wiele ich nie ma, więc szansa że się uda jest całkiem duża.

Data: 2009-09-18 19:52:41
Autor: Cavallino
Philips HD PVR od C+
Użytkownik "Krabik" <bezimienny@z.neta.pl> napisał w wiadomości news:h9064c$jm4$1inews.gazeta.pl...
Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera? Co nie bedzie dzialalo?

Nagrywanie w tle programów z innego transpondera.

Data: 2009-09-19 07:11:07
Autor: glang
Philips HD PVR od C+
Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera? Co nie bedzie dzialalo?

a dlaczego tylko jedno?? nigdy nie widziałem tych tunerów zjednym gniazdem
nie będziesz mógł oglądać innego programu niż nagrywany

Po za tym w jego menu znalazlem opcje aktualizacji oprogramowania - tuner cos szukal, i szukal po czym stwierdzil ze ma problem error code 10 czy cos w tym guscie. Robil ktos juz aktualizacje?

tak. zazwycaj działa ale wczoraj miałem dokładnie to samo. pewnie u nich jakiś problem. no i tak jak ktoś napisał tylko w weekendy
pzdr
GL

Data: 2009-09-19 08:00:13
Autor: Big Jack
Philips HD PVR od C+
W wiadomości
*glang* napisał(-a):

[...]

Jedno wyjście ma konwerter. Czytać i rozumieć! Jak zmieni konwerter na Twin to będzie mógł. Albo _odpowiedni_ Monoblock Twin to jeszcze Astrę będzie mógł oglądać.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-09-19 13:59:15
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Jedno wyjście ma konwerter. Czytać i rozumieć! Jak zmieni konwerter na Twin to będzie mógł. Albo _odpowiedni_ Monoblock Twin to jeszcze Astrę będzie mógł oglądać.

Swoja droga, docelowo chce miec dwa takie tunery (na dwa wejscia antenowe) w mieszkaniu, jaki konwerte by mozna polecic? Z w miare niskim wspolczynnikem szumow, chyba musialby byc quattro, tylko wszystkie takie jakie znajduje sa do jakichs multiswitchy.

Data: 2009-09-19 14:10:54
Autor: Sat_Diver
Philips HD PVR od C+
Nastał dzień 2009-09-19 13:59, Krabik donosi, że:
[...]

Potrzebujesz Quad lub Monoblock Quad gdybyś chciał także Astrę (TVP Digital)
A Quattro są właśnie do switchy

Data: 2009-09-19 14:14:31
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Potrzebujesz Quad lub Monoblock Quad gdybyś chciał także Astrę (TVP Digital)
A Quattro są właśnie do switchy

Dzieki za info. Taki Monoblock Quad bylby ciekawy, ciezko to sie ustawia? Tzn, mam antene na HB (z cyfry), wymieniam na ten konwerter i to wszystko? Czy trzeba jakos inaczej antene wtedy ustawiac.... ciekawe czy w ogole taki tuner cyfry bedzie widzial astre i wspomniany TVP Digital, tam raczej ciezko cos ustawic recznie w programach....

Data: 2009-09-19 14:40:16
Autor: Big Jack
Philips HD PVR od C+
W wiadomości
*Krabik* napisał(-a):

[...]

Pamiętaj, że dla PVR z C+ Monoblock ma mieć LNB1 na Hotbirda, a LNB2 na Astrę. Jeśli planujesz podłączyć dwa takie dekodery to chyba optymalnym rozwiązaniem byłby montaż Monoblocku Quad. Jak antena jest dobrze ustawiona, to tylko zmieniasz konwerter, podłączasz kable i powinno chulać. Oczywiście muszą być dobre ustawienia w menu dekoderów.

Data: 2009-09-19 16:08:20
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Pamiętaj, że dla PVR z C+ Monoblock ma mieć LNB1 na Hotbirda, a LNB2 na

Czy to nie zakloci w jakis sposob nagrywania w tle, jesli drugie LNB bedzie na Astre?

chulać. Oczywiście muszą być dobre ustawienia w menu dekoderów.

Gdzie szukac pomocy jak to ustawic w menu? :)

Data: 2009-09-19 16:21:24
Autor: Big Jack
Philips HD PVR od C+
W wiadomości
*Krabik* napisał(-a):

Pamiętaj, że dla PVR z C+ Monoblock ma mieć LNB1 na Hotbirda, a LNB2
na

Czy to nie zakloci w jakis sposob nagrywania w tle, jesli drugie LNB
bedzie na Astre?

Pisząc to co wyżej miałem na mysli, że nie wszystkie konwertery spełniają ten warunek. A właśnie PVR wymaga takiego wariantu.

Gdzie szukac pomocy jak to ustawic w menu? :)

Pewnie w instrukcji obsługi ;) A jeśli chodzi o Philipsa PVR to jego menu jest tak toporne, ze nie psosób się pomylić: menu 7, 1, B, D, i ewentualnie typ konwertera przełaczyć na TWIN jeśli jest taki założony, a w menu ustawione jest na POJEDYNCZY

Data: 2009-09-19 15:25:38
Autor: Sat_Diver
Philips HD PVR od C+
Nastał dzień 2009-09-19 14:14, Krabik donosi, że:
[...]

Tak, tyle, że antena musi być 80-95 cm, a ta z cyfry ma pewnie ze 60-65, a to za mało na monoblocka
Czy trzeba jakos inaczej antene wtedy ustawiac.... ciekawe
Jeśli nie wymieniasz anteny, nie trzeba nic przestawiać,
podmieniasz konwerter, dociągasz kable i podłączasz do tunera/ów
czy w ogole taki tuner cyfry bedzie widzial astre i wspomniany TVP Digital, tam raczej ciezko cos ustawic recznie w programach....
Tak, u mnie działa, kanału TVP Digital są na liście od kanału 950

Data: 2009-09-19 16:06:44
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Antene mam 90cm, wiec niby miesci sie w podanym przedziale. Ktory z aktualnie dostepnych quad monoblockow byscie polecili?

Tak, u mnie działa, kanału TVP Digital są na liście od kanału 950

Czyli tytulowy tuner cyfry Philips PVR obsluguje taki monoblock bez jakis problemow sam przelaczy mi sie na druga satelite wchodzac np. na kanal 950?

Data: 2009-09-19 16:37:35
Autor: Sat_Diver
Philips HD PVR od C+
Nastał dzień 2009-09-19 16:06, Krabik donosi, że:
Tak, u mnie działa, kanału TVP Digital są na liście od kanału 950

Czyli tytulowy tuner cyfry Philips PVR obsluguje taki monoblock bez jakis problemow sam przelaczy mi sie na druga satelite wchodzac np. na kanal 950?
Z takiego korzystam, co prawda nie mam monoblocka twin, tylko dwa twina przez 2 twiny w zezie przez DiSEqC, ale działa bezproblemowo

Data: 2009-09-19 16:38:58
Autor: Sat_Diver
Philips HD PVR od C+
Nastał dzień 2009-09-19 16:06, Krabik donosi, że:
Czyli tytulowy tuner cyfry Philips PVR obsluguje taki monoblock bez jakis problemow sam przelaczy mi sie na druga satelite wchodzac np. na kanal 950?

Z takiego korzystam, co prawda nie mam monoblocka twin, a 2 twiny w zezie przez DiSEqC, ale działa bezproblemowo :)

Data: 2009-09-20 11:03:03
Autor: Sat_Diver
Philips HD PVR od C+
Nastał dzień 2009-09-18 16:40, Krabik donosi, że:
opcje aktualizacji oprogramowania - tuner [...]  ma problem error code 10 czy cos w tym guscie. Robil ktos
juz aktualizacje?
Już można bezproblemowo aktualizować

Data: 2009-09-21 10:14:58
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Już można bezproblemowo aktualizować

Dzieki za info.

Ostatnie pytanko, bo juz zamowilem sobie monoblock quada inverto: za ktory z konwerterow nalezy chwycic do anteny? Priorytetem jest HB, a nie Astra.

Data: 2009-09-21 10:32:43
Autor: Big Jack
Philips HD PVR od C+
W wiadomości
*Krabik* napisał(-a):

Ostatnie pytanko, bo juz zamowilem sobie monoblock quada inverto: za
ktory z konwerterow nalezy chwycic do anteny? Priorytetem jest HB, a
nie Astra.

Jeśli trzymasz go tak, że widzisz front promienników, to lewy do uchwytu

Data: 2009-09-25 13:10:06
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Jeśli trzymasz go tak, że widzisz front promienników, to lewy do uchwytu

Ok, podlaczylem wszystko. Na Fergusonie ladnie smiga Astra i HB, ale na Philipsie PVR HD od cyfry mam ciemnosc na polowie kanalow (poki co podlaczylem jednym kablem, drugi dopiero ciagne), jak np. TVP1, 2, Canal+ (Film HD dziala inne nie). Czemu tak? Trzeba cos dodatkowo ustawic w jego menu?

Data: 2009-09-25 13:25:25
Autor: Cavallino
Philips HD PVR od C+
Użytkownik "Krabik" <bezimienny@z.neta.pl> napisał w wiadomości news:h9i8ef$qjt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyłącz pierwszy tuner z prądu, to na drugim będziesz miał wszystko.

Data: 2009-09-25 13:53:20
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Wyłącz pierwszy tuner z prądu, to na drugim będziesz miał wszystko.

Zaraz sprawdze, ale czy to nie powinno dzialac niezaleznie od wlaczonych tunerow? To w koncu monoblock quad (inverto)

Data: 2009-09-25 14:19:46
Autor: Cavallino
Philips HD PVR od C+
Użytkownik "Krabik" <bezimienny@z.neta.pl> napisał w wiadomości news:h9iavg$7hm$1inews.gazeta.pl...
Wyłącz pierwszy tuner z prądu, to na drugim będziesz miał wszystko.

Zaraz sprawdze, ale czy to nie powinno dzialac niezaleznie od wlaczonych tunerow? To w koncu monoblock quad (inverto)

Ale na jednym kablu korzystasz z niego nie jak z quada.

Data: 2009-09-25 14:26:12
Autor: Krabik
Philips HD PVR od C+
Ale na jednym kablu korzystasz z niego nie jak z quada.

Ok problem rozwiazany. Banalnie.

Trzeba bylo wyszukac na nowo kanaly na dekoderze Cyfry i wszystko swieci.

Philips HD PVR od C+