Philips HD PVR od C+

Data: 2009-09-18 16:46:38
Autor: Sat_Diver
Philips HD PVR od C+
Nastał dzień 2009-09-18 16:40, Krabik donosi, że:
Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera? Co nie bedzie dzialalo?
Musisz oglądać to co nagrywasz.
Po za tym w jego menu znalazlem
opcje aktualizacji oprogramowania - tuner cos szukal, i szukal po czym stwierdzil ze ma problem error code 10 czy cos w tym guscie. Robil ktos juz aktualizacje?
Dla tego tunera chyba aktualizacje idą tylko w weekendy

Data: 2009-09-18 19:53:26
Autor: Cavallino
Philips HD PVR od C+
Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:h9073s$l7d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Niekoniecznie.
Wystarczy na tym samym transponderze.
Cyfra za wiele ich nie ma, więc szansa że się uda jest całkiem duża.

Philips HD PVR od C+