Piêæ dat któr± w ybraæ?

Data: 2009-04-21 17:26:57
Autor: Tomek
Piêæ dat któr± w ybraæ?
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisał(a):

KupiÂłem na eBay w dniu  06.04, zapÂłaciÂłem 08.04 na wyci±gu bankowym mam data
transakcji 08.04 , data ksiêgowania 10.04 , przesy³ka przysz³a 17.04. Jak±
datê mam przyj±æ do rozliczeñ (kurs ¶redni NBP,ewidencja zakupów itp.)

Zależy czy to towar handlowy czy składnik do ŚT, czy wyposażenie czy jeszcze coś innego.
(I czy jesteĹ› na KPiR :) )

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-04-21 18:59:43
Autor: adam
Piea dat któr? wybraa?

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.usqs67ohl60ql1unk...
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisał(a):

Kupi3em na eBay w dniu  06.04, zap3aci3em 08.04 na wyci?gu bankowym mam data
transakcji 08.04 , data ksiegowania 10.04 , przesy3ka przysz3a 17.04. Jak?
date mam przyj?a do rozliczen (kurs ?redni NBP,ewidencja zakupów itp.)

Zależy czy to towar handlowy czy składnik do ¦T, czy wyposażenie czy jeszcze co¶ innego.
(I czy jeste¶ na KPiR :) )

-- Pozdrawiam,
Tomek

Towar handlowy , ryczałt - ale co¶ mi się zdaje że tak jak przy KPIRze ........tylko jak jest przy KPIR -:)
adam

Data: 2009-04-21 19:40:11
Autor: Tomek
Piea dat ktĂłr? wybraa?
Dnia 21-04-2009 o 18:59:43 adam <kkolcar@o2.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisaÂł(a):

Kupi3em na eBay w dniu  06.04, zap3aci3em 08.04 na wyci?gu bankowym mam
data
transakcji 08.04 , data ksiegowania 10.04 , przesy3ka przysz3a 17.04.
Jak?
date mam przyj?a do rozliczen (kurs ?redni NBP,ewidencja zakupĂłw itp.)

Zale¿y czy to towar handlowy czy sk³adnik do ¦T, czy wyposa¿enie czy
jeszcze co¶ innego.
(I czy jeste¶ na KPiR :) )

--
Pozdrawiam,
Tomek

Towar handlowy , rycza³t - ale co¶ mi siê zdaje ¿e tak jak przy KPIRze
.......tylko jak jest przy KPIR -:)
adam

A po co - i gdzie - chcesz przy ryczałcie księgować zakupy?
ZTCW wystarczy mieć dokument zakupu - więc tutaj wydruk aukcji + wydruk przelewu
+ adnotacja że przybyło 17/04 IMHO całkowicie wystarczy.
(Aczkwoliek nie weryfikowałem tego w przepisach o ryczałcie).

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-04-22 06:02:36
Autor: adam
Piea dat któr? wybraa?

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.usqzc9m3l60ql1unk...
Dnia 21-04-2009 o 18:59:43 adam <kkolcar@o2.pl> napisał(a):

U?ytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisa3(a):

[...]

Zale?y czy to towar handlowy czy sk3adnik do |T, czy wyposa?enie czy
jeszcze co? innego.
(I czy jeste? na KPiR :) )

--
Pozdrawiam,
Tomek

Towar handlowy , rycza3t - ale co? mi sie zdaje ?e tak jak przy KPIRze
[...]

Jest też co¶ takiego jak : trzeba prowadzić ewidencję zakupów z UE w której należy wykazać warto¶ć wszystkich nabyć w systemie kwot  narastaj±cych.
Mówi±c inaczej muszę wiedzieć ile wydałem na zakupy w UE według ¶redniego kursu NBP, a przy różnych datach i płynnosci waluty powstaj± niewielkie różnice. Niby szczegół . ale diabeł tkwi w szczegółach.
pozdrawiam
adam

Data: 2009-04-22 16:37:54
Autor: dorotapr
Piea dat któr? wybraa?
On 22 Kwi, 06:02, "adam" <kkol...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Tomek" <tomekz...@op.pl> napisał w wiadomo¶cinews:op.usqzc9m3l60ql1unk...

> [...]

kursu NBP, a przy różnych datach i płynnosci waluty powstaj± niewielkie
różnice. Niby szczegół . ale diabeł tkwi w szczegółach.

Witaj Adam,
możesz zamie¶cić moj± odpowiedĽ przesłana bezpo¶rednio do Ciebie
tutaj...
Pewnie zbyt szybko wysłałam odpowiedĽ tylko Tobie ;)
Może komu¶ sie ona przyda :)
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2009-04-23 07:10:46
Autor: adam
Piea dat któr? wybraa?

Użytkownik "dorotapr" <dorotapr@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:402bcc3d-0e67-4f49-a584-f44fa5dffdb4c12g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Niestety...ale nic nie doszło do mnie , może jeszcze raz ale tym razem na grupe.
pozdrawiam
Adam

Piêæ dat któr± w ybraæ?