PiS łagodzi odpowiedzialność prezesów państ wowych spółek za korupcję

Data: 2019-06-14 09:29:31
Autor: Bytomir Szimoza
PiS łagodzi odpowiedzialność prezesów państ wowych spółek za korupcję
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Dodaj±, że wprowadzenie tej nowelizacji może prowadzić do bezkarno¶ci osób zarz±dzaj±cych największymi, strategicznymi spółkami z udziałem Skarbu Państwa (takimi jak KGHM Polska MiedĽ S.A.

Oj tam oj tam, jak twój fumfel Fogelman i jednocze¶nie fumfel
Kaczki i peło po¶redniczył w zakupie KGHMoskim i "zniknęło" po drodze 1,2mld pln
to nic że¶ mordy nie darł.

https://youtu.be/cEfbwoxfd94?t=482

Afera KGHMoska to 150% afery Ambergoldowej, czemu więc pis ma spieprzone
priorytety? Bo po¶rodku był "ż" fumfel pełoski i pisoski?

Data: 2019-06-14 09:32:17
Autor: Bytomir Szimoza
[...]

I GWno tematu nie podchwyciło, musi GWno wie na kogo szczekać, tylko na gojców.

Data: 2019-06-14 11:21:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu pi±tek, 14 czerwca 2019 18:29:32 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
> [...]

Afera KGHMoska to 150% afery Ambergoldowej, czemu więc pis ma spieprzone
priorytety? Bo po¶rodku był "ż" fumfel pełoski i pisoski?

Mówisz Nocnik, że pisiory chc± sprzedać KGHM? Być to może. Strasznie się kiedy¶ bulwersowali, że sprzedawać nie wolno, czyli najprawdopodobniej taki maj± plan. 500+ swoje kosztuje.

--
Bruno

PiS łagodzi odpowiedzialność prezesów państ wowych spółek za korupcję