PiS

Data: 2018-10-30 00:44:51
Autor: u2
PiS
of my heart

https://www.youtube.com/watch?v=j0f5ZG9LG6k

Och, chodź, chodź, chodź, chodź!

Czyż nie sprawiłam, że czułeś sie jedynym mężczyzną?
Czyż nie dałam ci prawie wszystkiego, co kobieta może dać?
Kochanie wiesz, że tak!
I za każdym razem mówię sobie, że ja, no ja mam dość
Ale pokażę ci, że kobieta może być twarda.

Chcę żebyś przyszedł, chodź, chodź, chodź, chodź i weź go,
Weź go!
Weź teraz kolejny mały kawałek mojego serca, skarbie!
Och, och, złam go!
Złam teraz kolejny mały kawałek mojego serca, kochanie.
Och, och, miej!
Miej teraz kolejny mały kawałek mojego serca, skarbie,
Wiem, że masz go jeśli sprawia ci to przyjemność.
Och, tak naprawdę.

Jesteś na ulicy, wyglądasz dobrze,
I myślę że gdzieś na dnie twego serca wiesz że to nie jest w porządku,
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy, nigdy, nigdy nie widziałeś mnie jak płakałam w nocy,
Skarbie, a płakałam cały czas!
I za każdym razem, mówię sobie, że ja, no nie potrafię znieść bólu,
Ale kiedy trzymasz mnie w swoich ramionach, zaśpiewam jeszcze raz.

I powiem, chodź, chodź, chodź, chodź i weź go!
[...]
Wiesz, że masz go, dziecko, jeśli sprawia ci to przyjemność.

Potrzebuję żebyś przyszedł, chodź, chodź, chodź i weź go,
[...]
Wiesz, że go masz!

Weź go!
Weź teraz kolejny mały kawałek mojego serca, skarbie!
Och, och, złam go!
Złam teraz kolejny mały kawałek mojego serca, kochanie.
Och, och, miej!
Miej teraz kolejny mały kawałek mojego serca, skarbie, hej
Wiesz, że masz go, dziecko, jeśli sprawia ci to przyjemność.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-30 07:17:38
Autor: Pajdak
u2 zakochał się w PiS
pijaczyna  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
of my heart
https://www.youtube.com/watch?v=j0f5ZG9LG6k

Och, chodź, chodź, chodź, chodź!

To zaproszenie to do lordzika czy do zenusia? ;-)))

--
Pajdak

PiS