[piatek] Photoshop

Data: 2010-08-06 14:33:13
Autor: go!
[piatek] Photoshop
Data: 2010-08-06 16:49:16
Autor: Kapsel
[piatek] Photoshop
Fri, 06 Aug 2010 14:33:13 +0100, go! napisał(a):

:)
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/1281024042_by_krzysiekEG3_500.jpg

Zastanawiam się, czemu jak już kogoś boli rejestrację pokazać, to jej nie
zdejmą do zdjęć?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-08-08 23:51:24
Autor: kml
[piatek] Photoshop

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3c54atsxfut.dlgkapselek.net...
[...]

Tablica przynitowana/przykręcona/przybita do zderzaka :)

kml

Data: 2010-08-09 09:05:44
Autor: mario
[piatek] Photoshop
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
> Zastanawiam się, czemu jak już kogoś boli rejestrację pokazać, to jej nie
> zdejmą do zdjęć?

Ale właśnie. Dlaczego przyjęło się to ukrywanie rejestracji? Ja wszystkie
samochody sprzedawałem z fotkami z widoczną rejestracją (a na fotoszopie
pracuję zawodowo) i nie wiem dlaczego miałbym ukrywać, że samochód jest
faktycznie zarejestrowany w Polsce.

Pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-09 15:00:12
Autor: Gryngol
[piatek] Photoshop
No jak to. Jak widzisz tablice to tak jak byś znał już wszystkie dane sprzedającego;)

Dlatego ja się dziwie że ludzie nie zakrywają na co dzień tablic. Jeszcze ktoś zobaczy in nr i co wtedy??;)

[piatek] Photoshop