PiS: Nie by³o fa³szerstw wyborczych

Data: 2011-10-18 18:00:03
PiS: Nie by³o fa³szerstw wyborczych
On Tue, 18 Oct 2011 09:12:40 +0200, Przemys³aw W <broñmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

MʯOWIE ZAUFANIA PILNOWALI W KOMISJACH
Biura Ochrony Wyborów PiS nie wykry³o wiêkszych nieprawid³owo¶ci wyborczych. - Nie mamy sygna³ów o próbach drastycznego naruszenia ordynacji - powiedzia³ szef Komitetu wykonawczego PiS Joachim Brudziñski.

 zaczyna mi sie ten facet podobac. chyba jeden z niewielu  rozsadnych w PiS. z powodzeniem moglby zastapic J.Kaczynskiego.
 byc moze robie mu tym wpisem niedziedzia przysluge i prezes
 wzorem swego nauczyciela Stalina pozbedzie sie Joachima.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-18 18:35:35
Autor: Przemys³aw W
PiS: Nie by³o fa³szerstw wyborczych

U¿ytkownik ""<HeRSk>"" <2012?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³

[...]

Zajebi¶cie krótk± masz pamiêc. Ju¿ zapomnia³e¶ co ten odchudzony kretyn wygadywa³?

Przemek

--

"Fundusz Ko¶cielny zosta³ ustanowiony w z³ych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. My¶la³em, ¿e skoro Ko¶ció³ odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-21 20:05:09
Autor: pluton
> [...]
Brudziñski.

 zaczyna mi sie ten facet podobac. chyba jeden z niewielu

To niesamowite. Wystarczy ze nawet najwiekszy pojeb zamknie sie na kilka
miesiecy, a potem chlapnie cos, co nie jest jawnym kretynizmem
(wydaje sie, ze slonce jednak jutro wzejdzie) i awansuje na rozsadnego.

Nullification

PiS: Nie by³o fa³szerstw wyborczych