Piździelce to dla was ostrzeżenie.

Data: 2011-05-19 17:06:28
Autor: jadrys
Piździelce to dla was ostrzeżenie.
W dniu 2011-05-19 17:03, cirrus pisze:

2 stycznia br. na forum Wirtualnej Polski internauta napisał: "Wyjdźmy na ulice. Obalić III RP, obalmy kapitalizm. Gdzie są ikony Solidarności? Są razem z złodziejami.

Pomnik za takie słowa mu się należy.

Data: 2011-05-19 17:09:05
Autor: u2
Pi¼dzielce to dla was ostrze¿enie.
W dniu 2011-05-19 17:06, jadrys pisze:
W dniu 2011-05-19 17:03, cirrus pisze:

2 stycznia br. na forum Wirtualnej Polski internauta napisa³: "Wyjd¼my
na ulice. Obaliæ III RP, obalmy kapitalizm. Gdzie s± ikony
Solidarno¶ci? S± razem z z³odziejami.

Pomnik za takie s³owa mu siê nale¿y.

Ba, druga "S" przy okr±g³ym stoliku to by³a de facto wra¿a agentura,
która zdradzi³a pierwsz± "S".

Data: 2011-05-19 17:26:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-19 17:09, u2 pisze:
[...]

Ba, druga "S" przy okrągłym stoliku to była de facto wraża agentura,
która zdradziła pierwszą "S".

Od samego poczÄ…tku ten ruch byÅ‚ (jego wodzowie)  na garnuszku imperialistów.

Data: 2011-05-19 17:39:58
Autor: u2
W dniu 2011-05-19 17:26, jadrys pisze:
[...]

Od samego pocz±tku ten ruch by³ (jego wodzowie)  na garnuszku
imperialistów.

Autentyczne by³o zmêczenie ludzi PRL-em. Te wieczne braki na sklepowych
pó³kach i podwy¿ki cen. Na zgni³ym zachodzie ludzie ¿yli znakomicie i
bez takiego heroicznego patosu jak w PRLu :)

Data: 2011-05-21 08:31:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-19 17:39, u2 pisze:
[...]

Autentyczne było zmęczenie ludzi PRL-em. Te wieczne braki na sklepowych
półkach i podwyżki cen. Na zgniłym zachodzie ludzie żyli znakomicie i
bez takiego heroicznego patosu jak w PRLu :)

To nie PRL, ale ten układ RWPG i związane z nim sprawy sprawiały że ludzie mieli tego dosyć.

Data: 2011-05-21 19:47:57
Autor: pluton
Pi¼dzielce to dla was ostrze¿enie.

To nie PRL, ale ten uk³ad RWPG i zwi±zane z nim sprawy sprawia³y ¿e
ludzie mieli tego dosyæ.

Ch³opie, ty pomysl, zanim pomyslisz.

Nullification

Data: 2011-05-21 20:48:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-21 19:47, pluton pisze:
To nie PRL, ale ten układ RWPG i związane z nim sprawy sprawiały że
ludzie mieli tego dosyć.

Chłopie, ty pomysl, zanim pomyslisz.

Chłopie, masz coś do powiedzenia w tej sprawie?

Data: 2011-05-21 20:11:09
Autor: u2
W dniu 2011-05-21 08:31, jadrys pisze:
[...]

RWPG okaza³ siê niewydolny w konkurencji z EWG.

Data: 2011-05-21 20:48:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-21 20:11, u2 pisze:
[...]
RWPG okazał się niewydolny w konkurencji z EWG.

Tak, i to nie tylko w konkurencji z EWG. Wszystkie kraje miały łatwiejszy rozwój niż te zrzeszone w RWPG. Był to pakt ewidentnie podporządkowujący gospodarki krajów należących pod dyktat Moskwy.

Data: 2011-05-20 03:41:55
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir3cre$e5p$1news.onet.pl...
[...]

Serio, tej terminologii stalinowskiej nauczyłeś sie też w Serbii?

--
stevep

Data: 2011-05-21 08:46:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-20 03:41, cirrus pisze:
[...]

No, nie można tego nazwać inaczej. Było wiadomo i teraz za "demokracji" jest potwierdzone że wielu byłych opozycjonistów to płatni zdrajcy.

Data: 2011-05-21 09:30:08
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir7n47$lo2$4news.onet.pl...
[...]

A komu i skąd było wiadomo? P(i)Siejesz.

--
stevep

Data: 2011-05-21 17:58:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-21 09:30, cirrus pisze:
No, nie można tego nazwać inaczej. Było wiadomo i teraz za "demokracji" jest potwierdzone że wielu byłych opozycjonistów to płatni zdrajcy.

A komu i skąd było wiadomo? P(i)Siejesz.

Wszystkim kogo to interesowało. A skąd? - W swoim czasie nie robiono z tego tajemnicy.

Data: 2011-05-22 03:20:12
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir8ngm$jfe$2news.onet.pl...
[...]

A ty zmÄ…drzejesz kiedyÅ› w swoim czasie?

--
stevep

Data: 2011-05-22 09:17:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 03:20, cirrus pisze:
[...]

No, nie chciałbym być mądry twoja mądrością.

Data: 2011-05-20 03:40:39
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir3bll$9br$1news.onet.pl...
[...]

Uważaj, bo to może być nawoływanie do przemocy.

--
stevep

Data: 2011-05-21 08:46:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-20 03:40, cirrus pisze:
[...]

Raczej nawoływanie do obudzenia się, do walki o wolność.

Data: 2011-05-21 09:28:58
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir7n48$lo2$5news.onet.pl...
[...]

Przemoc to przemoc.

--
stevep

Data: 2011-05-21 17:59:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-21 09:28, cirrus pisze:
[...]

Czyli wg. ciebie nie można mieć prawa do samoobrony?

Data: 2011-05-22 03:21:11
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir8ngm$jfe$1news.onet.pl...
[...]

Najlepiej takiej jak Lepper i jeg banda.

--
stevep

Data: 2011-05-22 09:19:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 03:21, cirrus pisze:
Czyli wg. ciebie nie można mieć prawa do samoobrony?

Najlepiej takiej jak Lepper i jeg banda.

Ten Lepper ze swoja "bandą" zrobił dla polski więcej niż jakikolwiek rząd po 89 roku.

Data: 2011-05-22 10:08:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iraep6$rqd$2news.onet.pl...
W dniu 2011-05-22 03:21, cirrus pisze:
Czyli wg. ciebie nie można mieć prawa do samoobrony?

Najlepiej takiej jak Lepper i jeg banda.

Ten Lepper ze swoja "bandą" zrobił dla polski więcej niż jakikolwiek rząd po 89 roku.

Podziel się swoją wiedzą. Co takiego dla Polski zrobił Lepper?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-05-22 22:21:34
Autor: jadrys
[...]

Nie dał całkowicie stłamsić rolników a tym samym i Polaków.

Data: 2011-05-23 12:23:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irbrpa$k20$2news.onet.pl...

[...]

To są ogólniki. Podaj przykłady. Konkretne.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-05-23 14:02:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4dda35b8$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie za dużo od niego wymagasz, zaraz da ci pokaz migania.

--
stevep

Data: 2011-05-23 17:43:34
Autor: hesk
On Sun, 22 May 2011 22:21:34 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci > news:iraep6$rqd$2news.onet.pl...

> Podziel siê swoj± wiedz±. Co takiego dla Polski zrobi³ Lepper?

Nie da³ ca³kowicie st³amsiæ rolników a tym samym i Polaków.

 co to za bzdury? to nie czasy prl. takie pieroly to moglbys
 wyglaszac za gierka. co konkretnie?! wymien kilka zaslug.
 to, ze byl w koalicji z kaczynskimi i giertychem?

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-22 10:32:34
Autor: he®sk
On Sun, 22 May 2011 09:19:40 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-22 03:21, cirrus pisze:
> Czyli wg. ciebie nie mo¿na mieæ prawa do samoobrony?
>
> Najlepiej takiej jak Lepper i jeg banda.

Ten Lepper ze swoja "band±" zrobi³ dla polski wiêcej ni¿ jakikolwiek rz±d po 89 roku.

 zastanawiam sie czy ty aby na prawde jestes zdrowy psychicznie.
 co ty wygadujesz? lepper? moze jeszcze prezes PiS? no nie!

Data: 2011-05-22 11:16:01
Autor: cirrus
Pi¼dzielce to dla was ostrze¿enie.
U¿ytkownik "heRsk" <kibol.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:2fiht65g1ds9o5vvg19kbhf66k3l0f388o4ax.com...
[...]

Albo jest pod wp³ywem, albo to objawy paranoi.

--
stevep

Data: 2011-05-22 22:21:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 10:32, he®sk pisze:
[...]

rzÄ…d po 89 roku.
  zastanawiam sie czy ty aby na prawde jestes zdrowy psychicznie.
  co ty wygadujesz? lepper? moze jeszcze prezes PiS? no nie!

Nie mówię Prezes PiS, - mówię Lepper.

Data: 2011-05-23 17:43:34
Autor: hesk
On Sun, 22 May 2011 22:21:24 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   zastanawiam sie czy ty aby na prawde jestes zdrowy psychicznie.
>   co ty wygadujesz? lepper? moze jeszcze prezes PiS? no nie!

Nie mówię Prezes PiS, - mówię Lepper.

powiedz co dobrego dla kraju i spoleczenstwa zrobil lepper?
jedyna jego zasluga byla szorstka, meska przyjazn z presem PiS.

Data: 2011-05-23 18:01:01
Autor: u2
Pi¼dzielce to dla was ostrze¿enie.
W dniu 2011-05-23 17:43, hesk pisze:
Nie mówiê Prezes PiS, - mówiê Lepper.
powiedz co dobrego dla kraju i spoleczenstwa zrobil lepper?
jedyna jego zasluga byla szorstka, meska przyjazn z presem PiS.

W pewnym okresie protestowal skutecznie przeciwko rozkradaniu Polski,
ale i jego esbucki "salon" zjadl :)

Data: 2011-05-22 22:21:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 11:15, cirrus pisze:
[...]

Stefan, pomyśl sam,- dlaczego pod tak rzekomo nieważnego człowieka jak Lepper zmieniono prawo? I to tak zmieniono że stało się ono wręcz bezprawiem. - Skoro dożywotnio ono pozbawia człowieka pełni praw obywatelskich. teraz kolesie mogą wykończyć każdego porządnego człowieka - wystarczą zeznania oskarżające jakiejś wywłoki i facet już przestaje być zagrożeniem.

Data: 2011-05-23 02:04:29
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irbrpb$k20$5news.onet.pl...
[...]

Al Capona zamykano za podatki i co? Dlatego nie był gangsterem i mordercą?

--
stevep

Data: 2011-05-23 17:43:34
Autor: hesk
On Sun, 22 May 2011 22:21:15 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-22 11:15, cirrus pisze:
> U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci > news:iraep6$rqd$2news.onet.pl...
>
> W kiblu?

Stefan, pomy¶l sam,- dlaczego pod tak rzekomo niewa¿nego cz³owieka jak Lepper zmieniono prawo? I to tak zmieniono ¿e sta³o siê ono wrêcz bezprawiem. - Skoro do¿ywotnio ono pozbawia cz³owieka pe³ni praw obywatelskich. teraz kolesie mog± wykoñczyæ ka¿dego porz±dnego cz³owieka - wystarcz± zeznania oskar¿aj±ce jakiej¶ wyw³oki i facet ju¿ przestaje byæ zagro¿eniem.

 za wyjatkiem kiboli. ci sa poza prawem. sa pod szczegolna ochrona
 i troska PiS.  ich prowydyr policzkuje pilkarza, a PiS glaszcze
 chlopczyka po glowce: dobzre piotrusiu, dobrze. oto cala obluda PiS.

Data: 2011-05-21 07:43:22
Autor: pluton
> [...]
> 2 stycznia br. na forum Wirtualnej Polski internauta napisa³: "Wyjd¼my
> na ulice. Obaliæ III RP, obalmy kapitalizm. Gdzie s± ikony

Na Krakowskim Przedmiesciu. Lech bedzie mu trzymal marmurowa
klawiature, a ten bedzie go poklepywal przyjaznie po ramieniu,
a druga reka bedzie pisal komentarze na forach.

pluton

Data: 2011-05-21 08:46:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-21 07:43, pluton pisze:
[...]

Z całym szacunkiem do niego.ale ja Lecha nie widzę na pomniku. Na takie rzeczy to trzeba zasłużyć.

Data: 2011-05-21 19:12:48
Autor: pluton
Pi¼dzielce to dla was ostrze¿enie.

Z ca³ym szacunkiem do niego.ale ja Lecha nie widzê na pomniku. Na takie
rzeczy to trzeba zas³u¿yæ.

No to albo jestes niespelna rozumu, albo nie jestes prawdziwym Polakiem.
Chyba jestes sowiecko-niemiecko-amerykanskim agentem na uslugach Izraela.
Juz nie mowiac o tym, ze jestes swolocz i pelobydle.

Nullification

Data: 2011-05-21 20:48:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-21 19:12, pluton pisze:
[...]

A do ciebie też to się odnosi, czy jesteś za pomnikiem?

Data: 2011-05-22 15:16:57
Autor: pluton
> [...]
Izraela.
> Juz nie mowiac o tym, ze jestes swolocz i pelobydle.

A do ciebie te¿ to siê odnosi, czy jeste¶ za pomnikiem?

Ja chce pomnika dla internauty. Lech by³by tam po to, ¿eby mu trzymaæ
klawiature.

Nullification

Piździelce to dla was ostrzeżenie.