PiS: "Nie ma błędów, to inny żargon"

Data: 2017-05-05 18:05:21
Autor: prezydent San Escobar
PiS: "Nie ma błędów, to inny żargon"
Tekst anglojęzycznego oświadczenia, które wyszło z MSZ jest pełne błędów -
ocenili nauczyciele języka i native speaker z USA. Szef resortu jest innego
zdania i tłumaczy, że to nauczyciele "funkcjonują w innym świecie".

To nie jest oświadczenie dla nauczycieli, to jest oświadczenie polityczne,
które było tłumaczone przez zawodowego tłumacza Ministerstwa Spraw
Zagranicznych. Inaczej tłumaczy się tekst polityczny adresowany do polityków, a
nie do nauczycieli języka angielskiego - powiedział szef MSZ.

Ahahah hahaha hahaha hahaha hahaha :DDDD

Debil czy innych ma za debili? :DDD

Oświadczenie z translatora, a on wciska kit :DDD

List: http://imgur.com/a/DDoN4#eBkCBdN

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 18:17:20
Autor: A. Filip
PiS: "Nie ma w Europie! ;-) ]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

List: http://imgur.com/a/DDoN4#eBkCBdN

Ale co ci chodzi?  Polski MSZ już zaczął realizować sugestie samego
Junckera że język angielski jest mniej ważny w Europie!
Wam się to śmie nie podobać?! ;-)

Data: 2017-05-05 18:45:52
Autor: prezydent San Escobar
PiS: "Nie ma błędów, to inny żargon" [No przecież język angielski ma być mniej ważny w Europie! ;-) ]
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]

Ale co ci chodzi?  Polski MSZ już zaczął realizować sugestie samego
Junckera że język angielski jest mniej ważny w Europie!

To niech google-translatuje na francuski, kompromitacja będzie tylko na terenie
Francji :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

PiS: "Nie ma błędów, to inny żargon"